De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Reactiescore
21
Wauw, het heeft lang geduurd.. Ze zijn hem al aan het internen :D Het lichaam is nog niet koud, of de lijkenpikkers zijn al daar :D hahaha
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
736
Reactiescore
7.931
Wauw, het heeft lang geduurd.. Ze zijn hem al aan het internen :D Het lichaam is nog niet koud, of de lijkenpikkers zijn al daar :D hahaha

Hij heeft zelf de vv afgegeven aan Talent of speelt er zelf op. Vreemd wel, eerst haten om 2 dagen later netjes alles leeg te zetten. Die gedachtegang is nieuw voor mij maar lag wel in lijn der verwachting.
 
Reactiescore
272
W80 ben je wel pro looney? Wat is het verschil precies als ik vragen mag?
Ik ben zowel pro Cult als Looney. Alleen Cult moet hier stoppen met huilen dat die kwantiteits overmacht zo'n probleem is. Het heeft ten eerste geen zin, je verandert er toch niets mee, en ten tweede staat het gewoon dom om er continu over door te blijven gaan. Ik kan me prima vinden in de posts van AAO. Bewijs ingame gewoon wat het waard is allemaal ipv hier erover te zeuren. Waardeloze P&P.

Dat was mijn zegje even.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik ben zowel pro Cult als Looney. Alleen Cult moet hier stoppen met huilen dat die kwantiteits overmacht zo'n probleem is. Het heeft ten eerste geen zin, je verandert er toch niets mee, en ten tweede staat het gewoon dom om er continu over door te blijven gaan. Ik kan me prima vinden in de posts van AAO. Bewijs ingame gewoon wat het waard is allemaal ipv hier erover te zeuren. Waardeloze P&P.

Dat was mijn zegje even.
Ok
 
Reactiescore
417
Ik ben zowel pro Cult als Looney. Alleen Cult moet hier stoppen met huilen dat die kwantiteits overmacht zo'n probleem is. Het heeft ten eerste geen zin, je verandert er toch niets mee, en ten tweede staat het gewoon dom om er continu over door te blijven gaan. Ik kan me prima vinden in de posts van AAO. Bewijs ingame gewoon wat het waard is allemaal ipv hier erover te zeuren. Waardeloze P&P.

Dat was mijn zegje even.
Je moet ergens over praten he.
 
Reactiescore
5.686
Ik ben zowel pro Cult als Looney. Alleen Cult moet hier stoppen met huilen dat die kwantiteits overmacht zo'n probleem is. Het heeft ten eerste geen zin, je verandert er toch niets mee, en ten tweede staat het gewoon dom om er continu over door te blijven gaan. Ik kan me prima vinden in de posts van AAO. Bewijs ingame gewoon wat het waard is allemaal ipv hier erover te zeuren. Waardeloze P&P.

Dat was mijn zegje even.
In de huidige situatie en in acht houdend van de wereld instellingen is deze overmacht wellicht nog bizarder dan op w80. Tuurlijk moeten we het ingame gaan laten zien, dat spreekt voor zich. Ongenoegen uiten staat vooralsnog iedereen vrij, waar jij en andere het als
zeveren zien, dan is dat prima lijkt me.
 
Reactiescore
7.931
Een nieuwe gedachtegang maar je had hem wel verwacht of zien aankomen.
Dan zou ik concluderen, dat de gedachtegang zo nieuw nog niet voor je is.

Niet bepaald, wat nieuw voor mij is de snelle switch in gedachten het niet weten wat je wilt ene dag wil je het wel andere dag niet en nu radiostilte. Dat de dorpen in the end naar Talent gaan was wel in de lijn der verwachting.
 
Reactiescore
1.140
Ik ben zowel pro Cult als Looney. Alleen Cult moet hier stoppen met huilen dat die kwantiteits overmacht zo'n probleem is. Het heeft ten eerste geen zin, je verandert er toch niets mee, en ten tweede staat het gewoon dom om er continu over door te blijven gaan. Ik kan me prima vinden in de posts van AAO. Bewijs ingame gewoon wat het waard is allemaal ipv hier erover te zeuren. Waardeloze P&P.

Dat was mijn zegje even.

Waar ik persoonlijk moeite mee heb los van het feit dat ik denk dat het totaal niet nodig is om alle 3 de stammen samen te doen om een gelijke strijd te krijgen.

Is het feit dat zoals te zien in de gelekte edellijnen dat er eigenlijk niet spraken is van 3 bg's tegen ons wat nog oke had gekunt.
Maar gewoon 1 stam met 15 leden en dus de wereld settings omzeilt worden.

Als er gewoon 3 stammen bleven met ieder een eigen cluster had er op een gegeven moment ook een verandering plaats kunnen vinden waardoor bijvoorbeeld 1 van die stammen van kant wisselt omdat ze met het weg vallen van cult geen kans meer maken tegen de over gebleven partijnen.
 
Reactiescore
1.365
Waar ik persoonlijk moeite mee heb los van het feit dat ik denk dat het totaal niet nodig is om alle 3 de stammen samen te doen om een gelijke strijd te krijgen.

Is het feit dat zoals te zien in de gelekte edellijnen dat er eigenlijk niet spraken is van 3 bg's tegen ons wat nog oke had gekunt.
Maar gewoon 1 stam met 15 leden en dus de wereld settings omzeilt worden.

Als er gewoon 3 stammen bleven met ieder een eigen cluster had er op een gegeven moment ook een verandering plaats kunnen vinden waardoor bijvoorbeeld 1 van die stammen van kant wisselt omdat ze met het weg vallen van cult geen kans meer maken tegen de over gebleven partijnen.
Denk dat dat een probleem voor later is imo Jurr.

Eerst maar deze strijd bevechten toch.
 
Reactiescore
1.019
Dat de vv nu terug bij talent is heeft 2 redenen

Met het grootste gedeelte van talent en de alliantie kon ik goed omgaan

en ik heb het ook niet netjes gespeeld door de lijnen door te geven, daar heb ik spijt van.

ook heb ik goed gesprek gehad met @On The Edge, hij is de hoofdreden dat de vv nu terug is.

Ik werd zelf voor gevraagd alsnog die intern te fixen, maar dat kan/ wil ik niet meer aangezien er teveel gebeurd is en ik nog steeds pissig ben over de situatie. Maar het is / blijft nog altijd mijn acc, dus ik bepaal wat er mee gebeurd.
 
Reactiescore
300
Waar ik persoonlijk moeite mee heb los van het feit dat ik denk dat het totaal niet nodig is om alle 3 de stammen samen te doen om een gelijke strijd te krijgen.

De vraag die ik hier een beetje bij heb, moet het altijd precies gelijk zijn? Gaan we dan uitdagingen uit de weg? Simpel gezegd als we niks gedaan hadden was Talent sws rip voor WW dus dan zoek je het logischerwijs toch ergens anders? Blaze wellicht niet door een mooie ligging maar achterstand op Cult was echt groot al, met talent weg sws nog meer. We kunnen dit natuurlijk tot in den treure blijven roepen naar elkaar, elkaar beschuldigen. Dit is nou eenmaal wat het is. Tot nu toe van wat we gezien hebben zijn jullie super actief, kwalitatief mooie teams, draait het allemaal erg prettig, zijn er al mooie legale CF's gelegd en heeft bombarderos zichzelf een betere positie verschaft dan Greedy, begint Ivar links in te duiken en rollen jullie mooi Hodl op. Hou het nou gewoon bij jezelf, we weten nu wel dat het overdreven is. Nu gaan we ingame zien of we er wat moois van kunnen maken. Man het begint er bijna op te lijken dat er ingedekt wordt.

Dat gezeik over en weer (nu refereer ik niet aan jou :)) gaat niks oplossen, gaat de perceptie niet verder veranderen. Als de wereld straks gespeeld is kunnen we hier mooi op verder. Cult heeft als stam mooi een overmacht opgerold of wij hebben op overmacht cult weg kunnen spelen. Beide gevallen zegt dat niks over jullie als stam.
 
Reactiescore
363
Dat de vv nu terug bij talent is heeft 2 redenen

Met het grootste gedeelte van talent en de alliantie kon ik goed omgaan

en ik heb het ook niet netjes gespeeld door de lijnen door te geven, daar heb ik spijt van.

ook heb ik goed gesprek gehad met @On The Edge, hij is de hoofdreden dat de vv nu terug is.

Ik werd zelf voor gevraagd alsnog die intern te fixen, maar dat kan/ wil ik niet meer aangezien er teveel gebeurd is en ik nog steeds pissig ben over de situatie. Maar het is / blijft nog altijd mijn acc, dus ik bepaal wat er mee gebeurd.
En wij handelen/praten enkel uit principe dat we veel meer leed gratis hadden kunnen doen dan momenteel gebeurd?
 
Reactiescore
344
Mja opzich geef ik ook aan dat ik het persoonlijk niet zo zou doen maar dat ik er geen punt van maak dat het nu 3 vs 1 is.
Waar ik wel een punt van maak is dat er edellijnen gemaakt worden waarmee deze stammen gewoon 1 stam worden die ook niet meer uit elkaar kunnen.

ik lees eigenlijk maar 1 ding, je vind het helemaal goed. Maar maakt je druk om hoe de stammen hierna mochten ze cult weg krijgen er bij komen te liggen.
je bent wel mee denkend naar de tegen partij toe.
Vind jou wel oké !
 
Bovenaan