De oorlog van w4: =TFF= vs Order

DeletedUser50722

Guest
Tussenstand: 23-0, wat een spanning zeg :')

De knokpartij is nog maar net begonnen. Kan dus nog alle kanten opgaan. Heb wel eens gehoord dat hardlopers doodlopers zijn. Ach, wij zitten lekker tussen 2 vuurtjes in en hebben het lekker warm.....

Voor die "W3 fan": toedeledokie, was weer niet gezellig en nu weer rap gaan slapen.
 

DeletedUser26928

Guest
Wow gefeliciteerd wees trots op je zelf en hoelang is oorlog al echt bezig....maar een oorlog gaat niet over 1 nacht ijs...domte stond ik begin goed voor maar paar laatste maanden maakte TFF hun in...dus
 

DeletedUser53052

Guest
Als je even telt zijn de DomTe leden al een maand bij jullie ... En ja, wij hebben voorsprong maar dit kan misschien nog veranderen. Gewoon even om te melden dat het gat al bijna 100 dorpen in ons voordeel is ...
 

DeletedUser11094

Guest
Allemaal heel leuk,
Maar dat komt gewoon omdat jullie al aan het rammen waren op een paar acounts waar je nu gewoon op door blijft gaan neemt niet weg dat je voor staat, maar je snapt me wel.

Wat mij betreft kunnen we pas echt gaan tellen als er hard gevochten wordt op alle fronten, en dan krijgt order het nog moeilijk, dat kan ik je verzekeren.
 

DeletedUser53052

Guest
Geef even een sein als jullie officieel gaan tellen dan :cool:
 

DeletedUser7172

Guest
TFF heeft de oorlog verklaard toch?
Lijkt me een uitstekend moment om als start van de telling te nemen.
 

DeletedUser25484

Guest
dan kan je weer is wenen als er stats gezet worden zoals vroeger zeker ?

blablablabla enz zoals het hier al maanden is !

He internaab ... Nog altijd niet veel gestegen in punten he ? Achjah, TFF komt hier wel de grote jongens uithangen. 2 topics aanmaken en de oorlog verklaren en dan is de oorlog niet bezig ? Tsss, achterlijk of debiel, kies het goede woord.
 

DeletedUser50722

Guest
Allemaal heel leuk,
Maar dat komt gewoon omdat jullie al aan het rammen waren op een paar acounts waar je nu gewoon op door blijft gaan neemt niet weg dat je voor staat, maar je snapt me wel.

Wat mij betreft kunnen we pas echt gaan tellen als er hard gevochten wordt op alle fronten, en dan krijgt order het nog moeilijk, dat kan ik je verzekeren.

Als dat dan duidelijk is en men weet het bij TFF dan. Waarom neemt men dan niet eens aktie om te zorgen dat op dat front de boel tot stilstand komt ??? Er is denk ik genoeg defence voorhanden om eens wat gaten te vullen. Of je heb zoals overal te maken met spelers die kiezen voor de gemakkelijkste weg en het gewoon vertikken om andere spelers uit de shit te halen waardoor die gasten van Order zich nu rot lachen.

Dat Order doorgaat is iets wat je kan verwachten en eigenlijk standaard. Wil je als TFF dan niet dan moet je rap eens wat defencezooi eruit gaan sturen. Doe je dat niet en gaat in dit geval Order dan met de dorpen aan de haal dan is dat gewoon je eigen schuld en moet je niet gaan lopen klagen.

Zowel Order als TFF kunnen behoorlijk arrogant zijn en het zijn telkens weer dezelfde met de grootste bek die lopen te ouwehoeren c.q. te mekkeren. Om aan de hand van die "forum vullers" nu eens een oordeel te vellen over wie er wint is eigenlijk niet mogelijk. Laat deze spelers het gewoon eens 1 op 1 gaan uitvechten. Is dat stel klaar met knokken dan de rest in aktie laten komen...
 

DeletedUser

Guest
He internaab ... Nog altijd niet veel gestegen in punten he ? Achjah, TFF komt hier wel de grote jongens uithangen. 2 topics aanmaken en de oorlog verklaren en dan is de oorlog niet bezig ? Tsss, achterlijk of debiel, kies het goede woord.

Ik zou het niet helemaal in jouw woorden uitdrukken, maar die verwoorden wel goed wat er aan de hand is ;-)

TFF heeft de oorlog aan ons verklaard zodra ze de Domte leden opnamen, alleen realiseerde ze dit in TFF niet helemaal.
Zij denken dan dat de NAP gewoon blijft staan, dat we wel rustig stoppen met aanvallen.

Dan weet ik niet hoeveel ervaring je hebt op het diplomatieke niveau, maar dat gaan dan toch een beetje anders kan ik vermelden.


En dan worden ze in TFF boos dat wij al beginnen met aanvallen en dat wij voorstaan in de stats?
Maar wie heeft er hier nou eigenlijk de oorlog verklaart, wij of jullie?
Denk daar eerst is over na, voordat je gaat klagen.
 

DeletedUser

Guest
He internaab ... Nog altijd niet veel gestegen in punten he ? Achjah, TFF komt hier wel de grote jongens uithangen. 2 topics aanmaken en de oorlog verklaren en dan is de oorlog niet bezig ? Tsss, achterlijk of debiel, kies het goede woord.

katje krijgt toch enkele fakes :)
 

DeletedUser53052

Guest
Waaaaw, prachtig... fakes... :rolleyes:
EDIT: Stuur de clears dan maar naar mij :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54614

Guest
Ik zie 34 dorpen op die oorlogsverklaring van =TFF= aan Order maarja wie ben ik? :rolleyes:

Veroverde dorpen Puntenstijging Verslagen tegenstanders als aanvaller Verslagen tegenstanders als verdediger

Verschil -34 -275657 -469209 2357592
 

DeletedUser53052

Guest
Zijde 1:
Stammen: Order
Zijde 2:
Stammen: =TFF=

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 97
Kant 2: 5
Verschil: 92

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 820,776
Kant 2: 48,563
Verschil: 772,213

chart



Sinds fusie
 
Bovenaan