'De Rattenoorlog' - EQUI.

DeletedUser

Guest
Over tot de orde van de dag! Welke EQUI'er is vandaag verkozen tot 'noob van de dag' door Break?
 

DeletedUser

Guest
Hmmm zoveel keuze :p
Grapje hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Niet zo'n moeilijke vragen stellen eeh. Keus is te groot.
 

DeletedUser

Guest
Bloemkool, Prei, allemaal hetzelfde ;) Ik vind je plaatje ook wel iets weghebben van een Prei namelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft het over z'n eigen opgerichte backstabchat :)

Oh die heb ik in mijn stam ook al alleen lul ik daar in mijn eentje helaas en moet dus zelf alle nieuwe backstabplannen bedenken

ik ga denk ik plan bedenken en uitvoeren voor bloemkoolpreisalade want die verdient mijn aandacht wel
eerst ff googelen waar ik zo,n cybercrime netwerk kan vinden want die schijnen te bestaan volgens break
zal wel de amerikaanse CIA zijn maar die staan in mijn telefoonlijst dus komt goed
 

DeletedUser54999

Guest
Oh die heb ik in mijn stam ook al alleen lul ik daar in mijn eentje helaas en moet dus zelf alle nieuwe backstabplannen bedenken

ik ga denk ik plan bedenken en uitvoeren voor bloemkoolpreisalade want die verdient mijn aandacht wel
eerst ff googelen waar ik zo,n cybercrime netwerk kan vinden want die schijnen te bestaan volgens break
zal wel de amerikaanse CIA zijn maar die staan in mijn telefoonlijst dus komt goed

:D

Btw, ik ga nog werkelijk geloven dat Break zichzelf genaaid heeft om EQUI zwart te maken.
Wexco zit weer in Break. Zonder ban. ==> hoezo zelfde IP gebruikt? Straf daarvoor is halvering normaal. Niet gebeurd. :confusion::confusion:
Kom maar af met die verklaring waarom jullie jezelf hebben genaaid Break :eek:
 
Reactiescore
205
:D

Btw, ik ga nog werkelijk geloven dat Break zichzelf genaaid heeft om EQUI zwart te maken.
Wexco zit weer in Break. Zonder ban. ==> hoezo zelfde IP gebruikt? Straf daarvoor is halvering normaal. Niet gebeurd. :confusion::confusion:
Kom maar af met die verklaring waarom jullie jezelf hebben genaaid Break :eek:

Balen voor je he, dat het geen bb'tjes zijn geworden.
 

DeletedUser54999

Guest
Balen voor je he, dat het geen bb'tjes zijn geworden.

Neen, dat boeit me niet. Ik stel me vragen bij de connecties van Break bij de support...

... ofwel...

... De leugens die Break hier lopen verkondigen heeft over die zogenaamde backstab en de 2 accounts die zogezegd gestabbed werden met hetzelfde IP.
Hetzelfde IP = ban = barbaar. Geen barbaar = niet zelfde IP. = Leugen van Break.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Balen voor je he, dat het geen bb'tjes zijn geworden.

Nee hoor dat vinden wij niet erg maar juist fijn voor * die dat account verdient

echter jullie hebben hem bijna zijn account afgenomen door jullie eigen problemen intern in break

en om die te verdoezelen wezen jullie lekker gemakkelijk naar equi of naar mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja inderdaad, Dreamer. Het is allemaal opgezet spel. We hadden eens zin in dorpenverlies, en waarom niet alle troepen wegsturen? Hartstikke leuk joh. Denk even na, dan weet je zelf dat het vreemd klinkt. Ik ga niet onbeleefd doen, als je de moeite doet om je eens niet als een volslagen idioot te gedragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81928

Guest
Naah wij hebben een manier gevonden om gewoon op andere accounts in te loggen met het zelfde ip zonder dat het strafbaar is :) ^^ en ja connecties hebben we natuurlijk ook.
[video]www.youtube.com/watch?v=4ZT2AXgGzAU‎[/video]
 

DeletedUser

Guest
Zo net weer nuttige forum info van break gekregen:D Prettige vakantie alvast rashani in The USA;)
 
Bovenaan