De opheffing van Het dwergencircus

DeletedUser71655

Guest
Hoezo is dat zo? Mikey deed het gewoon goed in het noorden, iemand moet het noorden dragen toch? Alle andere spelers die ik noemde lagen aan het front, dat Mikey zijn "prestaties" niet van dezelfde kwaliteit waren als die vna de rest ben ik mee eens. Hij was een stoker, zeker, heb de nodige discussies met hem gehad. Hij was wel nog steeds een dragende kracht.

Als jij denkt dat ik mijn nachtvvs liet doen door Jessey (die trouwens wel bijna alle vvs deed), dan ben je niet goed snik. Ik ben zelf gewoon een nachter, dan heb je geen vv nodig. Tuurlijk zullen er vvs zijn geweest tijdens de massa's, maar wie dat allemaal heeft gedaan hield ik niet bij. Wil je zo graag credits en ben je zo erg op je teentjes getrapt dat ik wél op een wereld presteerde waar jij zo te zien de helft van de tijd hebt gedroomd?

Dat is wel heel erge zonde om te horen inderdaad. Maar ach, het AF liegt niet toch? Als iedereen Sjeinen nomineerde als speler van het jaar op defensief vlak, zal dat wel zo geweest zijn. Jouw mening of die van die noob boven jou, doet daar weinig vanaf.


Trouwens:
Uitslag Speler van het Jaar | 2015

Voordat ik de uitslag bekend ga maken wil ik iets onder de aandacht brengen. Ik heb namelijk enkele lijstjes niet meegenomen in de puntentelling, omdat ze of te laat waren met posten (Purple Tail) of niet compleet genoeg waren (Edward van Woodstock) - sorry daarvoor, ik heb ergens een lijn moeten trekken, dit is uiteraard niets persoonlijks, maar het moet wel eerlijk blijven. Daarnaast heb ik enkele Daap lijstjes niet meegeteld. Ik voorzie enige ophef hierover omdat ik natuurlijk niet mag oordelen over wat een eerlijk ingevuld lijstje is en wat niet. Ik zou ze ook niet hebben uitgesloten van deelname als het volgende citaat niet bij mij terecht was gekomen:


Ik heb genoeg vv gedaan op C-A, om te zien dat de stacks zeer goed meevallen. Er zijn inderdaad betere deffers, maar jij krijgt niet nog een vernoeming.
Dit is het tweede citaat dat mij tot deze beslissing heeft gedreven. Hier is te zien dat Stoned Cow toe geeft iemand niet te vernoemen omdat hij diegene niet wil vernoemen, in deze post wordt ook duidelijk dat er betere verdedigers zijn dan door hem genoemd zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, je mag best een andere mening hebben maar vul je lijstje op z'n minst naar jouw waarheid in, en ga niet iemand anders neerzetten puur en alleen omdat je van mening bent dat een bepaald persoon geen vernoeming van jou mag krijgen.

Dat gezegd hebbende, wil ik even mijn respect laten blijken aan Ruben640 en Jobkick, en een paar anderen die hun lijst wel normaal in hebben gevuld.

Uitslag
1.
Sjeinen en Ithyphallophobia - 33

3. Globalized Pandopoly - 28
4. Sjondeertrekker - 23
5. Deceived by the Devil - 13
6. Amber Heard - 11
7. Squirtle the Turtle, Strange Subject, Prinsesjoni - 3
10. San Holo - 2
11. Dragonslasher - 1

Oneervolle vermeldingen:
NeverKroket - 3
vF69 - 2
Roboro - 1

Geniet ervan.

Wil niet heel lullig doen Laurens, maar ik heb genoeg nacht vvs voor seinen gedaan, je hebt zelf ook genoeg gedaan dus dat Daan zegt dat je niks hebt gedaan is niet waar.
Maar zoveel heb je nou ook weer niet gedaan volgens mij.
De laatste maanden draaide de stam grotendeels op mij Daan, Jan, Jeremy en Yago, en misschien vergeet ik nog een enkeling.
Manu en Maick waren toen al gestopt namelijk.

Ik weet niet waarom jij nu ineens in het holletje van Mike kruipt Laurens, destijds had je continu ruzie met hem en jij weet evengoed als ik dat Mikey in onze tijd niet zo actief meer was in de stam als voor onze tijd, voor onze tijd heb ik gehoord dat hij wel veel voor de stam betekend heeft, dus hij heeft wel een aandeel gehad in Finity, maar in een eerdere fase dan, want vanaf ik in Finity kwam is hij niet meer zo actief geweest.

Verder nogal grappig dat je Daan probeert omlaag te halen Laurens, Daan was een van de beste spelers in Finity en heeft ook jouw account meerdere malen gedeffed.
Ik weet dat je een ego van hier tot tokio hebt Laurens, maar buiten het deffen op sjeinen heb jij niet zoveel gedaan in Finity, in tegenstelling tot Daan die ontiegelijk veel werk in Finity heeft gestoken.

Anders moet je maar ff aan Jeremy vragen ofzo, die zal je precies hetzelfde zeggen:)

Excuses voor typefouten oid, typen via mobiel is zwaar irritant.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Wil niet heel lullig doen Laurens, maar ik heb genoeg nacht vvs voor seinen gedaan, je hebt zelf ook genoeg gedaan dus dat Daan zegt dat je niks hebt gedaan is niet waar.
Maar zoveel heb je nou ook weer niet gedaan volgens mij.
De laatste maanden draaide de stam grotendeels op mij Daan, Jan, Jeremy en Yago, en misschien vergeet ik nog een enkeling.
Manu en Maick waren toen al gestopt namelijk.

Ik weet niet waarom jij nu ineens in het holletje van Mike kruipt Laurens, destijds had je continu ruzie met hem en jij weet evengoed als ik dat Mikey in onze tijd niet zo actief meer was in de stam als voor onze tijd, voor onze tijd heb ik gehoord dat hij wel veel voor de stam betekend heeft, dus hij heeft wel een aandeel gehad in Finity, maar in een eerdere fase dan, want vanaf ik in Finity kwam is hij niet meer zo actief geweest.

Verder nogal grappig dat je Daan probeert omlaag te halen Laurens, Daan was een van de beste spelers in Finity en heeft ook jouw account meerdere malen gedeffed.
Ik weet dat je een ego van hier tot tokio hebt Laurens, maar buiten het deffen op sjeinen heb jij niet zoveel gedaan in Finity, in tegenstelling tot Daan die ontiegelijk veel werk in Finity heeft gestoken.

Anders moet je maar ff aan Jeremy vragen ofzo, die zal je precies hetzelfde zeggen:)

Excuses voor typefouten oid, typen via mobiel is zwaar irritant.

In de laatste maanden draaide de stam sowieso rond jullie, ik kan me enkel Daans aandeel niet goed herinneren. Ik las net gewoon lijstjes terug en dan zie ik weinig "Sjondeer" bij stamspeler staan.

Ik probeer Daan omlaag te halen? Heb je de hele discussie wel gelezen? Ik was niet diegene die begon hoor, ik ga er puur op in. Hij zegt dat ik niks deed op 43, wat zeker niet zo was. Ook zie je mij nergens zeggen dat ik een dragende speler was van Finity, ik hield Sjeinen staande en heb dbtd gevv't, niks meer en niks minder.

Jij hebt misschien nachtvvs gedaan voordat ik erop kwam, vanaf ik erop kwam defte ik elke massa handmatig. Ik weet nog dat ik een college had geskipt voor een massa te deffen op Sjeinen, en een nacht heb doorgehaald. Ik wil best credits delen, maar dit zal ik nooit doen met vv'ers die mij een uurtje hebben afgelost. Ik def massa's grotendeels solo, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo zijn.

Een ego van hier tot in tokio? Als je met mij op skype praat, denk je dat dan ook? Ik vind het nogal achterbaks allemaal atm :D
 

DeletedUser71655

Guest
In de laatste maanden draaide de stam sowieso rond jullie, ik kan me enkel Daans aandeel niet goed herinneren. Ik las net gewoon lijstjes terug en dan zie ik weinig "Sjondeer" bij stamspeler staan.

Ik probeer Daan omlaag te halen? Heb je de hele discussie wel gelezen? Ik was niet diegene die begon hoor, ik ga er puur op in. Hij zegt dat ik niks deed op 43, wat zeker niet zo was. Ook zie je mij nergens zeggen dat ik een dragende speler was van Finity, ik hield Sjeinen staande en heb dbtd gevv't, niks meer en niks minder.

Jij hebt misschien nachtvvs gedaan voordat ik erop kwam, vanaf ik erop kwam defte ik elke massa handmatig. Ik weet nog dat ik een college had geskipt voor een massa te deffen op Sjeinen, en een nacht heb doorgehaald. Ik wil best credits delen, maar dit zal ik nooit doen met vv'ers die mij een uurtje hebben afgelost. Ik def massa's grotendeels solo, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo zijn.

Een ego van hier tot in tokio? Als je met mij op skype praat, denk je dat dan ook? Ik vind het nogal achterbaks allemaal atm :D

Als je met jou op Skype praat is dat inderdaad niet zo erg, maargoed volgens mij is dit niet de eerste keer dat je dit hoort.

Er zijn momenten geweest dat Daan en ik vvs 24/7 draaiden, dan nachtte hij door en pakte ik de ochtend en de andere keer andersom.
Er is inderdaad een moment geweest dat Daan ff wat minder kon doen ivm met school, maar namen als Maick en Mikey wel benoemen en Daan niet gaat wel erg ver.

