De race naar de top

Welke stam staat er over een maand bovenaan de ranglijst?


  • Totaal aantal stemmers
    54
Reactiescore
2.478
Hallo lezers,

Zoals jullie vast al hadden gemerkt is het akelig stil op het forum en daar kan ik niet tegen. Dus hier ben ik weer met een nieuw topic om iets van leven in dit forum te blazen. Ditmaal gaat het over de race naar de top, ofwel welke stam staat er over een maand eerste?

Het verschil tussen Novus(14,8mil) en Insane(13,8mil) in punten verkleind met de dag. Aangezien de twee stammen front met elkaar beginnen te krijgen wordt het tijd dat ze elkaar gaan testen. Welke stam heeft de beste kaarten? Of gaat er een derde partij met de winst vandoor terwijl Novus en Insane met elkaar bezig zijn?

cdron0.png
 

DeletedUser78825

Guest
Is wel duidelijk welke stam het actiefst is op t AF :p

Het topic staat er 2 uur op, dus het is ook niet dat er op dit moment al veel gestemd is.

Verder, iedereen kan stemmen en we weten ook niet wie de stemmers zijn.
 
Reactiescore
301
Ely doet plots een onverwachte klasse actie en overbrugt insane en novus met gemak... waarom kunnen we daar niet op stemmen? :(
 
Reactiescore
2.062
Novus
 

DeletedUser78825

Guest
Ik denk persoonlijk dat Insane op de eerste plaats gaat komen.

Dit puur door het verschil op te volgen tussen beide stammen. Insane loopt steeds dichter in op Novus. Dus indien deze trend zich exact hetzelfde voorzet, verwacht ik dus dat Insane op de eerste plaats zal geraken.

Maar, zoals @underground tacticz. al heeft aangehaald, de tijd zal het leren.
 
Reactiescore
3.537
Dat is de vraag niet. De vraag is wie er over een 'maand' eerste staat en niet wie er eerste zal eindigen.
 

DeletedUser78825

Guest
Dat is de vraag niet. De vraag is wie er over een 'maand' eerste staat en niet wie er eerste zal eindigen.

Klopt.

Hier is mijn quote van de praathoek:

Het puntenverschil tussen de nummer 1 & 2 stam is aan het verkleinen. Insane (#2) heeft nu een hoger puntengemiddelde per speler en het verschil in totaal bedraagt nu iets meer dan 1 miljoen.

Deze post dateert van minder dan 24 uur geleden.

Indien ik nu naar de statistieken ga kijken, zie ik dat het verschil nog kleiner is geworden, en minder bedraagt dan een miljoen.

77cfb22247f20259621d49ba35f0668b.png


Het verschil is 910k nog maar.

Dus, indien deze trend zich zo voortzet, denk ik inderdaad dat Insane op de eerste plaats kan staan binnen die tijd.
 

DeletedUser77799

Guest
Mad King Sheogorath Fan Club staat op #1 dan. Na deze fabuleuze namechange zal het huidige Insane op #1 staan en de wereldwinst pakken.
 
Reactiescore
372
Klopt.

Hier is mijn quote van de praathoek:



Deze post dateert van minder dan 24 uur geleden.

Indien ik nu naar de statistieken ga kijken, zie ik dat het verschil nog kleiner is geworden, en minder bedraagt dan een miljoen.

77cfb22247f20259621d49ba35f0668b.png


Het verschil is 910k nog maar.

Dus, indien deze trend zich zo voortzet, denk ik inderdaad dat Insane op de eerste plaats kan staan binnen die tijd.

En nu is het verschil anderhalf miljoen ;)
 

DeletedUser78825

Guest
En nu is het verschil anderhalf miljoen ;)

Wegens het aannemen van Mission Impossible binnen de stam. Dit brengt hen ook op 15 leden op dit moment.

f91443aee6403e7e2e54d8315d8910f5.png


Ik haalde aan dat ik verwachte dat Insane op nummer 1 ging staan indien de trend zich verder ging zetten zoals hij bezig was.

Dit veranderd daarbij heel het speelveld.

2176417


Limited is zich volledig aan het laten overnemen door Mission Impossible, wat dus een intern is, aangezien dit duidelijk aantoont dat hier de intentie al was om Novus te joinen gedurende of na deze overnames.

Maar, dit wilt dus ook zeggen dat de kans groot is dat Limited zelf de stam zal verlaten.

Dit zou hun op een puntengemiddelde van ongeveer 1.115.430 punten per speler zetten, met 14 spelers.

Dus ja, de tijd zal alles nog uitwijzen en de trend waarnaar ik verwees zal niet meer gevolgd kunnen worden :p
 
Reactiescore
3.537
Maar de algehele conclusie zal toch zijn dat Novus na die maand nog boven Insane zal staan zoals gedacht :s Dat ze nog gingen recruiten om hun gebrek aan kwaliteit en kwantiteit (einde NAP/BG met Ely) was te verwachten :eek:
 

DeletedUser78597

Guest
Mad King Sheogorath Fan Club staat op #1 dan. Na deze fabuleuze namechange zal het huidige Insane op #1 staan en de wereldwinst pakken.

Nog meer vuile acties te verwachten?

Maar de algehele conclusie zal toch zijn dat Novus na die maand nog boven Insane zal staan zoals gedacht :s Dat ze nog gingen recruiten om hun gebrek aan kwaliteit en kwantiteit (einde NAP/BG met Ely) was te verwachten :eek:

Rekruteren voor het gebrek? Nee gewoon een fusie tussen accounts waarbij logischer wijze het account in de stam komt/blijft waar er wordt doorgespeeld :)
 
Reactiescore
3.537
Rekruteren voor het gebrek? Nee gewoon een fusie tussen accounts waarbij logischer wijze het account in de stam komt/blijft waar er wordt doorgespeeld :)

En waarom word er op dat account doorgespeeld? Hoger edellimiet slash kwantiteit dus. En waarom word die fusie gedaan? Om de kwaliteit te verhogen van het account en zo ook Novus.
 

DeletedUser75778

Guest
wist je het hele verhaal maar :)
Topantwoord! Het nodigt lamballen, droeftoeters en lelijke brulapen als ik uit om de boel hier lekker af te branden. Dus, bij dezen dan ook: bah, ach en wee, tjonge en nogmaals bah, wanne belabberde vorm van propagandavoering, Novus.

Is er überhaupt een manier waarop je het verlies van het account Limited kan verdedigen? Ja, een verlies, dat is het. Alle edels gone, poef, helemaal weg.
Enlighten me, brother Oreffo.

#edit, mijn eigen post is ook een draak van een creatie overigens. De pot verwijt de ketel! Toch zie ik uit naar je antwoord. Schroom niet om er net zo'n bloedirritante tirade van te maken. We houden allemaal van ludiek gezeik. Of misschien moet ik alleen voor mezelf spreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan