De ooit begonnen strijd door Valeria Vixtrix (Vix-V) is gestreden en gewonnen.

DeletedUser69389

Guest
Beste lezers,


de strijd is ten einde. De strijd waar eerst Vinage en later Vix-V aan is begonnen om de V van victory binnen te slepen. Dit verhaal is geschreven door Lennart (@Spamkaboutertje), Niels (@dialgaman), Roald (@Roald97) en ondergetekende.



Er was eens een avond, waar ik (Lennart) zoals wel vaker weer uren doelloos op mijn computer aan het klikken was. Classic 14 was net gewonnen en gesloten dus ik had niet bijster veel te doen. Hier en daar een beetje spammen in de chats op skype en daar bleef het wel bij. Een kleine 5 dagen later werd dan W59 aangekondigd. Op het eerste gezicht vond ik de instellingen niet heel bijzonder, weer een PP abuse wereld. Nadat een paar mensen mij vroegen of ik ging spelen bekeek ik de instellingen nog een keer. Toen zag ik het, de reden waarvoor ik ging spelen, een onderdeel in de instellingen waar ik als een van de grootste luilakken erg blij mee was, een wereld waar je niet hoeft te farmen. Dit kon ik natuurlijk niet laten schieten. Daarnaast een wereld met snelheid 1, het totaal tegenovergestelde van de classics. Ideaal om hier even je tijd wat te verdoen.

Al gauw ging ik wat mensen polsen in de toen al gemaakte chat voor classic 15. Ik zou die classic uiteindelijk starten met Niels (Dialgaman) en Henri (.El Pistolero). Beiden hadden ook wel zin me te vergezellen op W59, dus het team was gevormd. Aangezien het altijd wel leuk is als je al wat mensen op een wereld kent, ging ik verder polsen in wat actieve chats. Moet zeggen dat de reacties me erg tegenvielen, niemand wilde spelen. Meer bedoeld als grapje vroeg ik daarom mijn broertje (De Sukke), die al enige tijd gestopt was, of hij mee wilde doen. Iedereen weet nu wel dat dit me uiteindelijk gelukt is. Niet lang daarna hoorde ik dat het team van Act of Divinty ook wel wilde spelen. Het begon de goede kant op te gaan, we hadden 3 accounts waarmee we konden starten. Dit waren Freek de Dierentuin, De Sukke en Act of Divinity.

Het was zover, de wereld ging van start. Als startrichting hadden werd zuid-west gekozen. Helaas werd in de eerste minuten van de wereld al een account verloren, wat een topstart. Er was toch enige twijfel over welk account we zouden gebruiken, waardoor uiteindelijk met een ander account zijn gestart dan we van plan waren. Buiten dat was een van mijn medespelers (kuch kuch Henri) zo slim om noordwest te starten, nu onder Ne Agito Oppeto. Kortom een droomstart. In de avond op de eerste dag van de wereld richtte ik de stam Hondje op. Onze mini premade was een feit. De wereld was van start gegaan, net als zovelen gebruikte wij ook wat pp.

Dit bleef helaas niet onopgemerkt. Al gauw was de eerste massa op W59 een feit. Leonpij12, een van de grootste boosters in de start van de wereld, had al een trein klaar staan. Samen met zijn stamgenoten, besloten zij de aanval op Ne Agito Oppeto te openen. Een slimme zet, want dit account lag afgelegen van de andere accounts. We moeten toegeven dat ze ontzettend hun best deden om het ons moeilijk te maken. Zie hieronder het resultaat.

De eerste golf werd nipt afgeslagen. We probeerden het account nog te redden, her en der werd wat deff gevraagd maar helaas waren alle spelers al in de broekzak van Leon en co. Met een toestemming van 9 was de situatie hopeloos. De dag erop kwamen ze met een tweede golf. Maar we gaven natuurlijk niet op!

De overmacht was helaas te groot, we verloren het dorp. En hondje verloor hun eerste account. We waren hierdoor vastbesloten om er alles aan te doen om deze spelers niet verder dan de mid-game te laten komen. De wereld beviel ons en wij (Lennart en Niels) besloten Rogier te gaan helpen op De Sukke.

Ondertussen hadden we ons aangesterkt met 3 andere leden. Mirage (een mb accountje van Act of Divinity), Smoke and Mirrors (waar een co van een andere wereld op speelde), Enemy With a Purpose en het account dat nu Sons of Azuma heet.

De stam had met Ne Agtito Oppeto een kleine tegenslag, maar misschien was het ook maar beter dat we dit account kwijt waren. We hadden nog een aantal serieuze accounts over, dus er was weinig aan de hand. De wereld kwam wat meer op gang en er begonnen wat meer grotere stammen te ontstaan. De bedreigingen voor ons als stam waren Rota en Syn. Binnen Hondje waren er inmiddels wat accounts nog gefuseerd. Met 5/6 accounts zouden we het niet redden. Dat was duidelijk. We moesten kijken naar potentiële recruits.
Onze goede vrienden en kennissen van vorige wereld Emile en Roald waren gestart op Collationem in de rim bij ons. Een must-have in elke stam. Dit account werd dan al snel toegevoegd bij de rest. Veel leuke spelers die nog niet al in een stam zaten waren er verder niet.

Timo van Act of Divinity kwam met het idee contact op te nemen met de stam DRS. Tijdens de onderhandelingen met DRS waren er nog een aantal spelers uit Syn van wie we sollicitaties ontvingen, maar hier waren we niet echt van onder de indruk.

De onderhandelingen met DRS verliepen stroef. Eerlijk gezegd vonden we het maar koppige spelers die hun wil maar wilde doordrukken. Het zag er daarom eigenlijk ook naar uit dat de onderhandelingen stuk zouden lopen. Gelukkig zagen beide partijen toch op tijd in dat het beter was om de krachten te bundelen. De delegatie van DRS joinde de stam hondje. Dit bestond uit: Redbull, Perfection en Flipping Pages. Zij kwamen met een aantal andere accounts over waar al plannen lagen voor fusies.

Met deze gebeurtenissen stonden we meteen aan de top van de ranglijst. Het werd tijd voor een iets serieuzere naam. Persoonlijk had ik het zelf wel grappig gevonden om Hondje aan te houden, maar het mocht niet zo zijn. Pepijn kwam met het idee om de stam te vernoemen naar Ghosts , Hiding in plain sight. Refererend naar W39. Niels was hierop tegen. Sidenote: Ghosts was de verliezende stam van W39. Niels zat in de winnende stam Divine en wilde hierdoor niet dat de naam naar een verliezende stam werd genoemd.

Om de beide spelers toch tevreden te houden kwam Niels op het idee om de naam Divined Ghosts te gebruiken. Deze naam beviel direct iedereen. Nu moest er enkel nog een tag verzonnen worden. Een originele. Hiervoor werden een aantal spelers gevraagd om wat ideeën te bedenken. Uiteindelijk kwam Roald met het idee ‘Vinage’. Deze tag werd door iedereen goed gekeurd! De stam Vinage ~ Divined Ghosts was geboren!

Met 3 accounts die geinternd zouden worden, hadden we aan die kant ruimte voor een extra recruit. Banana Soraka, een wat groter account in de rim had al contact met de voormalig leden van DRS. We besloten dit account een kans te geven en zo een groot deel van de rim veilig te stellen.
Ondertussen waren de eerste schermutselingen met andere stammen ook begonnen. Syn werd gauw gebroken en Rota hield het niet lang vol. Smokin Aces werd overgenomen van Rota, een tijdje daarvoor kreeg Noobstiaan als dank voor zijn hulp tegen Rota een plekje binnen de stam. De stam zoals die nu is, was bijna een feit.

Net zoals elke stam, heeft Vinage ook een stamnoob. Wellicht kunnen jullie het al raden... Martijn. Iedereen die hem kent weet dat hij vaak slechte ideeën heeft. Deze keer had hij een plan bedacht om het account Act of Divinity, Collationem en Son of Azuma wat meer veilig te stellen. Death by Design werd aangeschreven en zij waren ook direct enthousiast. En wat een aanwinst is dit voor Vinage! Pakten altijd wel een vv op waar nodig en waren absoluut niet bang om een nachtje door te halen. Stiekem toch wel een goed plannetje…

Maar even later hoorden we dat Last Whisper bezig was om onze BG stam Tiktak dood te rekruten en waarbij een aantal spelers gestabt zouden worden. Drunken Org, Hyperactivity Disorder en White Angel 00 en hun DU's gingen de overstap maken naar Chill. Daarop besloten wij om de resterende leden maar naar Vinage te halen om te voorkomen dat ze gedemotiveerd zouden raken en dat het plannetje van Chill/Last Whisper zou lukken.

Hierdoor was Vinage compleet. Na lange, inluidende beschietingen en een schemeroorlog was het dan zover. De oorlog stond op het punt van beginnen. Nadat een week eerder al de overlopers naar Chill. werden neergehaald werd op 25 april 2018 de oorlog met Chill. offifcieel afgekondigd. Dit werd, samen, gedaan met Rose. die van de kant van Chill. was overgelopen naar Vinage vanwege de maneir van handelen van Chill.

De oorlog liep gestaag en van de overgelopen accounts was nog maar weinig over en ook Rose. begon succes te bieden. Chill. bood weliswaar verzet tegen Vinage en kwam met een grote actie op .TheFluffydog, maar succesvol was het allerminst door het knap deffen van het team aldaar. Diezelfde periode begon ook Das Romische Reich (Chill. account) te kraken. Om onder een val uit te komen probeerde het account tijd te winnen door een niet aanvalbare ban te krijgen, maar helaas voor hen werd het een aanvalbare ban en waren wij geenzins van plan om dergelijk gedrag te belonen met een nap. Zeker niet onder de voorwaarden zoals Chill. dat wenste waarbij wij zelfs meer water bij de wijn dienden toe te voegen.
Ondertussen begon .Fearless ook al te kraken, want die had het door het wegvallen van zijn buurman het bijzonder lastig om het vol te houden tegen Noobstiaan en Mr. Victorious.

Het was duidelijk dat het niet liep in Chill en wat ook resulteerde in het leaven van Last Whisper (Thans de Rechtvaardige Rechter) en Mugiwara No Luffy (Thans Philosophy of Plato)(de nummer 1 en 3 van Chill) en die even later terugkwamen om dan uiteindelijk op respectievelijk 6 en 7 mei 2018 Chill. definitief de rug toe te keren. Met hen vertrok toen de rest ook. Zo was het binnen een maand van een veelbelovende strijd en wereld al geëindigd in een totale deceptie waardoor er van echt strijd amper sprake was. Op 8 mei was de oorlog gedaan.

Na een aantal dagen overleg besloot Rose. dat ze de wereld toch nog een beetje leuk wilden maken en dat ze een poging gingen doen om toch als winnaar uit de bus te komen. Op 11 mei 2018 beeindigde Rose dan ook het bondgenootschap met Vinage. Ze rekruteerden twee buitenstaanders en twee spelers van Chill om kwantitatief sterker te staan. Op 11 juni 2018 om 23:59 zou de nap aflopen. Daarmee was een nieuwe oorlog geboren.
Op 12 juni 2019 verklaarden wij als Vinage, met pijn in ons hart omdat wij samen wilden winnen, de oorlog aan Rose. Maar van een echte strijd is toch nooit echt sprake van geweest. Rose. probeerde het wel, maar echt bij machten waren ze niet. Meer en meer verloren ze terrein en halverwege juli was de koek op en was de ooit bloeiende roos dood. De koek was op. De kaarten leken geschud en Vinage zou op weg zijn naar de winst....
 

DeletedUser69389

Guest
De geboorte van Vix-V
Sterven doe je niet ineens,
maar af en toe een beetje
en alle beetjes die je stierf,
’t is vreemd, maar die vergeet je,

het is je dikwijls zelfs ontgaan,
je zegt ik ben wat moe,
maar op een keer dan ben je aan
je laatste beetje toe.
Een quote die opging voor Vinage. Beetje bij beetje kwam er een einde aan Vinage. Wat ooit begon als een stam die het leek te maken en het uithangbord werd voor waar een stam voor diende te staan werd beetje bij beetje minder. Ook door de wantoestanden die door sommige steeds werden uitgevoerd en toegestaan werd door een deel van de stam. Tegen beter weten in gingen we steeds weer door. Totdat het voor een deel van de stam, waaronder voor mij, het klaar was en we niet langer steeds zelf water bij de wijn wilden doen terwijl de rest vrolijk de regels aan hun laars lapten en zelfs nog verder wensten te gaan.
De delegatie van DRS die gejoined waren (Redbull/Mr. Victorious, Perfection en Flipping Pages) bleken toch niet echt te passen bij de rest van de stam. Nagenoeg de gehele tijd in het bestaan van Vix-V was er sprake van het gevoel van kampen in de stam. Er is op een moment zelfs door het groepje gesproken over een samenwerking met Chill. Van echt, hechte samenwerking was er niet echt sprake. Het ging wel een poosje wat beter toen we gezamenlijk optraden tegen Chill.
Maar toen onze gemeenschappelijke deler Chill. was gevallen kwam er alleen maar meer en meer gezeik. Een groot gedeelte van Vinage was er klaar mee en wensten te stoppen als het niet anders zou gaan. Lang kon de boel worden gesust en gepamperd, maar nu er ook geen noodzaak was om nog in Vinage te zitten was men er klaar mee. Er moest iets gaan gebeuren. Men was de egoistische houding van sommigen meer dan zat. Na het zoveelste incident waarbij het handelen van Mr. Victorious voor de zoveelste keer ter discussie stond was het voor ons genoeg. Het was simpelweg hij weg of wij weg. Als een collega leider (Bas van Perfection) dan weeral eens een hand boven het hoofd houdt van iemand terwijl juist de regels stelden dat diegene die het overtrad gekickt moest worden tsja. De koek was simpelweg op. Vele pogingen waren er ondernomen om voor synergie te zorgen, maar wat er ook gebeurde het mocht niet baten.

Wat dat betreft omschreef @Roald97 het eerder al eens treffend.

Wat je schetst klopt dat je je best hebt gedaan als leider en ook zeker goede dingen heb gedaan maar hetgeen wat je gewoon niet kunt maken als leider maar je wel consequent deed: Je leden ongelijk behandelen en geen sterk beleid willen hanteren omdat je er zelf niet achter staat. Dit terwijl het beleid door een overgrote meerderheid werd gekozen, je ontkent de democratie daarmee. Zonder er doekjes om te binden: Je vond het helemaal prima dat je vriendjes Flipping Pages en Mr. Victorious consequent de regels aan de laars lappen en idioot gedrag vertoonden naar andere leden. Jij hield als leider hun de hand boven het hoofd, omdat het je buren en je vriendjes waren. Vanaf het moment dat de fusie plaats vond profileerden jullie je al als een blok. De verschillen waren ook groot, jullie waren extreme pp smijters en relatief onbekende spelers, de rest deed het niet/minder en kende elkaar al een jaar of 5-7. Ik snap de profilatie wel.

Maar het is dan wel een dodelijke keuze om als stamleider dan tegen de grote groep in te gaan en weigeren in te grijpen daar waar veel leden dat eisten. Je had het voorkeursbeleid moeten omarmen en moeten handhaven, ookal betekende dat dat Mr. Victorious zijn vieze clusterfucks moest afgeven en Thibault zijn katapulterende moraalbrekers in het gareel moest houden. Je was gewoon niet bereid om in te grijpen; sowieso omdat je anders dacht over het beleid en mogelijk omdat mr. v en flipping je vriendjes zijn. Precies de vriendjes waar je mee over wilde stappen naar Chill (of in ieder geval over gesprek in ging). Wij wisten dit, het bevestigde de segregatie enkel maar meer en zaaide enkel maar meer haat.

Natuurlijk besef ik ook wel dat ik, Martijn mogelijk ook, ongeveer een van de meest kritische leden zijn die je kunt hebben. Beide al vaker aan het roer van stammen gestaan, in mijn geval uitsluitend met succes (love you martijn). Maarja op het moment dat ik sterke profilatie neer zet op het AF en de leiding vervolgens geen moeite doet om het waar te maken (door middel van handhaven op cf's/katapulten) sla ik ook een modderfiguur en demotiveer je me. Ik zal mezelf geen moraalridder noemen maar ik sta wel voor fair play, iets waar jij weinig waarde aan hechtte. Vinage groeide verder en verder uit elkaar en het lang verwachte gebeurde: een totale breuk van vinage. Vrijwel niemand echt hoeven overtuigen voor de scheiding. Vanaf het moment dat jullie in gesprek gingen met Chill en ons dat ter oren kwam was het voor ons bepaald.

Lang verhaal kort: Je bent waardevol voor een stam, je gaat er wel voor en je account presteert gewoon bovengemiddeld. Maar een leidersrol ging je hier gewoon niet goed af. Vriendjespolitiek, democratie tegenwerken en niet willen handhaven zijn aspecten die niet passen bij een goede stam. Dat het in DRS werkte snap ik, stam met veel onervaren / nieuwe spelers. Ik durf echt wel te suggereren dat Vinage / Vix-V één van de betere stammen op het moment was en is. Mogelijk op een enkele wereld na zijn de andere werelden jaloers op de collectie ervaring en kwaliteit die nog huist op wereld 59 - maar wel allemaal in één stam. Wil je die groep vast houden, moet je gewoon eerlijk spelen en een goed beleid voeren.

Vix-V werd dan ook opgericht op 31 augustus met de volgende leden: Banana Soraka, Collationem, Noobstiaan, De Sukke, Act of Divinity, Smokin Aces, Death By Design, Vlekje12, Runner5, TheFluffydog en aangevuld met Circusofinsanity en Savethewhalemarryanobese. Hiermee werd de eindstrijd ingegaan tegen de restanten van Vinage en overige spelers en stammen als GI. Het zou nog een lange, zure en bittere pil blijken.
Maar we wisten wel een stam te vormen waarbij iedereen dezelfde principes min of meer deelt/deelde in tegenstelling tot wat het geval was in Vinage. Het was een fijn periode zonder gezeik, zeker vergeleken met het verleden. GI begon zich in de zomer te ontwikkelen tot een 'serieuze' tegenstander van formaat. Ze deden eerst ook wel acties op ons, samen met ex-Vinage. Zo wisten ze bijvoorbeeld TheFluffydog ook uit te schakelen, de eigenaar, weeral, afwezig was op het moment dat die er moest staan.... Daarnaast maakten ze het Vlekje12 ook bijzonder moeilijk, maar wat vakkundig werd opgelost door Laurens @dragonshield3 . Maar ook dit wisten wij als collectief op te lossen. Wij beeindigen dit namelijk met een tweetal absurd succesvolle acties op Flipping Pages aan de ene kant van de wereld en de Witje - paar dagen daarna ook Heerenveen vanwege het succes - aan de andere kant. Ze kregen duizenden en nog eens duizenden incomings te verwerken. Massa's van een kaliber die je tegenwoordig eigenlijk niet meer ziet en die juist door het collectieve deelnemen van een ieder zo succesvol werd.

Maar na die knaller van een super massa begon ook een negatievere periode van Vix-V. Toen we het jaar 2019 ingingen met een wereld die volkomen gespeeld was begon een voor velen vervelende eindfase met meerdere ruzies, boosten, opstappers (waaronder ikzelf), leidingwissel, opheffing van de stamchat, rangen drama en meerdere resets van de aftelperiode. Maar ook in deze fase was er toch nog veel inzet en werd men amper inactief. Helaas verloren we door al dat gezeik nog wel Noobstiaan. Een account dat tot aan maart eigenlijk ook gewoon volledig recht had op de winst, maar dit zelf verspeelde.:(

Maar daarmee is de strijd van eerst Vinage en later Valeria Vixtrix - Vix-V - ten einde gekomen. De wereld is gestreden en gewonnen. Al kun je je wel afvragen in hoeverre het gewonnen is met zo'n slot. Met dit topic wil ik mij aansluiten bij de eerdere woorden van @Roald97 en een ieder bedanken voor zijn of haar inzet en dank voor het vertrouwen in de stam. Want ondanks het negatieve slot hebben wij deze wereld ook gemaakt zoals die geworden is en hebben wij ervoor gezorgd dat net spel, en niet smerig spel, beloond is. Ik wens een ieder nog veel succes in zijn of haar leven, want ik denk niet dat wij elkaar nog zullen treffen bij dit spel. Althans voor mijzelf hoop ik dat toch wel.:p

