De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Gelukkig werd er op mij genacht en werden 99 procent van de dorpen in de nacht op mij gepakt en was ik er nooit

99 procent? Heb al eerder aangetoond dat minder dan 1/3de in nachtbonus werd gepakt. Jij hebt ASOG van 12-13mio naar 9mio gebracht. Zelfs tegen een vernietigd account zoals Bananas slaagde je er niet in om winsten te pakken, integendeel, massaal verlies.
 

DeletedUser

Guest
99 procent? Heb al eerder aangetoond dat minder dan 1/3de in nachtbonus werd gepakt. Jij hebt ASOG van 12-13mio naar 9mio gebracht. Zelfs tegen een vernietigd account zoals Bananas slaagde je er niet in om winsten te pakken, integendeel, massaal verlies.

Idd. hij zal best eens door nacht gefucked zijn maar je lag dag en nacht onder vuur.
 

DeletedUser58043

Guest
in de dag werd alles gesniped agozoine leer de feiten hij stuurt edels om 5 uur snachts en dan moet ik naar school en n iemand is er tussen 6-7 dus kan er geen vv word gedaan en word alles tussen 1-12 uur gepakt :)
 

DeletedUser50167

Guest
in de dag werd alles gesniped agozoine leer de feiten hij stuurt edels om 5 uur snachts en dan moet ik naar school en n iemand is er tussen 6-7 dus kan er geen vv word gedaan en word alles tussen 1-12 uur gepakt :)

Dat is helemaal niet waar, want die heb ik gestuurd..
Die zijn om 1-2 uur gestuurd, misschien half 3 maar niet later.
 

DeletedUser58043

Guest
Dat is helemaal niet waar, want die heb ik gestuurd..
Die zijn om 1-2 uur gestuurd, misschien half 3 maar niet later.

ook om 3-4 uur hoor :) dat er een vv tot 3 uur was 1x en daarna opeens 50 treintjes gestuurd daarna
 

DeletedUser50167

Guest
ook om 3-4 uur hoor :) dat er een vv tot 3 uur was 1x en daarna opeens 50 treintjes gestuurd daarna


Kerel, waar heb jij het nu weer over.
Ik heb het over edels die vanaf Bananass. naar jouw werden gestuurd, en dat je op 1 dag tijd 60-70 dorpen verloren ben aan Bananass. Er zijn die nacht door mij persoonlijk 40 treintjes eruit gestuurd tussen 1 uur en half 3. Daarna ben ik gaan slapen, zonder een VV erop te zetten.

De morgen werd ik wakker om half 11 (?) en heb ik opnieuw 30-40 treintjes gestuurd die terug waren gekomen. Er zijn snachts een aantal treinen dood gelopen, en overdag werden er toen een paar gesniped.

Dus jouw conclusie klopt ten eerste niet want ik heb geen VV'er erop gehad, daarna heb ik overdag nogmaals dorpen van je gepakt omdat je niet meer kon snipen aangezien al je troepen die er lagen kapot waren.
 

DeletedUser58043

Guest
OMG, ik ga het niet nogmaals typen.

er was op mijn account iemand tot 3 uur online daarna ging hij slapen nog geen incsof wat toen i kwakker werd om 6:45 50 treintjes maar ik moest om 7:30 al in de bus zitten en niemand was online natuurlijk daarom al je winst met dorpen
 
Reactiescore
1.089
Idd. hij zal best eens door nacht gefucked zijn maar je lag dag en nacht onder vuur.

Heb 2 dagen ofzo overdag gevvd, dan was er GEEN edel te bekennen. En als ik dan de dag erna in de verliezen keek waren er 50 dorpen verloren, s nachts alleen. Dit had een daggie of 5 aangehouden...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50167

Guest
Achja, jullie kunnen ons niks kwalijk nemen over nachten aangezien als jullie het doen wel mag.
Maar zodra iemand het tegen je gebruik is het "vals"
 

DeletedUser

Guest
in de dag werd alles gesniped agozoine leer de feiten hij stuurt edels om 5 uur snachts en dan moet ik naar school en n iemand is er tussen 6-7 dus kan er geen vv word gedaan en word alles tussen 1-12 uur gepakt :)

Je daagt me uit hé :D moet ik de overnames naar boven halen? Meer dan de helft is overdag en daarmee bedoel ik na 9 uur in de voormiddag tot 00u 's nachts ;)
Je hebt gewoon gefaald tegen Break. Admit it.
 
Reactiescore
1.089
Achja, jullie kunnen ons niks kwalijk nemen over nachten aangezien als jullie het doen wel mag.
Maar zodra iemand het tegen je gebruik is het "vals"

beweer ik niet, heb ik niet gezegd.

Ik zeg in feite alleen dat de uitspraak van conquerking niet helemaal de situatie schetst als waarin alles heeft plaatsgevonden.
 

DeletedUser26046

Guest
beweer ik niet, heb ik niet gezegd.

Ik zeg in feite alleen dat de uitspraak van conquerking niet helemaal de situatie schetst als waarin alles heeft plaatsgevonden.

Dat kwam ook prima over, helaas lezen sommige mensen erover heen. Dan ben je snel uitgepraat hè.
Ik moet toegeven, ik was diegene die zoveel online ben daarop ^^

Was jij degene die bij zijn vriendin was en toen online kwam op TW om te gaan farmen :p?
 

DeletedUser

Guest
Was jij degene die bij zijn vriendin was en toen online kwam op TW om te gaan farmen :p?
Zou ik ook wel doen als m'n vriendin aan het douchen is. Duurt minstens een half uur en daar kun je al aardig aanvalletjes in sturen. :D
 
Bovenaan