'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Widar krijgt weer straf van mammie want zijn schoolresultaen zijn wederom te slecht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En ringo verpest zn RL door TW niet heb ik gehoord?

heb ik een RL? goh wist ik niet

en wat zou ik verpesten dan
mijn hond krijgt genoeg aandacht
en ik ben al een jaar met de vut dus heb alle tijd

ik verpest alleen mijn gezondheid met dit spel (want break is ongezond voor een mens) vandaar dat ik uit equi ben tot ik weer opgeknapt ben dan keer ik terug en sla dan harder toe dan ooit tevoor
 

DeletedUser65368

Guest
heb ik een RL? goh wist ik niet

en wat zou ik verpesten dan
mijn hond krijgt genoeg aandacht
en ik ben al een jaar met de vut dus heb alle tijd

ik verpest alleen mijn gezondheid met dit spel (want break is ongezond voor een mens) vandaar dat ik uit equi ben tot ik weer opgeknapt ben dan keer ik terug en sla dan harder toe dan ooit tevoor

Vrouw, kinderen, familie? Of heb je alleen een hond?
 

DeletedUser

Guest
ik heb aan mijn hond genoeg

kinderen willen alleen maar geld en vrouwen willen alleen maar winkelen en zeuren dat je teveel achter de pc zit

als ik tegen mijn hond zeg dat ik een dorp veroverd heb dan kwispelt ze van blijdschap
 

DeletedUser

Guest
Geniaal hoe jullie steeds volhouden dat 1KL5 goed gestacked stond. Het front met mij stond helemaal leeg, en ja, het stond leeg voor dat er iets leeggezet is. Dus ja, 1KL5 zou gigantisch veel dorpen verloren zijn. Maar dan was het niet aan de kant van Frumm0l. Dan had ik makkelijk 100 dorpen gepakt samen met Bloemkool. Dat account stond er gigantisch slecht voor.
 

DeletedUser

Guest
bullshit, voordat er leegezet werd is er geen aanval binnen gekomen en geen dorp veroverd dus blijf in je eigen leuegsn volhouden dan ga je ze nog geloven ook

1kl5 had de meeste def gevraagd en gekregen dus stond tot aan 10e linie vol
 

DeletedUser

Guest
Nochtans heb ik mijn front grondig gescout voor er zelfs een aanval werd verstuurd, tot op het moment dat er iets werd leeggezet heb ik lopen scouten en stonden er geen stacks. Exact, 10 linies ja :eek:. Het is maar dat je het zelf gelooft, Ringo.
 

DeletedUser

Guest
yep heb er zelf v.v. gedaan en deflijst gemaakt dus weet waar ik het over heb

en derk zal dan zijn eigen def alvast teruggestuurd hebben die dan aan jouw kant lagen want die wist al van te voren dat die wegging en naar break zou gaan

vandaar dat we de laatste dagen geen v.v. meer kregen

jij kan daar niks aan doen en zal te goeder trouw gescout hebben en gedacht hebben dat er niks gestacked stond maar het stond wel degelijk vol
 

DeletedUser65368

Guest
yep heb er zelf v.v. gedaan en deflijst gemaakt dus weet waar ik het over heb

en derk zal dan zijn eigen def alvast teruggestuurd hebben die dan aan jouw kant lagen want die wist al van te voren dat die wegging en naar break zou gaan

vandaar dat we de laatste dagen geen v.v. meer kregen

jij kan daar niks aan doen en zal te goeder trouw gescout hebben en gedacht hebben dat er niks gestacked stond maar het stond wel degelijk vol

Nee, dat stond het niet. Naar Break gaan heb ik pas vrij laat besloten ( 10 minuten later was ik ongeveer aangenomen :D ) Jullie kregen de VV niet omdat dat niet hoefde? :)
 

DeletedUser

Guest
ik zou zeggen kijk eens in zijn stats
in 2013 was er geen dorp geedelt van hem, op 3 mei heb jij 1 dorp geedelt

daarna werd er op 13 mei ineens massaal geedelt door bloemkool etc omdat Derk vanaf 10 mei bezig was met zijn backstab
 

