De oorlog van w4: =TFF= vs Order

DeletedUser

Guest
Waaaaw, prachtig... fakes... :rolleyes:
EDIT: Stuur de clears dan maar naar mij :D

ja weet je , er wordt een deel van me intern dus ik moest er ergens mee naartoe, maar het eerste rapportje is binnnen ;)

1 def dorpje staat erin , der komen nog 4 clears op ;)


zal het niet houden maarja ;)


order = pro;)
 

DeletedUser25338

Guest
whoehoe na noob nu naab ...

stuur jullie woordenboek ook maar is mee


trouwens dat profiel van katjepatatje... ik vind er geen reet aan !


in ik internen... ja tuurlijk maar kijk zelf maar is naar een paar van jullie stammetje daar staan er heus wel een paar die meer interndorpjes hebben genomen dan ik maar owowowo dat mag weer zeker niet gezegd worden tegen de grootste brula.. oeps
van order

de noobnaabnerd !

en fuckey .... kijk zelf ff in de spiegel voor je debiel of achterlijk gaat zetten over iemand die je van geen meter kent , mijn account is bewust klein, heb nog wel iets anders dan tw en er moet toch iemand edelen/internen
wie waren hier de grootste bleiters voor de halvering van de goudmunten ???
ik kom nog wel ff toe ze kan nog veel overnemen
 

DeletedUser

Guest
laat ze maar doen , we zien wel verder hoe het gaat ;)

maar katje;)
laat men clears aub doodlopen!
 

DeletedUser25484

Guest
Naab = noob... En een spelfout bij mij vind je niet vaak. Je maakt je precies een beetje drukjes :p Tjah, jij je mening maar antwoord normaal aub. + Nieuw record om je post te ontcijferen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou het niet helemaal in jouw woorden uitdrukken, maar die verwoorden wel goed wat er aan de hand is ;-)

TFF heeft de oorlog aan ons verklaard zodra ze de Domte leden opnamen, alleen realiseerde ze dit in TFF niet helemaal.
Zij denken dan dat de NAP gewoon blijft staan, dat we wel rustig stoppen met aanvallen.

Dan weet ik niet hoeveel ervaring je hebt op het diplomatieke niveau, maar dat gaan dan toch een beetje anders kan ik vermelden.


En dan worden ze in TFF boos dat wij al beginnen met aanvallen en dat wij voorstaan in de stats?
Maar wie heeft er hier nou eigenlijk de oorlog verklaart, wij of jullie?
Denk daar eerst is over na, voordat je gaat klagen.

Wie zegt dat wij boos zijn en klagen? Dat maak jij er van.
Daarnaast hebben wij bewuste keuzes gemaakt net als Order dat gedaan heeft. Leg ons svp geen woorden in de mond die niet waar zijn. Iedereen zag aankomen dat na de fusie tussen TFF en DomTe de eindstrijd tussen TFF en Order eraan zat te komen. Was de wereld ook aan toe dus heeft iedereen zijn of haar zin ongeacht wat de uitslag zal worden.
 

DeletedUser25338

Guest
Naab = noob... En een spelfout bij mij vind je niet vaak. Je maakt je precies een beetje drukjes :p Tjah, jij je mening maar antwoord normaal aub. + Nieuw record om je post te ontcijferen !

zegt meer over jouw dan mij .... succes ermee

trouwens voor iemand die ik niet op W4 zie als naam .... waar kom jij je hier druk over maken ?
en ik me druk maken , reken maar dat ik stevig me inhou
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij boos zijn en klagen? Dat maak jij er van.
Daarnaast hebben wij bewuste keuzes gemaakt net als Order dat gedaan heeft. Leg ons svp geen woorden in de mond die niet waar zijn. Iedereen zag aankomen dat na de fusie tussen TFF en DomTe de eindstrijd tussen TFF en Order eraan zat te komen. Was de wereld ook aan toe dus heeft iedereen zijn of haar zin ongeacht wat de uitslag zal worden.


Ik leg jullie geen woorden in de mond, dit blijkt uit wat ik heb gelezen in een conversatie tussen duifje en mij ;-)
 

DeletedUser

Guest
Die heb ik gelezen en als jij dat klagen noemt, dan weet je niet wat klagen is. Of moet ik jouw woorden naar Duif toe dan ook als klagen opvatten...;)
Ik geloof dat jij en ik wel beter weten en dat wij beiden ons niet willen verlagen tot een ongewenst niveau naar elkaar toe. Daar heb ik teveel respect voor jou voor en andersom ook.:)
 

DeletedUser

Guest
Het valt me wel op dat Justus de laatste dagen allemaal dingen constateert die er helemaal niet zijn. Kom uit je droomwereld vriend.
 

DeletedUser53052

Guest
Lol, jullie voelen je goed maar vandaag is officieel het 100e dorp binnengekomen bij Order.

100-0 maar wel een grote bek hé :rolleyes:

En jullie zijn dan nog wel met 94, 31 leden meer.

Shameee :cool:

Geen te grote bek Mikey, TdGr heeft veel dorpen van je volledig gesloopt (boerderij etc.). Aanvallen die op dagen afstand liepen en jij doet dan dit :|
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik lig niet eens aan het front ;)
maar komt nog wel ;)


btw, jullie zijn pro ;)

en vooral katje;)
 

DeletedUser53052

Guest
Kijk mijn EDIT van de post hierboven, da's pas pro :rolleyes:
En kom, post rapportjes want ik geloof er geen kl*te van ;)
 

DeletedUser

Guest
Verdediger: katjepatatje
Doel: Order@katje 26.42.09 (629|240) C26

Aantal: 0 0 4000 0 10 1789 0 0 400 197 0 4
Verliezen: 0 0 4000 0 10 1789 0 0 400 197 0 4




= front dorp, en zo zijn er wel meerdere ;)
 

DeletedUser53052

Guest
Verdediger: Geluksvogel
Doel: miss world 379 (391|774) C73

Aantal: 5390 5405 3 5380 0 1 8389 7245 0 5377 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdedigen met 8000 bereden boog en 5000 kata :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Verdediger: Geluksvogel
Doel: miss world 379 (391|774) C73

Aantal: 5390 5405 3 5380 0 1 8389 7245 0 5377 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdedigen met 8000 bereden boog en 5000 kata :rolleyes:



btw, met kata kan je goed verdedigen, maar dat wist je nog niet ;)

wie is dan de noob? :)
 
Bovenaan