De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
1.139
Ben je echt zo blind om het niet te kunnen zien dat het niet goed was gegaan? Opzeg je dit bewust om te zuigen?
Jullie hadden zoveel meer terrein kunnen pakken omdat jullie maar alleen aan de voorkant front hebben en de 3 stammen aan meer kanten en zo niet volledig kunnen focussen aan een front. Ja blaze had de beste ligging maar zou zo ver achterop lopen ten opzichte van jullie.

jullie hebben zelf ook gezegd dat de wereld dan maar samen moet werken hè.

?

Voor blaze is het sws beter om voor eigen belang te gaan en gewoon al dat gebied boven jullie te pakken in kwantiteit liggen ze dan echt niet zo ver meer achter op cult hoor.
Tenzij cult in 1 massa door tac en talent heen breekt maar als dat zo is dan is het sws een hopeloze zaak.

Ondertussen denk ik dat Tac + talent vs Cult een vrij gelijke strijd is dus dan heb je gewoon 3 partijen die mee doen voor de winst.
Blaze moet gewoon inspelen op de situatie als cult wint proviteren en zo veel mogelijk dorpen mee pikken van tac/talent.
Begint cult te verliezen val je talent en tac in hun rug aan om de strijd weer wat meer gelijk te trekken.
 
Reactiescore
470
waarom blijven jullie zo zeuren over kwantiteit en zoveel meer spelers? Als er echt zoveel meer spelers waren hè waren dan die cf’s gekomen? Zouden zulke cf’s bij jullie kunnen komen? Ik zou het als een eer vinden dat de zogenaamde hele wereld tegen mijn stam zou zijn. Dat getuigt toch dat ze mijn stam (jullie in dit geval) vele male stterker vinden en alleen op deze manier een kans hebben om evt. te winnen. Als je naar alle 3 de stammen kijkt voor ze samenwerkte was er geen één tot een succes gekomen simpel weg dat cult al mooie lijnen hebben (ook dankzij goed beleid) en blaze tac en talent tegen cult en tegen elkaar zou moeten vechten. In dit geval zou blaze inderdaad de beste papieren hebben ivm ligging, maar een enorme achterstand oplopen ten opzichte van cult. Kortom dit was de enige logische oplossing voor elke stam. Of het heel fair is? Ik denk het wel. Ja meer dorpen maar ook meer chaos en minder kwaliteit. Of wij meer activiteit hebben? Misschien wel misschien niet. De cf’s zeggen daar al wel iets over. Over leone heeft greedy een serieus mooie post gemaakt en het netjes gehouden. Laten we dus aub ophouden met zeuren dat de hele wereld tegen cult is. Of ik het eens ben met alles en dat er zoveel accounts zijn laat ik in het midden maar het lijkt de enige kans voor alle partijen om iets te kunnen doen.

al die cfs zijn er enkel omdat jullie recruit beleid kwantiteit boven kwaliteit verkiest.
Met andere woorden jullie hebben alle shit met een beetje punten in jullie coalitie gegooid en kijken nu raar dat er cfs vallen.
 
Reactiescore
1.363
al die cfs zijn er enkel omdat jullie recruit beleid kwantiteit boven kwaliteit verkiest.
Met andere woorden jullie hebben alle shit met een beetje punten in jullie coalitie gegooid en kijken nu raar dat er cfs vallen.
Speel je r2w of ga je verliezen?
 
Reactiescore
1.380
?

Voor blaze is het sws beter om voor eigen belang te gaan en gewoon al dat gebied boven jullie te pakken in kwantiteit liggen ze dan echt niet zo ver meer achter op cult hoor.
Tenzij cult in 1 massa door tac en talent heen breekt maar als dat zo is dan is het sws een hopeloze zaak.

Ondertussen denk ik dat Tac + talent vs Cult een vrij gelijke strijd is dus dan heb je gewoon 3 partijen die mee doen voor de winst.
Blaze moet gewoon inspelen op de situatie als cult wint proviteren en zo veel mogelijk dorpen mee pikken van tac/talent.
Begint cult te verliezen val je talent en tac in hun rug aan om de strijd weer wat meer gelijk te trekken.

mij snap je gedachte maar je slaat de plank mis. Iedere stam heeft meer fronten behalve cult. Je kan nooit voluit gaan of je achterin leeg zetten. Blaze had een zware achterstand gehad en omdat talent of tac zich niet leeg in zetrencachterin wat cult wel kan zal je heel snel terrein verliezen en cult dat winnen.

maar Ivar zegt het al wij verliezen ook met 3 stammen samen dus kap gewoon met zeiken en maak er een leuke wereld van dan kan je over paar maandjes weer een mooie ww erbij schrijven.
 
Reactiescore
68
Niet populaire mening..

Ik denk niet dat Cult gaat winnen in de huidige samenstelling <3
 
Reactiescore
1.363
Ik denk dat voor Cult het gezegde geldt: hoge bomen vangen veel wind.
Desalniettemin kan er dan geconcludeerd worden volgende de 3voudige wet van Archimedes dat ik citeer:''

In het begin toen de rest van de wereld klaagde over hun geboost.

gewoon spammen op het AF met 10 man om het weg te lachen

nu gezamelijk aant huilen, omdat er kans is dat ze toch wat tegenstand gaan krijgen

trieste figuren


Amen!
 
