De oude ridderitems

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Over de afgelopen maanden hebben we een aantal opmerkingen gezien over het oude riddersysteem (met items). Onze developers onderzoeken deze piste en zien graag jouw argumenten voor (en tegen) dit systeem. Moeten we het terugbrengen? Hoe kunnen we het tweaken? Wa

  1. Moeten we het oude riddersysteem terugbrengen?
  2. Kunnen we het systeem tweaken / beter maken?
  3. Waarom wil je het graag terug?
We hebben eveneens een in-game poll geopend hiervoor. Ga naar instellingen -> Enquêtes en breng je stem uit.

De bedoeling van deze poll is een meting naar de populariteit van de oude ridderitems. We zullen na het afronden van de poll, ook op basis van jullie feedback, een keuze maken over de mogelijkheid het systeem te herbekijken. We vragen dus actief je bijdrage in dit topic.

Feedback is welkom tot 24.06. Nadien brengen we dit en de resultaten van de poll over naar InnoGames.

Alvast bedankt voor je feedback!

Duckje
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
1.139
Hmm persoonlijk denk ik dat het nieuwe riddersysteem eigenlijk in alle opzichten beter is en leuker.
Enige waar ik op tegen ben is dat boeken ruilen en her balanceren enkel met pp kan.

Maar als het oude systeem terug zou komen zou ik elk item maken zoals het kata niet letterlijk maar special en de moeite waard om te pakken.
Daar boven op zou ik er in houden dat er meer ridders zijn voor elk item 1 ofzo.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het Aletheias Signaalvuur geeft me levenslust, ik ben dus voor
 
Reactiescore
1.139
Maar als het oude systeem terug zou komen zou ik elk item maken zoals het kata niet letterlijk maar special en de moeite waard om te pakken.
Speer - Buit cap * 10
Zwaard - Offensief * 10
Boog - verdedigen 1 maal extra voor het gevecht (dood maximaal 25%) (verlies loos dus) *
Bijl - verhogen hout productie met 1 per uur per bijl voor wereld snelheid/buffs toegepast zijn.
Verk - Eenheden buiten het dorp zien en 10* zo sterk
LC - Defensief * 10
BB - Vallen 1x aan voor het gevecht (verlies loos dus) *
ZC - bouwen 4x zo snel en kosten 3 pop.
Ram 10 * zo efficiënt tegen muren
Kata - Def * 10
Edel - Toestemming + 10

* vechten tegen elkaar als beide items aanwezig zijn
 
Bovenaan