De race naar de top

Welke stam staat er over een maand bovenaan de ranglijst?


  • Totaal aantal stemmers
    54

DeletedUser69389

Guest
Topantwoord! Het nodigt lamballen, droeftoeters en lelijke brulapen als ik uit om de boel hier lekker af te branden. Dus, bij dezen dan ook: bah, ach en wee, tjonge en nogmaals bah, wanne belabberde vorm van propagandavoering, Novus.

Is er überhaupt een manier waarop je het verlies van het account Limited kan verdedigen? Ja, een verlies, dat is het. Alle edels gone, poef, helemaal weg.
Enlighten me, brother Oreffo.

#edit, mijn eigen post is ook een draak van een creatie overigens. De pot verwijt de ketel! Toch zie ik uit naar je antwoord. Schroom niet om er net zo'n bloedirritante tirade van te maken. We houden allemaal van ludiek gezeik. Of misschien moet ik alleen voor mezelf spreken.
Heey inactieve, lamme tak van me.
 

DeletedUser76938

Guest
Ik denk dat er nog van alles kan gebeuren momenteel, niks staat vast.
 

DeletedUser76938

Guest
Hmm dat denk ik niet zo snel, die kans is nog niet zo groot, momenteel hebben we erg veel last van diplomatieke betrekkingen met Ely. en K~A2. Ondertussen worden we aangevallen door Novus.

Dus ik zie nog wel, Normandy zal niet 1 2 3 aan de top komen.
 

DeletedUser76938

Guest
Ja, maar hij is wel de stamleider van zo een 8 stammen. Die heeft geen tijd om alles moeilijk uit te leggen :oops:

Actief: W58 & W60

7 stammen !

en ik weet niet of het nou een compliment is of een sneer xD
 

DeletedUser78825

Guest
Ja, maar hij is wel de stamleider van zo een 8 stammen. Die heeft geen tijd om alles moeilijk uit te leggen :oops:

Actief: W58 & W60

7 stammen !

en ik weet niet of het nou een compliment is of een sneer xD

Er staat rechts beneden een knopje met +Citaat, is makkelijker dan heel de post kopiëren. Want je hebt zelfs m'n handtekening gekopieerd...

En het is geen compliment, ik heb mijn visie al eens uitgelegd.
 
Bovenaan