DeletedUser65368

Guest
bullshit, voordat er leegezet werd is er geen aanval binnen gekomen en geen dorp veroverd dus blijf in je eigen leuegsn volhouden dan ga je ze nog geloven ook

1kl5 had de meeste def gevraagd en gekregen dus stond tot aan 10e linie vol

Bossje had de meeste def. Ik heb 800 defjes aangevraagd rest allemaal eigen def. Bossje had zo ziekelijk veel def nodig. Net als poly.

ik heb aan mijn hond genoeg

kinderen willen alleen maar geld en vrouwen willen alleen maar winkelen en zeuren dat je teveel achter de pc zit

als ik tegen mijn hond zeg dat ik een dorp veroverd heb dan kwispelt ze van blijdschap

Hmm, ben ik met je eens :S mijn labrador vindt mij een geweldig persoon! :D Kinderen blegh, vrouwen lijkt me wel wat.
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat stond het niet. Naar Break gaan heb ik pas vrij laat besloten ( 10 minuten later was ik ongeveer aangenomen :D ) Jullie kregen de VV niet omdat dat niet hoefde? :)

we kregen de v.v. niet omdat jij w.w. en email veranderde of liet veranderen dus wederom een bewuste backstab deed

terwijl je pas kort op 1kl5 zat , maar ja hoort bij een jongen met jouw achtergrond waar ik op af helaas niks mag zeggen want dan krijg ik weer een ban
 

DeletedUser65368

Guest
ik zou zeggen kijk eens in zijn stats
in 2013 was er geen dorp geedelt van hem, op 3 mei heb jij 1 dorp geedelt

daarna werd er op 13 mei ineens massaal geedelt door bloemkool etc omdat Derk vanaf 10 mei bezig was met zijn backstab

Bezig was?! lolwut.

we kregen de v.v. niet omdat jij w.w. en email veranderde of liet veranderen dus wederom een bewuste backstab deed

terwijl je pas kort op 1kl5 zat , maar ja hoort bij een jongen met jouw achtergrond waar ik op af helaas niks mag zeggen want dan krijg ik weer een ban

Je weet vrijwel niets van mijn achtergrond Ringo.
 

DeletedUser

Guest

Begrijpend lezen blijft natuurlijk een kunst voor sommigen onder ons. Het idiootgehalte stijgt toch ook zienderogen na jouw opgeheven ban. Hoe triestig is dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64964

Guest
Met hopen? En wat wil je als je mensen hebt die dorpen naar 300 punten willen brengen. Dan ga je inderdaad stacken. Het enige wat je daar tegen kunt doen is stacken. Tenzij je de komende maanden fijn wil gaan bouwen! :).
Stacks wegsturen? Ik vind het wel prima zo.

|P| maakte amper gebruik van kata's man... Boer en smederij, en dat was altijd met een bepaald doel in het achterhoofd, maar dat moet ik jou niet beginnen uitleggen... Jullie waren degene die naar 300 punten gingen kata'en...
Qualitate. heeft constant zitten opbouwen, net als TI.

Oke, laat ze dan staan, maar dat hou je wel gewoon je mond als het over stacken gaat. Naabje...

En ringo verpest zn RL door TW niet heb ik gehoord?

Mooie zin M. :D

ik heb aan mijn hond genoeg

kinderen willen alleen maar geld en vrouwen willen alleen maar winkelen en zeuren dat je teveel achter de pc zit

als ik tegen mijn hond zeg dat ik een dorp veroverd heb dan kwispelt ze van blijdschap

:p

Geniaal hoe jullie steeds volhouden dat 1KL5 goed gestacked stond. Het front met mij stond helemaal leeg, en ja, het stond leeg voor dat er iets leeggezet is. Dus ja, 1KL5 zou gigantisch veel dorpen verloren zijn. Maar dan was het niet aan de kant van Frumm0l. Dan had ik makkelijk 100 dorpen gepakt samen met Bloemkool. Dat account stond er gigantisch slecht voor.

Front met jou is dan ook wel verre van groot hè. Met wat moeite haal je alle frontclears er tussenuit, en zou jij voor de rest van de aanval met short ranged treinen amper een bedreiging zijn geweest. Maar dat is allemaal als als als hè :)
 
Bovenaan