De oudste actieve stam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51666

Guest
Ik bekijk dus mori nu lang 2 kanten. Aan de éne kant goede samenwerkende stam waar ik blijf van verschieten en aan de andere kant een stam waar sommige spelers hun felle mond beter zouden houden. zeggen ze tegen mij dat ik arrogantr ben maar ze zijn goed bezig oo, zo te worden dus let hier mee op en maak dat je niet zo als S. word.
 

DeletedUser51666

Guest
ahg, gewoon omdat ik het ben die zo'n topic wil openen omdat ik wil kijke waar nu werkelijk de alleroudste stam van w23 zit word mori aandachtsgeil genoemd door een paar figuren hier, meestal zijn dit de figuren die hier in w23 al aanvaringen hebben gehad met onze stam en willen nu koste wat het kost mori dwars gaan liggen, ik wil net op dit af andere stammen in de kijker zetten en mijn beeld over w23 een beetje verbreden.

Hmm ja dan is dit dus wel een goed topic. Maar zet er anders in het vervolg een vraagteken ofzo bij?
 

DeletedUser52941

Guest
Ik bekijk dus mori nu lang 2 kanten. Aan de éne kant goede samenwerkende stam waar ik blijf van verschieten en aan de andere kant een stam waar sommige spelers hun felle mond beter zouden houden. zeggen ze tegen mij dat ik arrogantr ben maar ze zijn goed bezig oo, zo te worden dus let hier mee op en maak dat je niet zo als S. word.

Michiel , Je bent gewoon arrogant :D
 

DeletedUser53131

Guest
Aangezien er eigenlijk simpelweg in het top/flopstammen topic over gepraat kan worden ga ik dit topic ook sluiten. het heeft niet echt een toevoegende waarde ;)

Slotje_X.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan