De opheffing van Het dwergencircus

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hoe graag ik ook zou geloven dat je een vriendin hebt Laurens, je snapt natuurlijk wel dat je gedrag op het forum het uitermate moeilijk maakt om te geloven dat iemand zn leven met jou wil delen.
Het lijkt mij bijvoorbeeld helemaal niet leuk als ik voor mijn partner gekookt zou hebben, en die vervolgens in plaats van te bedanken voor de moeite, alleen maar zou lopen blèren dat "MIJN NASI VAN 3 WEKEN GELEDEN ECHT WEL VEEL LEKKERDER EN MOEILIJKER TE MAKEN WAS!!".

Als je niet op oude werelden loopt te teren, en tegenwoordig om wat voor reden dan ook te inactief bent om iets te doen, waarom doe je dan nogsteeds zo uit de hoogte tegen iedereen? Je hebt 3 opties, of je doet zo uit de hoogte op basis van je hedendaagse prestaties, wat nergens op slaat, want je bent inactief. Of je doet zo uit de hoogte op basis van je vroegere prestaties, wat precies mijn punt zou bevestigen. Of we hebben nog een derde optie, namelijk dat je zonder reden maar gewoon uit de hoogte loopt te doen tegen iedereen, omdat je zo bent. Dus Laurens, welke mag het wezen?

Over die quote, helemaal gelijk, ik liep te clownen met de tijden.

Ik heb inderdaad geen vriendin. Ben ondertussen 4 maanden single, dat vertel ik er maar bij.

Verder om even op het inactiviteitsgedeelte in te gaan. Dat is een fabeltje dat door meerdere mensen wordt gebruikt, mits ik actief ben (zie w49-52-58) presteer ik gewoon. Dat was misschien met een meer sarcastische ondertoon.

Ik weet dat ik inactief kan zijn, dat ligt aan 2 dingen. Het account ligt me niet, of de wereld ligt me niet. Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid verschaft voor je.

Verder ken jij me eigenlijk niet goed genoeg om dingen vast te stellen over mij als persoon.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb inderdaad geen vriendin. Ben ondertussen 4 maanden single, dat vertel ik er maar bij.

Verder om even op het inactiviteitsgedeelte in te gaan. Dat is een fabeltje dat door meerdere mensen wordt gebruikt, mits ik actief ben (zie w49-52-58) presteer ik gewoon. Dat was misschien met een meer sarcastische ondertoon.

Ik weet dat ik inactief kan zijn, dat ligt aan 2 dingen. Het account ligt me niet, of de wereld ligt me niet. Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid verschaft voor je.

Verder ken jij me eigenlijk niet goed genoeg om dingen vast te stellen over mij als persoon.

Je hoort me ook nergens zeggen dat je niet presteert als je actief bent, want wat je me ook over je hebt horen roepen, het is niet dat je een slechte speler bent. Het probleem wat ik met jou heb is dat ik 2x meegemaakt heb dat jij met veel bombarie binnenkwam/binnen werd gehaald als de man die dit wel even recht ging trekken (dat is in beide gevallen niet gelukt, en daar geef ik jou ook niet de schuld van, laten we dat even duidelijk hebben), en je vervolgens om dus blijkbaar 1 van de 2 bovenstaande redenen in mijn ogen vrij weinig hebt uitgevoerd.

Daarnaast stel ik verder ook niets vast over jou als persoon, ik schetste 3 opties, waarvan eentje iets te maken had met jou als persoon, dat is dus een optie, ook wel een mogelijkheid, geen constatering.
Daarover gesproken, jij kent mij blijkbaar ook helemaal niet goed genoeg als speler om uitspraken te doen over falen, zoals je hierboven al duidelijk hebt laten zien, want elke wereld waar ik daadwerkelijk gespeeld heb, heb jij bijzonder weinig gedaan. Lastig oordeel vellen dan wel he.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Buiten 34 heb ik niet met jou gespeeld toch? Dat ik toen niet presteerde leek me logisch, het hele zuiden viel weg, ons account bleef als enige over.

Kan me voor de rest geen wereld herinneren waar ik met jou in de stam heb gezeten. Na 34 speelde ik 36, 37, 39, 42 en 43. Ik heb op allemaal buiten 39 iets gepresteerd. 39 niet zoveel gedaan eigenlijk.

Welke wereld is het dan?

Trouwens, stuur me gewoon een pm of praat op skype. Denk niet dat dit iemand boeit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Buiten 34 heb ik niet met jou gespeeld toch? Dat ik toen niet presteerde leek me logisch, het hele zuiden viel weg, ons account bleef als enige over.

Kan me voor de rest geen wereld herinneren waar ik met jou in de stam heb gezeten. Na 34 speelde ik 36, 37, 39, 42 en 43. Ik heb op allemaal buiten 39 iets gepresteerd. 39 niet zoveel gedaan eigenlijk.

Welke wereld is het dan?

Trouwens, stuur me gewoon een pm of praat op skype. Denk niet dat dit iemand boeit.
Jawel *Grabs Popcorn*
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
974
Ik ben lang niet zo gefrustreerd als jij denkt hoor 'Laurensje;. Met mijn account op w34 was vrij weinig mis, met de stam was meer mis, en dat weet jij net zo goed als ik. Samen met Jessey en nog 1-2 anderen die stam de laatste paar maanden gedragen, en toen mijn account uiteindelijk werd weggespeeld zat ik heerlijk zonder internet in Frankrijk. Daar zou je nu natuurlijk op af kunnen duiken als laf excuus, maar dat is destijds op het forum allang aangetoond als waarheid, dus bespaar jezelf de moeite.

Elk account van Choice tegen SCRT presteerde ondermaats om niet snel genoeg een breuk in die stam te krijgen terwijl ze geganged werden vanuit 2 kanten, kwalitatief mindere spelers hadden (of hoorde te hebben) en veel kleiner waren. Het breken van dat front heeft wekenlang geduurd, waarbij op het einde ongeveer 3 accounts niet onder vv stonden van Brigitte. Het enorm vroege vallen van Choice was onder andere doordat dat gat niet op tijd genoeg gedicht werd door jullie groepje accounts. Buiten dat het hele rekruten aan 2 kanten vanaf dag één al een fout was uiteraard. Dus dat vrij weinig mis kan jezelf ook iets meer relativeren, sinds elk account tekort schoot en vrij sloom kleine winsten maakte tegen SCRT.
 

DeletedUser

Guest
Buiten 34 heb ik niet met jou gespeeld toch? Dat ik toen niet presteerde leek me logisch, het hele zuiden viel weg, ons account bleef als enige over.

Kan me voor de rest geen wereld herinneren waar ik met jou in de stam heb gezeten. Na 34 speelde ik 36, 37, 39, 42 en 43. Ik heb op allemaal buiten 39 iets gepresteerd. 39 niet zoveel gedaan eigenlijk.

Welke wereld is het dan?

Trouwens, stuur me gewoon een pm of praat op skype. Denk niet dat dit iemand boeit.

Wereld 43 heb jij op Sjeinen een beetje half liggen beunen, ik speelde op Sjondeertrekker, heel ondermaats en onbelangrijk account idd

Bwa t'is wel grappig hoe 2 noobs hier aan het praten zijn!

Wil jij de derde zijn? <3

Elk account van Choice tegen SCRT presteerde ondermaats om niet snel genoeg een breuk in die stam te krijgen terwijl ze geganged werden vanuit 2 kanten, kwalitatief mindere spelers hadden (of hoorde te hebben) en veel kleiner waren. Het breken van dat front heeft wekenlang geduurd, waarbij op het einde ongeveer 3 accounts niet onder vv stonden van Brigitte. Het enorm vroege vallen van Choice was onder andere doordat dat gat niet op tijd genoeg gedicht werd door jullie groepje accounts. Buiten dat het hele rekruten aan 2 kanten vanaf dag één al een fout was uiteraard. Dus dat vrij weinig mis kan jezelf ook iets meer relativeren, sinds elk account tekort schoot en vrij sloom kleine winsten maakte tegen SCRT.

Ik speelde in die tijd op I Like Egoism, over van 2 kanten geganged worden en nauwelijks resultaten boeken gesproken. Ik lag vast tussen SCRT en jullie grote vriendjes van Pino, het front van SCRT stond lomp zwaar gestacked aan mijn kant, aangezien ik van die kant nauwelijks op hulp van mijn stam kom rekenen, en er werden pas winsten op ons geboekt toen jullie trotse BG Pino mijn MB overhaalde om te stabben en 3 minuten voordat de massa kwam alle def terug te trekken onder het mom van "een verdwaalde co die na maanden eens inlogde (om 6:57:rolleyes:), en zonder overleg alles terugtrok", precies 3 minuten voor de massa aankwam. Ongelofelijk toeval, niet?
 

DeletedUser75558

Guest
Jij begrijpt heel zijn punt niet en daardoor ga je op het verkeerde in.
Het is heel simpel wat @robbeke hier duidelijk probeert te maken & ben het overigens met hem eens.
Om jou als voorbeeld te nemen.

Jij kan zogenaamd op 1 ms snipen? 1 ms is het maximaal haalbare als iets het maximaal haalbare is wil dit ook zeggen dat je dit alleen kan doen in optimale omstandigheden en je dit zonder “bots” nooit altijd kan. Hoe komt dit? omdat een mens nou eenmaal nooit optimaal kan presteren ja volg je me nog? Dat zou beteken dat dit niet mogelijk is. Indien iemand dit dus wel kan wil dit zeggen dat er een bot bij betrokken is of die te traceren is is het volgende. Robbeke probeert dus te zeggen dat op basis van feiten jij niet altijd op 1 ms kan snipen (omdat alleen een machine dit kan) daardoor zou je om die reden gebanned moeten worden.

Anders is dit in de huidige situatie kwa farms. Laten we om het ietsjes makkelijker te maken met de ms snipen werken.
Iedereen is het erover eens dat 100% op 1ms snipen niet mogelijk is. (Denk aan de 432.000 dit zou zelfs 1x mogelijk zijn technisch maar doordat de mens nou eenmaal niet consistent is kan dit misschien eens voorkomen maar nooit vaker)
Als je dan na gaat denken hebben deze mannen met farmen ongeveer hetzelfde gehaald als op +- op 220 ms te snipen. (110.000 van de 432.000 = +-220 van de 1000ms)

Geen idee waarom ik dit hier boven allemaal zit te brabbelen wat ik wel weet is dat Robbeke dit bedoelt:

1ms = het maximaal haalbare (het maximaal haalbare kan een mens niet altijd halen)
Om dit te vergelijken met farmen zou hetzelfde zijn geweest als deze mannen 432.000 (ook voor dit geldt dat een mens het maximaal haalbare niet altijd kan halen)

Dan zou jij dus niet gebanned worden op wijze van speculatie & een vermoeden. Maar om een feit. en dat feit is dat je iets doet wat een mens niet kan namelijk hetgeen wat een computer (bot) van ons verschilt namelijk altijd consistent zijn.
Jij bent echt belachelijk dom zeg. Hoor je wel wat je zegt? Hoe is het een feit dat iemand bot, als het niet te traceren is? Snap jij het verschil tussen een feit en een vermoeden wel.

Als jij denkt dat 1ms snipen onhaalbaar is ( is ook niet iedere poging, want dat zou inderdaad onmenselijk zijn) dan zou het een vermoeden zijn dat ik “bot” en dus geen feit.
 
Reactiescore
974
Ik speelde in die tijd op I Like Egoism, over van 2 kanten geganged worden en nauwelijks resultaten boeken gesproken. Ik lag vast tussen SCRT en jullie grote vriendjes van Pino, het front van SCRT stond lomp zwaar gestacked aan mijn kant, aangezien ik van die kant nauwelijks op hulp van mijn stam kom rekenen, en er werden pas winsten op ons geboekt toen jullie trotse BG Pino mijn MB overhaalde om te stabben en 3 minuten voordat de massa kwam alle def terug te trekken onder het mom van "een verdwaalde co die na maanden eens inlogde (om 6:57:rolleyes:), en zonder overleg alles terugtrok", precies 3 minuten voor de massa aankwam. Ongelofelijk toeval, niet?

Kan me weinig schelen hoe je account ten onder is gegaan, elk account van Choice is tenslotte ten onder gegaan. Tevens ook totaal niet het punt dat ik aanhaalde.

Het hele riddeltje dat ik daarentegen wel bullshit vond is dat elke frontspeler aan SCRT van Choice klaagde over onbreekbare stackwalls. SRCT (groen) grensde 2 kanten aan Choice (rood), 1 kant aan Creed (geel) en alsnog was er overal teveel deff om ze weg te breken.... Dan kan je jezelf de vraag stellen, val ik zo dom aan of verdedigen zei zo ontiegelijk goed. Wel, sinds meeste van SCRT onder vv stonden en een groot deel ook niet extreem ervaren was, denk ik toch echt het eerste. Met zo'n front kan je onmogelijk stackwalls neerzetten die niet te breken zijn, tenzij er dom wordt aangevallen en de clears constant op de beperkte hoeveelheid stacks van SCRT kwamen.

12b813a17f406b98fc31763147da0069.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wereld 43 heb jij op Sjeinen een beetje half liggen beunen, ik speelde op Sjondeertrekker, heel ondermaats en onbelangrijk account idd

Ik werd genomineerd tot de beste speler van het jaar op 43. Ik denk dat je dan wel de foute voor je hebt hoor, aangezien ik daar gewoon heb gepresteerd :D
 

DeletedUser78389

Guest
Jij begrijpt heel zijn punt niet en daardoor ga je op het verkeerde in.
Het is heel simpel wat @robbeke hier duidelijk probeert te maken & ben het overigens met hem eens.
Om jou als voorbeeld te nemen.

Jij kan zogenaamd op 1 ms snipen? 1 ms is het maximaal haalbare als iets het maximaal haalbare is wil dit ook zeggen dat je dit alleen kan doen in optimale omstandigheden en je dit zonder “bots” nooit altijd kan. Hoe komt dit? omdat een mens nou eenmaal nooit optimaal kan presteren ja volg je me nog? Dat zou beteken dat dit niet mogelijk is. Indien iemand dit dus wel kan wil dit zeggen dat er een bot bij betrokken is of die te traceren is is het volgende. Robbeke probeert dus te zeggen dat op basis van feiten jij niet altijd op 1 ms kan snipen (omdat alleen een machine dit kan) daardoor zou je om die reden gebanned moeten worden.

Anders is dit in de huidige situatie kwa farms. Laten we om het ietsjes makkelijker te maken met de ms snipen werken.
Iedereen is het erover eens dat 100% op 1ms snipen niet mogelijk is. (Denk aan de 432.000 dit zou zelfs 1x mogelijk zijn technisch maar doordat de mens nou eenmaal niet consistent is kan dit misschien eens voorkomen maar nooit vaker)
Als je dan na gaat denken hebben deze mannen met farmen ongeveer hetzelfde gehaald als op +- op 220 ms te snipen. (110.000 van de 432.000 = +-220 van de 1000ms)

Geen idee waarom ik dit hier boven allemaal zit te brabbelen wat ik wel weet is dat Robbeke dit bedoelt:

1ms = het maximaal haalbare (het maximaal haalbare kan een mens niet altijd halen)
Om dit te vergelijken met farmen zou hetzelfde zijn geweest als deze mannen 432.000 (ook voor dit geldt dat een mens het maximaal haalbare niet altijd kan halen)

Dan zou jij dus niet gebanned worden op wijze van speculatie & een vermoeden. Maar om een feit. en dat feit is dat je iets doet wat een mens niet kan namelijk hetgeen wat een computer (bot) van ons verschilt namelijk altijd consistent zijn.

pfff Paul gebruikt helemaal geen bot laat dat ff duidelijk zijn. Ik heb een andere theorie: "Paul is een bot".

Robots nemen de wereld over!
 

DeletedUser

Guest
Kan me weinig schelen hoe je account ten onder is gegaan, elk account van Choice is tenslotte ten onder gegaan. Tevens ook totaal niet het punt dat ik aanhaalde.

Het hele riddeltje dat ik daarentegen wel bullshit vond is dat elke frontspeler aan SCRT van Choice klaagde over onbreekbare stackwalls. SRCT (groen) grensde 2 kanten aan Choice (rood), 1 kant aan Creed (geel) en alsnog was er overal teveel deff om ze weg te breken.... Dan kan je jezelf de vraag stellen, val ik zo dom aan of verdedigen zei zo ontiegelijk goed. Wel, sinds meeste van SCRT onder vv stonden en een groot deel ook niet extreem ervaren was, denk ik toch echt het eerste. Met zo'n front kan je onmogelijk stackwalls neerzetten die niet te breken zijn, tenzij er dom wordt aangevallen en de clears constant op de beperkte hoeveelheid stacks van SCRT kwamen.

12b813a17f406b98fc31763147da0069.png

Beetje hypocriet om te stellen dat het niet uitmaakt onder welke omstandigheden mijn account ten onder is gegaan, en dat het wel uitmaakt hoe het SCRT is vergaan niet? Is dezelfde situatie namelijk. Kijk even goed naar je kaartje, daar onder het groene, net en boven dat blauwachtige onderin zie je een sliertje rood liggen. Dat was zo'n beetje mijn account + 1 buur account. Lijkt me niet heel fair om te stellen dat ik met zo'n front wel even door SCRT heen had moeten breken, en dat SCRT aan alle kanten omsingeld was, want ik kon vanuit mijn positie niets doen. Vanuit SCRT perspectief was dat gewoon safezone, paar stacks zetten om die 2 accountjes die toch al niet al te offensief konden spelen tegen tehouden, en de rest kon naar het front met Choice/Creed. Ze hadden een groot front ja, maar niet groter dan wij.

Ik werd genomineerd tot de beste speler van het jaar op 43. Ik denk dat je dan wel de foute voor je hebt hoor, aangezien ik daar gewoon heb gepresteerd :D

Speler van het jaar op 43, omdat je de verliezen op Sjeinen af en toe een beetje in liep te perken? Goeie verkiezing moet dat geweest zijn. Raar ook wel, dat als je daar zo actief speelde dat je genomineerd werd voor speler van het jaar, dat je je eigen stamgenoten, en degene die zeer regelmatig je vv heeft gepakt niet eens kende.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Speler van het jaar op 43, omdat je de verliezen op Sjeinen af en toe een beetje in liep te perken? Goeie verkiezing moet dat geweest zijn. Raar ook wel, dat als je daar zo actief speelde dat je genomineerd werd voor speler van het jaar, dat je je eigen stamgenoten, en degene die zeer regelmatig je vv heeft gepakt niet eens kende.

Dat ligt dan volledig aan hunzelf. De spelers die de stam droegen (Manu, Jeremy, Maick, Mike, Jessey&Jan) weten dat ik super actief was op Sjeinen. Ik denk dat jouw bronnen niet echt representatief zijn in deze.
 
Reactiescore
2.506
Volgens mij dwalen we af :p
 
Reactiescore
974
Beetje hypocriet om te stellen dat het niet uitmaakt onder welke omstandigheden mijn account ten onder is gegaan, en dat het wel uitmaakt hoe het SCRT is vergaan niet? Is dezelfde situatie namelijk. Kijk even goed naar je kaartje, daar onder het groene, net en boven dat blauwachtige onderin zie je een sliertje rood liggen. Dat was zo'n beetje mijn account + 1 buur account. Lijkt me niet heel fair om te stellen dat ik met zo'n front wel even door SCRT heen had moeten breken, en dat SCRT aan alle kanten omsingeld was, want ik kon vanuit mijn positie niets doen. Vanuit SCRT perspectief was dat gewoon safezone, paar stacks zetten om die 2 accountjes die toch al niet al te offensief konden spelen tegen tehouden, en de rest kon naar het front met Choice/Creed. Ze hadden een groot front ja, maar niet groter dan wij.

Ik neem je niks kwalijk dat je account ten onder is gegaan in die positie, het gaat mij erom hoe het in die positie is gekomen. Aldus de weken daarvoor waarin geen enkele Choice speler, waaronder jij, door SCRT is gebroken. Wat boeit het hoeveel front jij op het einde had en toen bent gefaald, choice had weken om die situatie juist te voorkomen door dat gat weg te edelen. Ondanks Choice vele malen meer offence had dan SCRT aan deff, zelfs met enkel de frontspelers, geraakte choice en jij alsnog niet door dat SCRT front heen terwijl als je het front ziet dat toch echt het geval had moeten zijn geweest. Hoe kom je niet door een front heen terwijl je veel meer offence hebt dan zei deff hebben, ik noem het onkunde.

Jouw zielige verhaal hoe je pas op het einde er onmogelijk bij lag was slechts het gevolg van de onkunde van jou en andere Choice spelers om niet door SCRT heen te komen. Als je wekenlang dom tegen stacks aanloopt terwijl volgens verhoudingen er verreweg genoeg offence zou moeten geweest zijn om er doorheen te komen, dan lig je op het einde erg kut ja. Het einde van je account is dus ook redelijk aan jezelf en andere Choice spelers tegen SCRT te danken.
 

DeletedUser61674

Guest
Dat ligt dan volledig aan hunzelf. De spelers die de stam droegen (Manu, Jeremy, Maick, Mike, Jessey&Jan) weten dat ik super actief was op Sjeinen. Ik denk dat jouw bronnen niet echt representatief zijn in deze.

Mike de stam gedragen? laat me niet lachen .
En speler van w43? Dat moet echt de grootste onzin ooit geweest zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dat ligt dan volledig aan hunzelf. De spelers die de stam droegen (Manu, Jeremy, Maick, Mike, Jessey&Jan) weten dat ik super actief was op Sjeinen. Ik denk dat jouw bronnen niet echt representatief zijn in deze.

Ik denk dat jij de afgelopen tijd een paar keer goed op je achterhoofd bent gevallen, want dit is wel echt ongekende lulkoek. Manu en Maick hebben inderdaad prima werk verricht, Jeremy ook weinig over te klagen. Mike deed weinig anders dan onrust stoken in de stamchat en met kata's smijten omdat hij safe lag en schijt had aan de gevolgen (echt een dragende kracht inderdaad!) en Jan en Jessey waren inderdaad ook toppers. Grappig dat je Jessey wel noemt, want jij weet net zo goed als ik dat Jessey en ik elke nacht samen de vv's op ons namen, en overdag met nog een klein aantal anderen rouleerden. Maar als je zo graag je gelijk wil dat je gewoon expres gaat lopen liegen, dan moet je dat maar lekker doen (y)

Was gewoon een drager van het noorden. Je kan veel zeggen over Mikey, maar hij heeft zeker een groot aandeel gehad in Finity.

hahahah jij bent echt niet goed in je bovenkamer chef, de drager van het Noorden... wat heeft ie gedaan? die anderhalve rimspeler met 12 punten tegengehouden met zn overdosis kata's? Inderdaad een enorme legend, dat ze hem geen speler van het jaar hebben gemaakt gaat mijn pet te boven


Ohja, en toen ik Jan net sprak, en vroeg of je inderdaad zo super actief was op Sjeinen kon hij het zich niet eens meer herinneren, ongekende indruk heb je dus achtergelaten Laurens, hou dat vast!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik denk dat jij de afgelopen tijd een paar keer goed op je achterhoofd bent gevallen, want dit is wel echt ongekende lulkoek. Manu en Maick hebben inderdaad prima werk verricht, Jeremy ook weinig over te klagen. Mike deed weinig anders dan onrust stoken in de stamchat en met kata's smijten omdat hij safe lag en schijt had aan de gevolgen (echt een dragende kracht inderdaad!) en Jan en Jessey waren inderdaad ook toppers. Grappig dat je Jessey wel noemt, want jij weet net zo goed als ik dat Jessey en ik elke nacht samen de vv's op ons namen, en overdag met nog een klein aantal anderen rouleerden. Maar als je zo graag je gelijk wil dat je gewoon expres gaat lopen liegen, dan moet je dat maar lekker doen (y)

hahahah jij bent echt niet goed in je bovenkamer chef, de drager van het Noorden... wat heeft ie gedaan? die anderhalve rimspeler met 12 punten tegengehouden met zn overdosis kata's? Inderdaad een enorme legend, dat ze hem geen speler van het jaar hebben gemaakt gaat mijn pet te boven


Ohja, en toen ik Jan net sprak, en vroeg of je inderdaad zo super actief was op Sjeinen kon hij het zich niet eens meer herinneren, ongekende indruk heb je dus achtergelaten Laurens, hou dat vast!

Hoezo is dat zo? Mikey deed het gewoon goed in het noorden, iemand moet het noorden dragen toch? Alle andere spelers die ik noemde lagen aan het front, dat Mikey zijn "prestaties" niet van dezelfde kwaliteit waren als die vna de rest ben ik mee eens. Hij was een stoker, zeker, heb de nodige discussies met hem gehad. Hij was wel nog steeds een dragende kracht.

Als jij denkt dat ik mijn nachtvvs liet doen door Jessey (die trouwens wel bijna alle vvs deed), dan ben je niet goed snik. Ik ben zelf gewoon een nachter, dan heb je geen vv nodig. Tuurlijk zullen er vvs zijn geweest tijdens de massa's, maar wie dat allemaal heeft gedaan hield ik niet bij. Wil je zo graag credits en ben je zo erg op je teentjes getrapt dat ik wél op een wereld presteerde waar jij zo te zien de helft van de tijd hebt gedroomd?

Dat is wel heel erge zonde om te horen inderdaad. Maar ach, het AF liegt niet toch? Als iedereen Sjeinen nomineerde als speler van het jaar op defensief vlak, zal dat wel zo geweest zijn. Jouw mening of die van die noob boven jou, doet daar weinig vanaf.


Trouwens:
Uitslag Speler van het Jaar | 2015

Voordat ik de uitslag bekend ga maken wil ik iets onder de aandacht brengen. Ik heb namelijk enkele lijstjes niet meegenomen in de puntentelling, omdat ze of te laat waren met posten (Purple Tail) of niet compleet genoeg waren (Edward van Woodstock) - sorry daarvoor, ik heb ergens een lijn moeten trekken, dit is uiteraard niets persoonlijks, maar het moet wel eerlijk blijven. Daarnaast heb ik enkele Daap lijstjes niet meegeteld. Ik voorzie enige ophef hierover omdat ik natuurlijk niet mag oordelen over wat een eerlijk ingevuld lijstje is en wat niet. Ik zou ze ook niet hebben uitgesloten van deelname als het volgende citaat niet bij mij terecht was gekomen:


Ik heb genoeg vv gedaan op C-A, om te zien dat de stacks zeer goed meevallen. Er zijn inderdaad betere deffers, maar jij krijgt niet nog een vernoeming.
Dit is het tweede citaat dat mij tot deze beslissing heeft gedreven. Hier is te zien dat Stoned Cow toe geeft iemand niet te vernoemen omdat hij diegene niet wil vernoemen, in deze post wordt ook duidelijk dat er betere verdedigers zijn dan door hem genoemd zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, je mag best een andere mening hebben maar vul je lijstje op z'n minst naar jouw waarheid in, en ga niet iemand anders neerzetten puur en alleen omdat je van mening bent dat een bepaald persoon geen vernoeming van jou mag krijgen.

Dat gezegd hebbende, wil ik even mijn respect laten blijken aan Ruben640 en Jobkick, en een paar anderen die hun lijst wel normaal in hebben gevuld.

Uitslag
1. Sjeinen en Ithyphallophobia - 33

3. Globalized Pandopoly - 28
4. Sjondeertrekker - 23
5. Deceived by the Devil - 13
6. Amber Heard - 11
7. Squirtle the Turtle, Strange Subject, Prinsesjoni - 3
10. San Holo - 2
11. Dragonslasher - 1

Oneervolle vermeldingen:
NeverKroket - 3
vF69 - 2
Roboro - 1

Geniet ervan.
 
Bovenaan