De praktijken van Little Kitten

Reactiescore
1
Ik drop deze ook even hier:

Het lijkt willekeur

Er is samen met andere community managers een stappenplan ontwikkeld hieromtrent die het team toepast en verfijnen waar het nodig is. We maken onze beoordeling op specifieke situaties en hierin is elke situatie anders. We begrijpen dat het soms willekeur lijkt echter wordt elke beslissingen grondig overwogen en besproken binnen het team van ervaren moderatoren.

Voor elke beslissingen die we maken zullen er zowel voor als tegenstanders zijn, onthoud echter dat het team hierin een objectief oordeelt velt.

En voeg daaraan toe:
Besluiten over boosten worden besproken binnen het team van "ervaren" mods en zijn dus nooit gebaseerd op enkel en alleen de mening van 1 persoon... Enige aantijgingen van meten met twee maten zijn dus niet aan de orde en wensen we dus ook niet meer te zien in dit topic.

Duckje

Mijn vraag is dan hoe groot is het team dat gaat over wereld 84? want tot dus ver hebben wij met 2 verschillende mods gesproken en de definitie van een team is een groep van 2 personen of meer. Dus als het team daadwerkelijk bestaat uit 2 Mods hoe ervaren dan nog, is je verdediging van "mods en zijn dus nooit gebaseerd op enkel en alleen de mening van 1 persoon..." niet heel veel waard.
 
Reactiescore
2.490
Mijn vraag is dan hoe groot is het team dat gaat over wereld 84? want tot dus ver hebben wij met 2 verschillende mods gesproken en de definitie van een team is een groep van 2 personen of meer. Dus als het team daadwerkelijk bestaat uit 2 Mods hoe ervaren dan nog, is je verdediging van "mods en zijn dus nooit gebaseerd op enkel en alleen de mening van 1 persoon..." niet heel veel waard.

Het voltallige team kan je hier vinden:

We hebben meer dan 2 'ervaren' mods met focus Game.
 
Reactiescore
71
Je kunt zien dat Essential Skills nu dorpen verovert binnen CS, terwijl zijn ODA niet oploopt en de ODD van de speler salahedin ook niet.

Ik ga er niet veel over zeggen, voordat je het volgende pak tissues open maakt. De fusering tussen mij en Salahedin is 3 x goegekeurd door support, zoals Rivendal zegt, levert mijn fusie met Salah geen competief voordeel op, en is dit dus goedgekeurd.

fijne avond
 
Reactiescore
25
Ik ga er niet veel over zeggen, voordat je het volgende pak tissues open maakt. De fusering tussen mij en Salahedin is 3 x goegekeurd door support, zoals Rivendal zegt, levert mijn fusie met Salah geen competief voordeel op, en is dit dus goedgekeurd.

fijne avond
Dank je wel voor je bericht. Dan kunnen wij komende tijd ook dorpen gaan edelen van onze MB’s, aangezien dat cumulatief niet tot meer punten leidt dan de goedgekeurde fusies die we nu voorbij zien komen, deze incluis. Die nieuwe regels zijn dus ook eigenlijk vrij lachwekkend.
En overigens vind ik het fuseren van 2 grote accounts niet per se een competitief voordeel geven, integendeel. Er gaan veel troepen verloren, en het kost veel tijd, tijd waarin externe groei stagneert.
Daarbij ook meegenomen dat een interne fusie dus stilstand geeft voor een stam, terwijl die fusie met iemand buiten de stam juist wel een voordeel heeft voor een stam.
Wanneer komt de fusie met a lone wolf en usman? Zodat jullie volledig fronten met onze stam? Wat natuurlijk geen enkel competitief voordeel geeft…
 
Reactiescore
71
Wanneer komt de fusie met a lone wolf en usman? Zodat jullie volledig fronten met onze stam? Wat natuurlijk geen enkel competitief voordeel geeft…

Volgens mij zijn dit juist fusies die dat wel geven, en daarom niet worden goedgekeurd door support, anders was dit allang gebeurd he.
 
Reactiescore
205
Jeetje wat een gezeik allemaal.

Het beste wat je kan doen is gewoon stoppen ipv zulk nutteloos commentaar leveren.
 
Reactiescore
4
Jeetje wat een gezeik allemaal.

Het beste wat je kan doen is gewoon stoppen ipv zulk nutteloos commentaar leveren.
Dat is letterlijk wat al zeker 80% van de spelers heeft gedaan afgelopen jaren... Daarbij draag je zelf ook niets bij aan het gesprek en lever je zelf nutteloze commentaar... Verder levert iedere fusie strategisch voordeel op en zou dus iedere fusie geweigerd moeten worden. De handelingen van het TWteam zijn bedenkelijk en niet correct. Dat de support hier onpartijdig is lijkt me een sprookje... Maar dit zijn we inmiddels al gewend, door de jaren heen hebben ze een perfect spel naar de knoppen gedaan en dat merk je aan de hoeveelheid spelers, het niveau van de overblijvers en de veranderingen van de regels...
Nu gaan ze trouwens pas in tegen boosten nadat alle spelers die ertegen waren intussen al jaren gestopt zijn, maar toen er protest werd gedaan tegen pay-to-win werd hier geen gehoor aan gegeven... (Dit gaat dan over de STACK periode)
Eerst voeren ze de pp beurs in tegen de wil van de spelers en dan gaan ze klagen dat er misbruik van gemaakt word? Fuseren gebeurd overigens ook al sinds w1 en daar gaan ze na 84 werelden wat aan veranderen? Dat is pas een gezeik.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Little Kitten,wajow.
W58 stabte zij en speelde Martijn daar?
 
Reactiescore
25
Dat is letterlijk wat al zeker 80% van de spelers heeft gedaan afgelopen jaren... Daarbij draag je zelf ook niets bij aan het gesprek en lever je zelf nutteloze commentaar... Verder levert iedere fusie strategisch voordeel op en zou dus iedere fusie geweigerd moeten worden. De handelingen van het TWteam zijn bedenkelijk en niet correct. Dat de support hier onpartijdig is lijkt me een sprookje... Maar dit zijn we inmiddels al gewend, door de jaren heen hebben ze een perfect spel naar de knoppen gedaan en dat merk je aan de hoeveelheid spelers, het niveau van de overblijvers en de veranderingen van de regels...
Nu gaan ze trouwens pas in tegen boosten nadat alle spelers die ertegen waren intussen al jaren gestopt zijn, maar toen er protest werd gedaan tegen pay-to-win werd hier geen gehoor aan gegeven... (Dit gaat dan over de STACK periode)
Eerst voeren ze de pp beurs in tegen de wil van de spelers en dan gaan ze klagen dat er misbruik van gemaakt word? Fuseren gebeurd overigens ook al sinds w1 en daar gaan ze na 84 werelden wat aan veranderen? Dat is pas een gezeik.
Volledig eens. Er zijn zoveel mensen gestopt vanwege al dat gezeik, het kan in dit spel helaas nooit een keer normaal gaan.
En inderdaad, gratis dorpen levert altijd een competitief voordeel. Ook als je hiermee nog niet zo groot wordt als de top 25 bijv, dat is natuurlijk een kulargument. Er spelen immers nog >1.000 spelers op een wereld waar je dan eenvoudig afstand van neemt en die dan geen schijn van kans meer hebben.

Het TW team moet zich echt eens achter de oren krabben. Als je een regel invoert tegen boosten, fine, maar hanteer deze dan onvoorwaardelijk en zonder uitzonderingen. Je kunt niet de 1 wel het voordeel geven en de ander niet. Spelers die groter zijn hebben daar ook efforts in gestoken en verliezen voor gemaakt. Not to mention de pp die daarmee gemoeid gaat (wat these days helaas niet anders meer kan). Dit is nivelleren op het allerslechtste niveau.
 
Reactiescore
736
Kitten stabte op w83 ook.

#FreePiet
 
Reactiescore
1
Opgeblazen boel// Ben je boos op iemand zijn manier van spelen.. zorg dat JOUWE beter is en doe er iets aan op TW.
Dat is trouwens het spel.
 
Reactiescore
47
Reactiescore
2.506
Ik ben gestopt en dan wordt het AF opeens interessant, het leven is oneerlijk

Overigens heb je mijn reden van stoppen wel echt dramatisch geschetst en ook de situatie erna zitten veel onwaarheden en halve waarheden
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan