De oorlog van w4: =TFF= vs Order

DeletedUser25412

Guest
Dat zeker, ingekrimpt van 100 continenten tot 4 continenten en op die 4 continenten staat ook 20% dan nog onder VV van de actieve spelers. Zijn er nog 300 op w39, ter voorbeeld, na 213 dagen al xD

Dus voor jij aan een wereld begint en een stam opricht, zoek je eigenlijk al de mensen uit met wie je verder wilt en die samen willen vechten en strijd leveren? Dat had ik namelijk gedaan op een wereld en het werd een totale ramp xD Misschien moet je het me maar eens leren:p
 

DeletedUser

Guest
Nee, juist niet. Maar je moet goed contact hebben met diverse spelers in de wereld en op die manier een goede stam opbouwen.
Elke wereld is anders en geluk speelt een rol in hoe ver spelers komen. Dus continu aanpassen ;-)
 

DeletedUser25412

Guest
Dan heb ik op de werelden zeker steeds ongeluk:p Dan ga ik het in een volgende wereld nog maar weer eens proberen:D

En hier is altijd leven in de brouwerij he, wat lekkers erbij?:p
 

DeletedUser

Guest
Nja, je moet natuurlijk wel een beetje weten wat je aan het doen bent :p
Maar je kan nog zo "goed" zijn, geluk blijft altijd een factor. Zit het mee met farmen, met het clearen van je 2e dorp, een intern, etc.
 

DeletedUser25412

Guest
Farmen? Daar doen we niet aan he:p Ik heb er een bloedhekel aan om steeds te moeten opstaan, om nachters voor te wezen met het farmen in de begin fase:p

We weten wel wat we doen hoor, enkel dat factortje van 'geluk' is met TW niet echt bij ons te vinden lijkt het wel met dit onderwerp:p
 

DeletedUser25412

Guest
Dat weet ik, maar ik ben de hele dag online en om dan ook nog eens te gaan nachten om het farmen te halen, daar heb ik niet vaak zin in:p En ik lig bijna altijd naast accounts die nachters hebben en dus alles 24/7 roven:p
 

DeletedUser25412

Guest
Dat is nog niet zo moeilijk, het echte probleem is om dan ook voor elkaar te krijgen iemand te vinden die weet hoe het spel moet worden gespeeld xD
Ik bedacht me vannacht iets dat jullie altijd deden bij massa's, de VV naar de vijand gooien en na aanname snel terugtrekken. Mijn vijand was er vannacht iets minder blij mee :p
 

DeletedUser

Guest
Hebben we dat echt gedaan ja? xD
Kan me niet meer herinneren, maar klinkt wel grappig ja :p
 

DeletedUser25412

Guest
Zijn er nog personen die het leuk vinden om op w42 eens voor de core te gaan?
Onze stam zoekt nog wat leden en het zou leuk zijn wat w4 ertussen te hebben, aangezien de vorige wereld met de w5 spelers keihard faalden.
 

DeletedUser25412

Guest
Waarom niet? Ik ben nog meer w4 spelers tegen gekomen.
Sabum, Ceescornelis, Kingaapje95, Satsuma.

Echt geen zin in? (Je bent de enige die nog reageert met Spyronamic in dit topic merk ik:p)
 

DeletedUser

Guest
Nee, echt niet. W35 nog afronden en dan klaar ;-)

Moet alleen nog wel van al m'n PP zien af te komen... :p
 

DeletedUser9529

Guest
Oh verdorie, dit forum leeft nog!

Heb zelf ook 3 a 4 jaar op wereld vier gespeeld, eerst onder deze naam, dan onder Iron Stormer (C83, 92 enzo voornamelijk, linksonder). Nog in leiding van het verloren gegane Almega gezeten, dan naar de fantastische stam Ares overgegaan (man, wat een toffe tijd was dat), dat ging dan over in OdT (Orde der Tempeliers) dat werd heropgericht door (ik dacht) Toxandria? Samen met Order wat TFF pesten en toen ben ik ermee gekapt, begon wat teveel tijd in beslag te nemen en zelfs toen was het al duidelijk dat Order de wedstrijd ging winnen...

Had a great time here, en blij om te zien dat dit forum nog (een klein beetje) leeft!
 

DeletedUser25412

Guest
@ikwilglasvezel, eenmaal begonnen met het spel, dan kun je het nooit achter je laten:D Dit zou een leuke start zijn^^

@jobkick, dit forum zal nooit sterven, zolang er minimaal 2 personen actief op zijn haha
 
Bovenaan