'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser59417

Guest
Mwah TBT had ook vv's van veel |P|'ers als we het echt laf wouden doen hadden we die acounts kapot kunnen maken dat is niet gebeurt de vv's zijn altijd netjes door gegeven.

Volgens mij ben ik overigens er ook uitgestapt net voordat het "mis" ging en toen is mijn acount wat verneukt en heb ik besloten niet meer terug te keren.

je kunt het noemen zoals je wilt maar ik heb mijn mening volgens mij al eens ondersteunt omtrend dit. Ik vind ook niet dat ik fout was , netjes is iets anders , maar ik heb het echt wel afgeleerd ik ben vaak genoeg verneukt in Tw met fair play kom je nergens waarbij |P| de laatste is die er iets van mag zeggen net zoals Divine maarja de hypocritie is de wereld nog lang niet uit ;)

Accounts zijn deels kapot gemaakt:rolleyes:. Daarnaast wat ben jij voor laffe zak, het gaat even iets minder. Je nachtwerk lukt niet meer meteen en meneer de kleine koning, met de altijd zo grote mond rent meteen weg.
Valt me van je tegen, ga dan nu niet cool lopen doen dat je ergens ooit op een ander account onbekend terug komt. Daar ga je toch geen respect mee verdienen, je kunt alleen nog respect krijgen (ooit), als je eens je "skills" zou tonen en blijft zitten. Dan je account weer recht trekt en er nog wat van maakt. Nee hoor je bent gewoon net zo laf als alle zogenaamde pro's, met een grote mond.

zoals krepox al zei je speelt het spel fail (met of zonder typefout ik snap het niet meer :mad:, fair is het in ieder geval niet)


Ja daarom fail ik ook zo:D

NICE
 

DeletedUser

Guest
Gegroet allen,

Hierbij kom ik even met een korte 'speech' in verband met EQUI.

EQUI is een stam die altijd een zwakkere, maar wel meewerkende basis had, na veel aansporing van de top/leiding. EQUI bestaat voor een groot stuk uit leden die nu hun eerste of tweede wereld meemaken, maar ook zeer veel mensen die een minder grote passie en mindere activiteit hebben dan andere mensen voor het spel Tribalwars.
De top van EQUI zorgde er dus voor dat er wat organisatie kwam en dat we de leden dichter bij elkaar konden krijgen door middel van gezamelijke aanvallen. We kregen uiteindelijk ook naar behoren appreciatie voor ons werk.

Het spelplezier is ondertussen al tijdenlang weg, en dat heeft meerdere oorzaken.
- We waren met 5-6 in EQUI die de boel op orde moesten houden. Na een tijdje, raak je het beu om steeds ongevraagd een 5-tal frontVV' s op je dak te krijgen, terwijl je ook nog steeds een sociaal leven wil onderhouden. Ook die 6 waren er niet steeds, soms was er maar eens eentje die kon, zoals constantius onlangs, en die kreeg toen 7 VV's op z'n kop, waarvan er 4 aangevallen werden. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat dit geen pretje is.
- Dankzij die talloze VV's kreeg de leiding amper tijd om hun taken fatsoenlijk te volbrengen, zoals aanvalsplannen, defence op orde houden, diplomatische betrekkingen onderhouden en verder uitbouwen enzovoorts.
- We merken ook dat we een rat in ons midden hadden die de naam Wolfy (M.) droeg. Hij had ons al eerder eens verraden, maar we waren veel te goed voor hem en we gaven hem een nieuwe kans.

Ik moet natuurlijk wel eerlijk zeggen dat die hopen VV's door de aanvallen van Divine kwamen. Daarbij heeft Divine dus een zeer mooi aandeel in (wat ik zie als) de val van EQUI. Enkelen van de top van EQUI zijn het zo beu geraakt door al die VV's veroorzaakt door Divine en de zéér schaarse hulp van anderen in EQUI. Tot hier loopt mijn lofwoordje voor Divine.
Zoals ik al zei is de veer bij de 5-6 toppers van EQUI die veel voor de stam deden is gebroken door de 'onkunde en de lagere activiteit' van de andere leden, zodat de draaglast van de stam te zwaar werd = spelplezier, vermoeidheid, verveeldheid en irritatie beginnen dan parten te spelen.

