'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser58575

Guest
+1 Zaletio...

Ik moet nu overigens stiekem een heel klein beetje aan 1945 denken...

trein_lijken98bf-b19c7.jpg
 

DeletedUser

Guest
Als jouw familie het zo speelt, tja, ik zou het wel weten. Of tenminste zou ik eisen dat de leiding de stam verlaat, zodat de overblijvers een nette stam op kunnen zetten.

Laten die nu niet online zijn, dus moeten jullie eens stoppen met ons beschuldigen en het ons laten oplossen.

+1 Zaletio...

Ik moet nu overigens stiekem een heel klein beetje aan 1945 denken...

trein_lijken98bf-b19c7.jpg

Dit vind ik dan ook weer net te ver gaan van je. Om de 2de WO te vergelijken met dit vind ik echt ongepast.
 

DeletedUser58575

Guest
Dit vind ik dan ook weer net te ver gaan van je. Om de 2de WO te vergelijken met dit vind ik echt ongepast.

Ik vergelijk dit niet met WO2. Ik merkte alleen dat er duidelijke overeenkomsten zijn tussen jullie gedrag momenteel... Wir haben es nicht gewusst. Ik vergelijk jullie absoluut niet met nazi's hoor, dat zou idd te ver gaan. Maar Wir haben es nicht gewusst. Is dat niet exact wat jullie nu roepen?
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.273.331 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


De noobs :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vergelijk dit niet met WO2. Ik merkte alleen dat er duidelijke overeenkomsten zijn tussen jullie gedrag momenteel... Wir haben es nicht gewusst. Ik vergelijk jullie absoluut niet met nazi's hoor, dat zou idd te ver gaan. Maar Wir haben es nicht gewusst. Is dat niet exact wat jullie nu roepen?

Ja, en dat is ook zo. Geef jij bijvoorbeeld die Duitse soldaten de schuld van de oorlog? Ik niet... Ik alleen de man met de snor en zijn mede-generalen.
 

DeletedUser58575

Guest
Ja, en dat is ook zo. Geef jij bijvoorbeeld die Duitse soldaten de schuld van de oorlog? Ik niet... Ik alleen de man met de snor en zijn mede-generalen.

Ik geef iedereen die een wapen in zijn handen hield en een ander van zijn/haar leven beroofde de schuld... Toegegeven, er was veel sprake van propaganda, maar er is maar 1 persoon die uiteindelijk ervoor kiest om die trekker over te halen. En dat geldt ook voor de mensen die niet effectief moordden maar die mensen lieten sterven door iets na te laten (passief moorden).
 

DeletedUser

Guest
Laat mij de moeite eens nemen om op dit te reageren.

Alleen de leiding van EQUi wist er af dus net wat Zombiedoder zegt hij weet er idd niks vanaf dus ga maar met zijn allen boos op mij worden ;)

Overigens wel ironisch dat deze info komt van een spy *ugh* mark *ugh* die zelf ook gewoon info kreeg uit |P| en er niet moeilijk over deed om het te delen en die zit nu in |P| / Divine geniaal hoor ;)

maar de rattenoorlog is idd wel een typerende titel voor Divine die wou graag dat het spelletje vuil gespeeld werd dus ze hebben gekregen wat ze vroegen en nu zitten ze hypocriet met |P| te huilen.

|P| die ook gewoon een acount uit lef trekt , die ook gewoon vv's krijgt in vijandelijke stammen en er mee loopt te kloten |P| dat ook gewoon misbruikt maakt van een ww dat ze kennen en dat ze 's nachts via een proxy server inloggen etc. etc.

en Divine wat ons ook gewoon gebackstabt heeft en dan na de buiten wereld een beetje de held uit proberen te hangen terwijl het ingame gewoon een zooi lafbekken waren en bij elk Cf bij mij zaten te huilen en dan steeds maar door cluster fucken. ArrowBK , waarvan de tranen bijna mijn scherm uit liepen , boos op mij worden dati k hem Cf en dat hij het ook niet doet en dan 1 dag later een Cf van hem in ons gebied.

Divine wat samen wou werken vs |P| en dan stiekum een nap met ze maakt en dan een hele samenwerking organiseert om ons te backstabben. Divine wat de hele tijd liep te dreigen dat ze acounts uit EQUI gingen trekken etc. etc.

Iedereen krijgt wat hem toe behoord. Alleen |P| mag blijkbaar alles doen en als hun iets aan gedaan worden zitten ze met tranen op het af en Divine ook.

Nou bij deze als ik de zelfde kans weer kreeg vs Divine maar ook tegen |P| zou ik het weer doen ;) Doe overigens geen moeite mijn acount te slopen daar was ik toch al afgestapt maar ik moet toegeven ik geniet hier zeer van dus ik kom zeker terug op w18 maar waar is onbekend ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik geef iedereen die een wapen in zijn handen hield en een ander van zijn/haar leven beroofde de schuld... Toegegeven, er was veel sprake van propaganda, maar er is maar 1 persoon die uiteindelijk ervoor kiest om die trekker over te halen. En dat geldt ook voor de mensen die niet effectief moordden maar die mensen lieten sterven door iets na te laten (passief moorden).

Ik heb alleen klaarblijkelijk géén trekker overgehaald.
 

DeletedUser58575

Guest
Ik heb alleen klaarblijkelijk géén trekker overgehaald.

Dat was al duidelijk, maar nogmaals: zolang je in EQUI zit sta je kennelijk achter het beleid daar, en ben je dus even hard verantwoordelijk...

Ik zeg het als privé persoon en niet als speler van EQUI ;)

Je bent als leider verantwoordelijk voor EQUI, en je hebt hiermee de doodsteek uitgedeeld aan EQUI. Daarmee verraad je dus niet enkel Phalanx en Divine op een heel lage manier, maar ook je eigen EQUI steek je daarmee in de rug.
 

DeletedUser3435

Guest
Valt me tegen van je. ;) Je kan het spelletje laf spelen maar dan moet je ook beseffen dat je fout was.
Bovendien laat jij je stam in de steek als een 'lafbek' op een moment dat het slecht gaat.
 

DeletedUser

Guest
Nee mijn mening staat totaal los van die van EQUI aangezien ik er geen onderdeel meer van maak.

Als leider van EQUI had ik misschien een andere mening geventileerd dan deze ;)

Maar oké EQUI werd toch al aangevallen door |P| + Divine dus er verandert echt totaal niks in de hele situatie.

Waarbij Zombiedoder nog steeds onschuldig is ik vind het een beetje zielig van je dat je tegen hem aan loopt te schoppen word maar gewoon boos op mij ofzo dat is iig terecht ;) Ik slaap er vannacht geen seconde minder om hoor.

Valt me tegen van je. ;) Je kan het spelletje laf spelen maar dan moet je ook beseffen dat je fout was.
Bovendien laat jij je stam in de steek als een 'lafbek' op een moment dat het slecht gaat.

Mwah TBT had ook vv's van veel |P|'ers als we het echt laf wouden doen hadden we die acounts kapot kunnen maken dat is niet gebeurt de vv's zijn altijd netjes door gegeven.

Volgens mij ben ik overigens er ook uitgestapt net voordat het "mis" ging en toen is mijn acount wat verneukt en heb ik besloten niet meer terug te keren.

je kunt het noemen zoals je wilt maar ik heb mijn mening volgens mij al eens ondersteunt omtrend dit. Ik vind ook niet dat ik fout was , netjes is iets anders , maar ik heb het echt wel afgeleerd ik ben vaak genoeg verneukt in Tw met fair play kom je nergens waarbij |P| de laatste is die er iets van mag zeggen net zoals Divine maarja de hypocritie is de wereld nog lang niet uit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Mwah TBT had ook vv's van veel |P|'ers als we het echt laf wouden doen hadden we die acounts kapot kunnen maken dat is niet gebeurt de vv's zijn altijd netjes door gegeven.

Volgens mij ben ik overigens er ook uitgestapt net voordat het "mis" ging en toen is mijn acount wat verneukt en heb ik besloten niet meer terug te keren.

je kunt het noemen zoals je wilt maar ik heb mijn mening volgens mij al eens ondersteunt omtrend dit. Ik vind ook niet dat ik fout was , netjes is iets anders , maar ik heb het echt wel afgeleerd ik ben vaak genoeg verneukt in Tw met fair play kom je nergens waarbij |P| de laatste is die er iets van mag zeggen net zoals Divine maarja de hypocritie is de wereld nog lang niet uit ;)
Haha ik had hem goed in de gaten hoor, ik was altijd snel om de VV van hem af te pakken. ;) En hij heeft de accounts ook gedeeltelijk verneukt.
Jullie stuurden edels als hij erop zat, hoe zielig is dat wel niet.. en dan alles maar door laten lopen, echt gewoon een schande.

Ik speel dit spel altijd fair, dus tegen mij moet je niks zeggen van fair play.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik geef iedereen die een wapen in zijn handen hield en een ander van zijn/haar leven beroofde de schuld... Toegegeven, er was veel sprake van propaganda, maar er is maar 1 persoon die uiteindelijk ervoor kiest om die trekker over te halen. En dat geldt ook voor de mensen die niet effectief moordden maar die mensen lieten sterven door iets na te laten (passief moorden).
Als je weigert wordt je zelf neergeknald. Je zet het nu veel te simpel neer. Om nog maar te zwijgen over de indoctrinatie inderdaad.

Zal wat betreft EQUI's actie later nog uitgebreid reageren. Zal alvast vooropstellen dat ik mensen als Zombie veroordelen volledig ongepast vind, zelfs als ze mochten blijven.
 

DeletedUser58575

Guest
Als je weigert wordt je zelf neergeknald. Je zet het nu veel te simpel neer. Om nog maar te zwijgen over de indoctrinatie inderdaad.

Wellicht zet ik het simpel neer omdat ik niet zit te wachten op een 4 dagen durende zeer diepgaande discussie over WO2? Mijn opmerking was niet bedoeld als een vergelijking met WO2, ik gaf enkel aan dat hun woorden me wat erg bekend voorkwamen.
 
Bovenaan