Reactiescore
271
mij snap je gedachte maar je slaat de plank mis. Iedere stam heeft meer fronten behalve cult. Je kan nooit voluit gaan of je achterin leeg zetten. Blaze had een zware achterstand gehad en omdat talent of tac zich niet leeg in zetrencachterin wat cult wel kan zal je heel snel terrein verliezen en cult dat winnen.

maar Ivar zegt het al wij verliezen ook met 3 stammen samen dus kap gewoon met zeiken en maak er een leuke wereld van dan kan je over paar maandjes weer een mooie ww erbij schrijven.
wereld lag gewoon mooi om een 1v1v1v1 te doen zoals w78 dat ook had.
maar als een talent zo een vage recruit in de core doet die niet aansluit weet je dat je deff tekort komt.
had je beter je safe kenne veiligstellen.

of was dit stiekem tog jullie premade?
 
Reactiescore
271
Ik denk dat voor Cult het gezegde geldt: hoge bomen vangen veel wind.
Desalniettemin kan er dan geconcludeerd worden volgende de 3voudige wet van Archimedes dat ik citeer:''

In het begin toen de rest van de wereld klaagde over hun geboost.

gewoon spammen op het AF met 10 man om het weg te lachen

nu gezamelijk aant huilen, omdat er kans is dat ze toch wat tegenstand gaan krijgen

trieste figuren


Amen!
lachten het weg omdat aan de andere kant precies hetzelfde werd gedaan?
 
Reactiescore
5.608
Ik denk dat voor Cult het gezegde geldt: hoge bomen vangen veel wind.
Desalniettemin kan er dan geconcludeerd worden volgende de 3voudige wet van Archimedes dat ik citeer:''

In het begin toen de rest van de wereld klaagde over hun geboost.

gewoon spammen op het AF met 10 man om het weg te lachen

nu gezamelijk aant huilen, omdat er kans is dat ze toch wat tegenstand gaan krijgen

trieste figuren


Amen!
@DragonShield3 klein boompje maar hoor
 
Reactiescore
1.367
Je kunt als blaze best een nap afspreken voor paar weken in ruil voor meer gebied in de rim das best slimme move tac en talent moeten dat wel accepteren anders 2 fronten en blaze meer terein/dorpen er bij.
en dan ook nog goeie kans dat tac en talent misschien cult wel pijn doen win win win.

Tsja, jullie zijn nu eenmaal begonnen met tering veel MB's en weet ik veel wat en bezitten de halve wereld zowat. Dan moeten er keuzes gemaakt worden


gris als je de hele wereld recruit mag niemand wat zeggen?
Doe eens normaal haha


Beginnen met 100 accounts en dan zeuren om r2w, tsja
 
Reactiescore
7.918
Tsja, jullie zijn nu eenmaal begonnen met tering veel MB's en weet ik veel wat en bezitten de halve wereld zowat. Dan moeten er keuzes gemaakt worden

Jij en iedereen hier weet dat dit echt ontzettend dikke bullshit is. Talent deed echt niet onder voor Cult op mb vlak. Vergeleken met dat heb je zowel Blaze als TAC erbij. Verbaast me ook weer helemaal niks dat je actief bent bij dat clubje.
 
Reactiescore
1.367
Jij en iedereen hier weet dat dit echt ontzettend dikke bullshit is. Talent deed echt niet onder voor Cult op mb vlak. Vergeleken met dat heb je zowel Blaze als TAC erbij. Verbaast me ook weer helemaal niks dat je actief bent bij dat clubje.

Oh god, komen de persoonlijke aanvallen weer? Verbaasd me ook niets, want je kunt niets anders...
 
Reactiescore
1.380
wereld lag gewoon mooi om een 1v1v1v1 te doen zoals w78 dat ook had.
maar als een talent zo een vage recruit in de core doet die niet aansluit weet je dat je deff tekort komt.
had je beter je safe kenne veiligstellen.

of was dit stiekem tog jullie premade?


1v1v1v1 is bullshit en dat weet je zelf ook.

dat pony een foute recruit is ben ik met je eens. Talent had in het begin betere keuzes moeten maken maar dat is het verleden. Iedere stam behalve cult heeft meer fronten. Iedere stam behalve cult heeft een deeltje van een halve wereld.

cult als bombardos er niet bij hoorde (Bs die zou er altijd bij komen) is dat een goede recruit zodat je al bijna de helft van de wereld bezit en dat kan je ook zien op kaartje. Cult heeft ook perfecte lijnen om deze wereld te winnen. Geen van de 3 stammen heeft dat. Nogmaals blaze heeft de beste papieren maar was evengoed kansloos. Nummer 1van cult (door boost) had al meer dorpen dan 3 leden van blaze samen. Is niet in te halen. Je kan wel nap en alles afspreken maar dat werkt niet omdat je accounts stil legt. Enige scenario was samen gaan dat is zelfs door cult toegegeven.

en of wij meer actieve spelers hebben betwijfel ik. Persoonlijk denk ik dat jullie meer actieve spelers hebben dan dat wij dat hebben.

maak er gewoon een mooie en faire wereld van en laat jullie kwaliteit zien. Je bent qua arrogantie sowieso al vele malen beter dan ons en maak dat dan ook waar, maar stop met zielig doen hier. Iedereen zag dit aankomen dat het hoer op uit zou draaien.

mee praten trouwens ook compleet om het thema heen waarvoor dit topic gemaakt is.

btw als jij mij een scenario kan schetsen hoe blaze dit had kunnen winnen van cult laat ik me graag verrassen
 
Bovenaan