Ik weet niet precies wanneer ik wel en niet gevvt heb, kan me iig herinneren dat met een massa het verkeerd ging doordat iemand anders iets had verpest en er daardoor dorpen verloren gingen.
Weet het allemaal niet zeker meer, maar durf toch wel te zeggen dat je echt niet alle massa's volledig zelf gedaan hebt.
De dag dat jij je college skipte kan ik me nog wel herinneren inderdaad.
 
Reactiescore
660
Jij bent echt belachelijk dom zeg. Hoor je wel wat je zegt? Hoe is het een feit dat iemand bot, als het niet te traceren is? Snap jij het verschil tussen een feit en een vermoeden wel.

Als jij denkt dat 1ms snipen onhaalbaar is ( is ook niet iedere poging, want dat zou inderdaad onmenselijk zijn) dan zou het een vermoeden zijn dat ik “bot” en dus geen feit.

1. EN EINDELIJK KOM JE TOT HET GEEN WE DUS ZEGGEN: Bij sommigen duurt het wat langer. Niettegenstaande ik nog steeds niet geloof dat iemand überhaupt consistent kan timen op 1-10 ms, wil ik aanvaarden dat @Duckje er toch niet voor gaat bannen (ook al beweert de droeftoeter dat het wel kan, wat nog erger is eigenlijk), MAAR, als hij dus niet op vermoedens wil bannen dan zou het wel ongelooflijk hypocriet zijn geweest moest hij die jongens die 100.000 keer hebben gefarmd op een dag wel zou hebben geband gewoon op basis van dat getal en dus op vermoedens.

2. Volgende keer zou ik het woordje vemoeden highlighten in je zin want nu je het woordje bot wat meer aandacht geeft, krijg ik een creepy gevoel.

3. Het wordt vermakelijk, dus graag nog eens reageren?

Ik werd genomineerd tot de beste speler van het jaar op 43. Ik denk dat je dan wel de foute voor je hebt hoor, aangezien ik daar gewoon heb gepresteerd :D
Ik denk niet dat de juiste accounts konden gekozen worden dan want sowieso moest op w43 er een account van BBK als beste account worden aangeduid.

Als je met jou op Skype praat, blijk je juist een nog groter ego te hebben.

Dat ja!
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als je met jou op Skype praat is dat inderdaad niet zo erg, maargoed volgens mij is dit niet de eerste keer dat je dit hoort.

Er zijn momenten geweest dat Daan en ik vvs 24/7 draaiden, dan nachtte hij door en pakte ik de ochtend en de andere keer andersom.
Er is inderdaad een moment geweest dat Daan ff wat minder kon doen ivm met school, maar namen als Maick en Mikey wel benoemen en Daan niet gaat wel erg ver.

Ik weet niet precies wanneer ik wel en niet gevvt heb, kan me iig herinneren dat met een massa het verkeerd ging doordat iemand anders iets had verpest en er daardoor dorpen verloren gingen.
Weet het allemaal niet zeker meer, maar durf toch wel te zeggen dat je echt niet alle massa's volledig zelf gedaan hebt.
De dag dat jij je college skipte kan ik me nog wel herinneren inderdaad.

Dat was de massa voordat ik erop kwam. Doordat Sjeinen zoveel dorpen verloor (20tal las ik), werd ik overgeplaatst van het account tegen Dragonforge naar Sjeinen. Ik ben 250% zeker dat Jeremy, Martijn &ik alle massa's hebben gedeft met minder dan 2uur vv.

1

Ik denk niet dat de juiste accounts konden gekozen worden dan want sowieso moest op w43 er een account van BBK als beste account worden aangeduid.

Was op basis van lijstjes en een onderlinge puntenverdeling noob
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Aangezien ik van die kant nauwelijks op hulp van mijn stam kom rekenen, en er werden pas winsten op ons geboekt toen jullie trotse BG Pino mijn MB overhaalde om te stabben en 3 minuten voordat de massa kwam alle def terug te trekken onder het mom van "een verdwaalde co die na maanden eens inlogde (om 6:57:rolleyes:), en zonder overleg alles terugtrok", precies 3 minuten voor de massa aankwam. Ongelofelijk toeval, niet?

Als ik alleen al ga tellen hoeveel CF's en katapulten Choice op mij had gestuurd, dan ben ik morgen nog bezig. Laat staan alle vieze spelletjes die door met name FBD, MisterMe, Elijah Mikaelson werden gespeeld, ex accounts uit choice, toen overgestapt naar Strings waar jou stam (Choice/ No ID) BG of nap ofzo mee hadden, en later gingen die accounts ook weer terug naar No ID.
Ze hebben mij echter niet klein gekregen.

Maar als jou hele w34 bestaan afhing van een MB-tje dan heb je zoals howlin al zei zeker gefaald als stam maar ook als speler.
 
Reactiescore
660
Maar wat is nu de conclusie, is'm nu arrogant of is'm het niet?
 
Bovenaan