Ik vind nu wel dat dat spionage verhaal zeer zwaar wordt opgeblazen. Het account TBT heeft niemands account naar de maan geholpen, integendeel zelfs écht verdedigd, maar heeft enkel gespioneerd, net als zo vaak al is gebeurd door Phalanx bij EQUI, LEF en naar het schijnt ook in Insane. Om daarnaast nog niet te spreken over de backstab van Divine aan EQUI. Sommigen zullen weer drastisch gaan ontkennen, maar daar heb ik geen nood aan, want ik weet dat het waar is wat ik zeg.

Dankwoordjes
Verder dank ik iedereen van EQUI en de bondgenoot LEF nog voor de mooie samenwerking. Ik wens verder ook de stam |P| nog een leuke strijd toe, en besef ook dat jullie blij mogen zijn dat er een stam zoals Divine was die het ons (lees: de dragers van EQUI) te zwaar heeft gemaakt. Jullie hebben alles te danken aan hen, dus blijf hen respecteren. Ook wens ik Insane en Break een smaakvolle strijd toe tegen Phalanx en Divine.
Verder wens ik iedereen nog pittige discussies waar mijn gesprekken met hen soms wel hoog opgelaaid zijn. Ook dank aan alle gezellige en leuke gesprekken met de mensen hier op dit forum, maar ook zeker in-game.
Uitzonderlijk veel dank aan Constantius (D.). Super samenwerking, uitstekende communicatie, een zeer sterk stel hersenen en altijd bereid om te helpen. Door jou werd wereld 18 een stuk aangenamer!

Wereld 18 is een inspiratiebron en een oneindige ervaringsput die doet verlangen naar meer. Echter stopt wereld 18 hier volledig voor mij. Dit om de simpele stelling '1x verslagen in een wereld, altijd verslagen in een wereld'.

Succes aan iedereen,

mvg, Agonoize / W.

PS: geen gezeik gevraagd ;)
 

DeletedUser

Guest
Man man, misschien moet ik hier niet openlijk laten blijken dat ik het totaaaal niet eens ben met een mede-EQUI'er, maar dat doe ik toch (je bent nu toch geen EQUI'er meer):

Dat de stam rust op 6 personen zal best waar zijn, maar dat de rest inactief was en zich niet inzette voor de stam is gewoon totale onzin!

EQUI was nooit (zo snel) gevallen zonder dit gedoe met dat account TBT, dus om nou te zeggen dat het komt doordat er te weinig actieve leden waren is gewoon te kort door de bocht en de schuld schuiven op de "normale" leden van EQUI.

Je hebt hartstikke goed werk geleverd met je aanvalsplannen etc., maar hier stel je me echt teleur! Jullie hebben niet eens laten blijken dat het niet meer verderging, want anders waren er heus wel nog meer mensen geweest die zoveel mogelijk probeerden te gaan VV'en!

Ik vind het jammer dat je het zo moet afsluiten, maar loop maar weg.

Groet,
Zombie ~ Thunderace
 

DeletedUser3435

Guest
Haha kijk, dit is nu het verschil tussen een topstam en een flopstam. :D Phalanx verloor ook dorpen, maar wij zijn veerkrachtig.
Bij EQUI gaat het eens even nu wat slechter en al de 'zelfbenoemde' pro's gaan meteen met lopen, achja, jullie zijn de grootste noobs van de stam dan.
 

DeletedUser

Guest
Haha kijk, dit is nu het verschil tussen een topstam en een flopstam. :D Phalanx verloor ook dorpen, maar wij zijn veerkrachtig.
Bij EQUI gaat het eens even nu wat slechter en al de 'zelfbenoemde' pro's gaan meteen met lopen, achja, jullie zijn de grootste noobs van de stam dan.

Ik denk niet dat deze spelers nu weggaan vanwege het dorpenverlies. Bovendien zijn er bij |P| ook spelers weggegaan, alleen werd dit niet zo openlijk op het AF verteld, en aangezien jullie toch 5 man op 1 account hebben (overdreven ofc, maar je weet wat ik bedoel) maakt het geen verschil.
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik weet is Equi nog steeds niet "gevallen" ... Zombie zit weer uit zijn nek te lullen en huilt graag mee met de wolven in het bos. :p
 

DeletedUser3435

Guest
Ik denk niet dat deze spelers nu weggaan vanwege het dorpenverlies. Bovendien zijn er bij |P| ook spelers weggegaan, alleen werd dit niet zo openlijk op het AF verteld, en aangezien jullie toch 5 man op 1 account hebben (overdreven ofc, maar je weet wat ik bedoel) maakt het geen verschil.
Haha dan ben jij wel heel dom! :D Ze gaan weg voordat ze geownd worden terwijl ze hier vorige week nog een grote mond hadden.
Ik val EQUI nu voor de eerste keer echt aan en treed dus uit mijn grenzen en dan gaan ze al allemaal lopen? Manman, lafaards.

En in |P| zijn de zwakste ook eerst vertrokken ja, zo'n mensen maken je stam kapot, gelukkig had |P| er genoeg die er bleven.
Bovendien ben je heel erg dom als je denkt dat op een |P| account 5 spelers zitten.. ik denk dat wij minder spelers hebben als EQUI.
 

DeletedUser53222

Guest
Gegroet allen,

Hierbij kom ik even met een korte 'speech' in verband met EQUI.

EQUI is een stam die altijd een zwakkere, maar wel meewerkende basis had, na veel aansporing van de top/leiding. EQUI bestaat voor een groot stuk uit leden die nu hun eerste of tweede wereld meemaken, maar ook zeer veel mensen die een minder grote passie en mindere activiteit hebben dan andere mensen voor het spel Tribalwars.
De top van EQUI zorgde er dus voor dat er wat organisatie kwam en dat we de leden dichter bij elkaar konden krijgen door middel van gezamelijke aanvallen. We kregen uiteindelijk ook naar behoren appreciatie voor ons werk.

Het spelplezier is ondertussen al tijdenlang weg, en dat heeft meerdere oorzaken.
- We waren met 5-6 in EQUI die de boel op orde moesten houden. Na een tijdje, raak je het beu om steeds ongevraagd een 5-tal frontVV' s op je dak te krijgen, terwijl je ook nog steeds een sociaal leven wil onderhouden. Ook die 6 waren er niet steeds, soms was er maar eens eentje die kon, zoals constantius onlangs, en die kreeg toen 7 VV's op z'n kop, waarvan er 4 aangevallen werden. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat dit geen pretje is.
- Dankzij die talloze VV's kreeg de leiding amper tijd om hun taken fatsoenlijk te volbrengen, zoals aanvalsplannen, defence op orde houden, diplomatische betrekkingen onderhouden en verder uitbouwen enzovoorts.
- We merken ook dat we een rat in ons midden hadden die de naam Wolfy (M.) droeg. Hij had ons al eerder eens verraden, maar we waren veel te goed voor hem en we gaven hem een nieuwe kans.

Ik moet natuurlijk wel eerlijk zeggen dat die hopen VV's door de aanvallen van Divine kwamen. Daarbij heeft Divine dus een zeer mooi aandeel in (wat ik zie als) de val van EQUI. Enkelen van de top van EQUI zijn het zo beu geraakt door al die VV's veroorzaakt door Divine en de zéér schaarse hulp van anderen in EQUI. Tot hier loopt mijn lofwoordje voor Divine.
Zoals ik al zei is de veer bij de 5-6 toppers van EQUI die veel voor de stam deden is gebroken door de 'onkunde en de lagere activiteit' van de andere leden, zodat de draaglast van de stam te zwaar werd = spelplezier, vermoeidheid, verveeldheid en irritatie beginnen dan parten te spelen.

Ik vind nu wel dat dat spionage verhaal zeer zwaar wordt opgeblazen. Het account TBT heeft niemands account naar de maan geholpen, integendeel zelfs écht verdedigd, maar heeft enkel gespioneerd, net als zo vaak al is gebeurd door Phalanx bij EQUI, LEF en naar het schijnt ook in Insane. Om daarnaast nog niet te spreken over de backstab van Divine aan EQUI. Sommigen zullen weer drastisch gaan ontkennen, maar daar heb ik geen nood aan, want ik weet dat het waar is wat ik zeg.

Dankwoordjes
Verder dank ik iedereen van EQUI en de bondgenoot LEF nog voor de mooie samenwerking. Ik wens verder ook de stam |P| nog een leuke strijd toe, en besef ook dat jullie blij mogen zijn dat er een stam zoals Divine was die het ons (lees: de dragers van EQUI) te zwaar heeft gemaakt. Jullie hebben alles te danken aan hen, dus blijf hen respecteren. Ook wens ik Insane en Break een smaakvolle strijd toe tegen Phalanx en Divine.
Verder wens ik iedereen nog pittige discussies waar mijn gesprekken met hen soms wel hoog opgelaaid zijn. Ook dank aan alle gezellige en leuke gesprekken met de mensen hier op dit forum, maar ook zeker in-game.
Uitzonderlijk veel dank aan Constantius (D.). Super samenwerking, uitstekende communicatie, een zeer sterk stel hersenen en altijd bereid om te helpen. Door jou werd wereld 18 een stuk aangenamer!

