De "ouwe rotten"

DeletedUser

Guest
Op W13? Knap!!!! Wij moesten nog een paar jaar wachten voordat we er op konden

Wat zeg je nou, w13 is gestart op 28/04/2009.
Ben zelf een kleine 4maanden later begonnen als dat de wereld is geopend...
 

DeletedUser

Guest
Nee, wat ik dacht is. "Wrm post ie nu die datums en niet zijn accountnaam / ex-accountnaam etc?"
 

DeletedUser2626

Guest
Ik ga wss met dit topic iets doen voor het Weekblad, ik denk eraan om af en toe 2 a 3 spelers uit de lijst te pikken om een artikel over te schrijven, zo horen we nog wat over de oude tijden. Zou mooi zijn als er meer animo voor is op het forum, anders moeten mensen dit forum even linken op hun internen stam-forum. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga wss met dit topic iets doen voor het Weekblad, ik denk eraan om af en toe 2 a 3 spelers uit de lijst te pikken om een artikel over te schrijven, zo horen we nog wat over de oude tijden. Zou mooi zijn als er meer animo voor is op het forum, anders moeten mensen dit forum even linken op hun internen stam-forum. :)

Ik zal de stamleiders aanschrijven of ze zo vriendelijk willen zijn :)
 

DeletedUser36653

Guest
Begonnen op 12 mei 2009.
Vandaag de dag nog steeds op het account.
:)

ronaldeco
Rang: 120.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben begonnen op 6 mei 2009. Nog steeds de originele speler.
Op 10 december 2010 rang 1 gehaald. Af en toe deze weer kwijt geraakt. Sinds een tijdje (nog) stevig op rang 1.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga wss met dit topic iets doen voor het Weekblad, ik denk eraan om af en toe 2 a 3 spelers uit de lijst te pikken om een artikel over te schrijven, zo horen we nog wat over de oude tijden. Zou mooi zijn als er meer animo voor is op het forum, anders moeten mensen dit forum even linken op hun internen stam-forum. :)

goed plan;)
 

DeletedUser52697

Guest
Ik ben Martinos1988. plekkie 90 van de ranglijst en nog steeds de originele speler van het account. Ben trouwens gestart op 6-11-2009..

p.s. Trots lid van Sun..
 

DeletedUser8012

Guest
karakdrun ben begonnen op 27th May 2009 en nog steeds de originele speler..

henk
 

DeletedUser

Guest
ben begonnen op 28 april 2009, keer overnieuw begonnen na mislukte fusie en sta nu op rang 65. Nog steeds originele speler met wel co ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik speel op Lords of Discordia, rank 40 momenteel. Ik ben niet de originele eigenaar, ik ben op 8 juni 2010 op dit account gekomen terwijl het in een flinke massa-aanval lag... Dat was wel een uitdaging, nieuw account, flinke rotzooi en dan maar je weg zien te vinden... Dit account is volgens TWStats begonnen op 28 april 2009.
 
Bovenaan