Wereld 18 is een inspiratiebron en een oneindige ervaringsput die doet verlangen naar meer. Echter stopt wereld 18 hier volledig voor mij. Dit om de simpele stelling '1x verslagen in een wereld, altijd verslagen in een wereld'.

Succes aan iedereen,

mvg, Agonoize / W.

PS: geen gezeik gevraagd ;)

Bedankt voor je heldere reactie, getuigd van een gezond verstand. Echter wil ik wel toevoegen dat account TBT geen 'normale spy actie' was. Widar stopte 15 dagen geleden 'oppeens' op Widar, en gaf dat ook aan. Toen kwam er 'oppeens' een erg actieve speler op TBT, die zelf werd aangedragen door de vorige bespelers van TBT (R. & D.).

Het feit dat EQUI R. &. D. heeft aangeboden een acc in equi te nemen, zodat een equi speler op TBT kon, met de intentie te spioneren en later Van Gilead aan te pakken is erg triest. Nee, dit is geen reguliere spy actie. Een reguliere spy actie betreft een account dat de vv aan een buitenstaander van de vijand geeft. Maar het heimelijk ruilen van accounts, met de intentie om oppeens een naburig account (van Gilead) te gaan aanvallen is erg, erg laag.

Een spy? Meh dan had dit niet op het AF gehoeven. Maar dit is een stapje lager. Meerdere stappen zelfs.
 

DeletedUser58575

Guest
Ik hoef niet na te denken, om tienduizenden redenen te hebben om je te vervloeken, Agonoize. Desondanks geef je me in je bericht een groot compliment, waarvoor mijn dank.

Voor de rest heb ik er niets op te zeggen.

Je hebt het laag gespeeld. En je hebt verloren. Het lijkt er op dat je in ieder geval nog eervol genoeg bent om je verlies te erkennen en te accepteren, hetgeen voor mij voldoende reden is om het hierbij te laten. Ik zie er geen meerwaarde in om victorie te gaan kraaien, of om je verder te gaan uitleggen waarom je lage acties iedereen op W18 zich tegen je laten keren nu, want ik denk dat je dat zelf wel weet.

"He who knows no honour, deserves no fame. He who deserves no fame, deserves no glory." - Sun Xiang
 

DeletedUser

Guest
Man man, misschien moet ik hier niet openlijk laten blijken dat ik het totaaaal niet eens ben met een mede-EQUI'er, maar dat doe ik toch (je bent nu toch geen EQUI'er meer):

Dat de stam rust op 6 personen zal best waar zijn, maar dat de rest inactief was en zich niet inzette voor de stam is gewoon totale onzin!

EQUI was nooit (zo snel) gevallen zonder dit gedoe met dat account TBT, dus om nou te zeggen dat het komt doordat er te weinig actieve leden waren is gewoon te kort door de bocht en de schuld schuiven op de "normale" leden van EQUI.

Je hebt hartstikke goed werk geleverd met je aanvalsplannen etc., maar hier stel je me echt teleur! Jullie hebben niet eens laten blijken dat het niet meer verderging, want anders waren er heus wel nog meer mensen geweest die zoveel mogelijk probeerden te gaan VV'en!

Ik vind het jammer dat je het zo moet afsluiten, maar loop maar weg.

Groet,
Zombie ~ Thunderace

Ik heb nergens gezegd dat de rest inactief was, maar ik zei dat ze algemeen niet actief genoeg waren en als ze wat aanvallen kregen de VV's al snel naar ons gooiden. Dat zal niet zo geweest zijn voor alle 29 accounts (naast de 6), daar waren enkelen, een stuk of 5 wat actiever, maar draaiden nooit VV's en kregen we amper hulp van. We moesten bergen verzetten om jullie actief te krijgen. Bij een massa-aanval moest ik steeds 2-3 PM's versturen (verspreid over 3 dagen) voordat ik van 80% van de stam degelijk respons kreeg. Ik snap best dat je mij misschien niet zo goed begrijpt, maar jij hebt dan ook nergens in onze schoenen gestaan, dus jouw mening daaromtrend is volledig anders.

We hebben wel degelijk laten blijken dat we hulp nodig hadden van jullie. Zie de grote overzichtsberichten van Nakur. Als je die beter gelezen had, zou je wel degelijk gezien hebben dat we het moeilijk kregen en we expliciet vroegen aan alle leden om hun verantwoordelijkheid allemaal te nemen en vaak VV's draaien. Hierop kwam opnieuw amper respons (op King-joa na volgens mijn bronnen).

En jij ziet het misschien als weglopen van m'n stam/stamgenoten. Maar als voor mij het spelplezier eraf is hoeft het niet meer. En dat was nog voor het geval TBT en nog voor de grote pak aanvallen van Divine kwamen op de fronten van EQUI.
Ik heb er gewoon geen zin meer, ik wil de sociale opofferingen er niet meer voor doen, ik wil mijn nachten weer volledig kunnen slapen enzovoorts... Dus misschien eens proberen moeite te doen om mijn standpunt te begrijpen :)

Haha kijk, dit is nu het verschil tussen een topstam en een flopstam. :D Phalanx verloor ook dorpen, maar wij zijn veerkrachtig.
Bij EQUI gaat het eens even nu wat slechter en al de 'zelfbenoemde' pro's gaan meteen met lopen, achja, jullie zijn de grootste noobs van de stam dan.

Ik had jouw wel graag eens het werk zien doen met 6 man voor een 35-tal leden :) Phalanx is veerkrachtig door het feit dat er overal spelers opzitten die veel tijd en veel passie in de spel steken, en dat 85% van alle leden in Phalanx al met elkaar andere werelden hebben gespeeld. Wij hebben een stam samengesteld op basis van nieuwere spelers met veel minder ervaring, met ook veel minder mensen per account.
En je moet me toch gelijk geven, dat als je schade gaat ondervinden in Real Life door tribalwars, dat je daar beter mee stopt?;)

Bedankt voor je heldere reactie, getuigd van een gezond verstand. Echter wil ik wel toevoegen dat account TBT geen 'normale spy actie' was. Widar stopte 15 dagen geleden 'oppeens' op Widar, en gaf dat ook aan. Toen kwam er 'oppeens' een erg actieve speler op TBT, die zelf werd aangedragen door de vorige bespelers van TBT (R. & D.).

Het feit dat EQUI R. &. D. heeft aangeboden een acc in equi te nemen, zodat een equi speler op TBT kon, met de intentie te spioneren en later Van Gilead aan te pakken is erg triest. Nee, dit is geen reguliere spy actie. Een reguliere spy actie betreft een account dat de vv aan een buitenstaander van de vijand geeft. Maar het heimelijk ruilen van accounts, met de intentie om oppeens een naburig account (van Gilead) te gaan aanvallen is erg, erg laag.

Een spy? Meh dan had dit niet op het AF gehoeven. Maar dit is een stapje lager. Meerdere stappen zelfs.

Oorspronkelijk plan was om me op Rocko-0 te plaatsen, maar toen iemand afzegde voor TBT, offerde ik me op. Eerst vond ik het best leuk om intern in de fora van de vijand te kunnen kijken, maar na 4 dagen begon het wat te vervelen en nog wat later had ik er al helemaal geen zin meer in. Trouwens, als je via een VV spioneert, dan kunnen de oplettende leiders in 1,2,3 de spion ontmaskeren via de leidingsfuncties => VV's.
Verder heeft Phalanx ook personen binnen de stam LEF en binnen de stam EQUI gebruikt (zonder VV's) en hebben ze ook ingelogd op een proxyserver op onze accounts. Zie Vinnie-95 en Civilaura (het account die nu gegijzeld is)
We konden evengoed R&D op TBT houden, maar we wilden wat meer controle over de situatie, dus dezen we het uiteindelijk maar met een vervanger op TBT.
Over het plan om Van Gilead aan te vallen was ik nog niet ingelicht trouwens, dus dat kan je me niet in de schoenen schuiven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59943

Guest
Vind het altijd frappant dat wanneer de druk te hoog word men het plezier kwijt raakt, maar wanneer het voortvarend gaat ze de grootste mond hebben en iedereen moet weten hoeveel VV's ze draaien.
 

DeletedUser53222

Guest
Vind het altijd frappant dat wanneer de druk te hoog word men het plezier kwijt raakt, maar wanneer het voortvarend gaat ze de grootste mond hebben en iedereen moet weten hoeveel VV's ze draaien.

Het verschil tussen een goede (/topstam) en een slechtere stam
Beide stammen kunnen harstikke gezellig zijn. Maar als het er oppaan komt, blijft het bij de goede stam een topsfeer. De slechte stam gaat er aan onderdoor.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik had jouw wel graag eens het werk zien doen met 6 man voor een 35-tal leden :) Phalanx is veerkrachtig door het feit dat er overal spelers opzitten die veel tijd en veel passie in de spel steken, en dat 85% van alle leden in Phalanx al met elkaar andere werelden hebben gespeeld. Wij hebben een stam samengesteld op basis van nieuwere spelers met veel minder ervaring, met ook veel minder mensen per account.

En je moet me toch gelijk geven, dat als je schade gaat ondervinden in Real Life door tribalwars, dat je daar beter mee stopt?;)
Haha manman wat hebben jullie toch een rare illusies over Phalanx. :D Tot kort was het net hetzelfde gesteld bij ons als met EQUI nu.
Ik en nog een paar anderen, minder als 6 zelfs, hebben de stam actief gehouden met alle moeite en nu gaat het terug goed.
Als jij denkt dat alle spelers actief waren ben je wel heel erg mis want de helft had geen zin meer of had te weinig tijd..

En ik heb maar met een paar van deze spelers op vorige werelden gespeeld, heeft er niks met te maken. En nog eens.. jullie hebben evenveel spelers. Phalanx heeft max 3 personen per account, meeste 2.
 

DeletedUser

Guest
"wir haben es nicht gewusst"

Als de leden van EQUI van niets wisten, zijn ze totaal niet verantwoordelijk.
 

DeletedUser

Guest
Vind het altijd frappant dat wanneer de druk te hoog word men het plezier kwijt raakt, maar wanneer het voortvarend gaat ze de grootste mond hebben en iedereen moet weten hoeveel VV's ze draaien.

De druk is al maandenlang hoog voor iedere leider in EQUI. Zolang we voldoende steun en medewerking kregen van de stam en het niet ten koste gaat van Real Life valt dat allemaal wel nog mee die druk. Maar eenmaal we merken dat er bijna geen interesse is om wat te gaan meewerken en de druk voor de leiders wat te gaan verlichten, zodat we al onze taken kunnen volbrengen, dan heb je al gauw geen zin meer. Want je blijft maar VV's draaien en verdedigen, maar ondertussen krijg je de kans niet om te gaan plannen. Geen planning naar de toekomst, is geen vooruitgang, maar is zelfs achteruitgang.

Maar aan je uitspraak te merken heb jij dergelijke situatie niet meegemaakt. En verder.. 'grote mond' :confused:. Ik vind het maar lullig dat je het zo opvat. Een groot aantal VV's hebben is echt niet iets om een grote mond over te hebben. Het is eerder een irritante en zware last. En ik sprak niet helemaal over mezelf, ik had het over de top van EQUI, en dat bestaat uit meerdere mensen (een 6-tal).

Het verschil tussen een goede (/topstam) en een slechtere stam
Beide stammen kunnen harstikke gezellig zijn. Maar als het er oppaan komt, blijft het bij de goede stam een topsfeer. De slechte stam gaat er aan onderdoor.

De sfeer was behoorlijk in onze stam. Er waren gewoon te weinig ervaren en echt actieve spelers die veel wilden doen voor de stam. En dat is jammer, maar helaas :)

Haha manman wat hebben jullie toch een rare illusies over Phalanx. :D Tot kort was het net hetzelfde gesteld bij ons als met EQUI nu.
Ik en nog een paar anderen, minder als 6 zelfs, hebben de stam actief gehouden met alle moeite en nu gaat het terug goed.
Als jij denkt dat alle spelers actief waren ben je wel heel erg mis want de helft had geen zin meer of had te weinig tijd..

En ik heb maar met een paar van deze spelers op vorige werelden gespeeld, heeft er niks met te maken. En nog eens.. jullie hebben evenveel spelers. Phalanx heeft max 3 personen per account, meeste 2.

Wij hebben zeker 29 van de 35 accounts 1-mans, 3 lege accounts (onder VV voor intern) ;) meer heb ik je niet te zeggen.

"wir haben es nicht gewusst"
Als de leden van EQUI van niets wisten, zijn ze totaal niet verantwoordelijk.
De leden wisten van niets, de leiding wel.
 
Bovenaan