Dank aan:
Banana Soraka - Randy, Fred, Boris, Leon & Pim.
Collationem - Roald, Aldo, Simon & Emile.
De Sukke - Rogier, Warre, Lennart, Jannick, Niels.
Savethewhalemarryanobese - Gerben, Dieter, Valentijn, Bart en Yorick.
Act of Divinity - Timo, Daan, Jari, Joris, Pepijn, Jeremy, Luuk, Janos, Emiel
Smokin Aces - Bonaya, Ritesh, Tom, Jeremy, Robbert, Thomas, Steven & vele anderen.
Death By Design - Huib, Jos, Jonas, Patrick, Dennis, Igor.
Circusofinsanity - Gert & Harry.
Vruchtenlimonade - Idse & Koen
King Romein - Bram
Vlekje12 - Frederik, Laurens, Merlijn, Ian, Timon e.a.
Runner 5 - Hans, Kevin, Jarne, Yoshi e.a.
Roguias
King of PVM - Carlo & Daan
Bojj - Bobby

Ook mentions richting de bespelers van Flipping Pages, Mr. Victorious, Noobstiaan, Perfection, Son of Azuma, The Brain Teaser & The Fluffy Dog die ook een bijdrage hebben geleverd aan het uiteindelijke resultaat, maar met wie een strijd tot het einde helaas niet mogelijk bleek. Ook nog richting @Pimsie. en Robin die er stonden toen Roald hen vroeg om tijdelijk te helpen en daarmee een belangrijk resultaat boekten die doorslaggevend was voor het verdere verloop van de wereld. Ook een woord van dank richting Rose. die toch deden wat ze konden en kozen voor fair-play terwijl ze ook voor de eenvoudige winst met Chill. hadden kunnen gaan. Daarnaast ook een woord van dank richting Buldok, Lord of Tunawerd, Tonneketon, Skinbuyer, Lars12345, Diego36T en King Welldone. Want jullie hebben ook vanuit jullie rol een significante bijdrage geleverd aan de uiteindelijke winst van ons als stam collectief.

En een extra extra speciaal bedankje aan mijn medespelers op Act of Divinity die ik het niet altijd even gemakkelijk heb gemaakt.:oops: Ook een woord van dank aan Roald, want ondanks het gezeik wat ik met jou had vlak voor mijn quiten, omdat ik het niet eens was met jouw handelen met betrekking tot het inviten van bepaalde mb's wil ik je toch bedanken voor de samenwerking aan het stuur van eerst Vinage en later aan Vix-V. Daar waren ook goede momenten bij en die niet overvleugeld dienen te worden door negatieve zaken.

index.php



PS: Mocht ik namen vergeten zijn mijn oprechte excuses. Meld je je dan even, want dan pas ik het nog aan. Ik heb dit ingevuld op basis van mijn geheugen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wil namens Whale nog even toevoegen dat er geen Koen bij ons speelt maar wel een Samuel , die we overigens ook enorm dankbaar zijn.

Als Whale zijn we door het vallen van Vinage als enorme profiteurs uit de bus gekomen, daar aan hebben wij onze winst te danken. Na het vallen van Chill en daarna Rose hebben we toch de wereld nog winnend kunnen afsluiten.

Lekker geschreven en iedereen bedankt voor de leuke wereld :). Op naar de volgende.

Valentijn
 
Reactiescore
499
Wat een prachtige opening in die eerste post :O
@underground tacticz. wat heb je weer eens een boek geschreven :O
 
Reactiescore
217
Ik zit altijd vol met goede ideeën zoals we deze wereld hebben kunnen zien. Je bent btw je eigen naam vergeten bij een account te zetten.
Leuk verhaaltje wel.
 

DeletedUser78972

Guest
Leuk leesvoer.
Bij deze wil ik jullie allemaal feliciteren en bedanken voor de leuke en gezellige tijd.
Dankzij jullie heb ik dit spel leren spelen en kon noobstiaan worden zoals het was.
De wereld is verlopen met een hoop gezeik maar vergeet ook niet de mooie momenten en het plezier wat veel groter was.
Bij deze wil ik mijn ex-co @maretan bedanken die langer als een jaar tot de laatste maand diende als mijn rechter hand en me wijze raad en een geordend account leverde.
Hij heeft hiermee zeker een winst verdiend.
Ook @potje wil ik bedanken voor zijn diensten in het begin van de wereld.

Ook al heeft het door mijn keus en actie op het eind tot geen winst voor mij opgeleverd ben ik trots op mijn eerste serieuze wereld.
Ik begrijp het dat sommige van jullie me een stabber vinden dat was ik ook de laatste 2 weken, verder weten jullie dat ik altijd actief was en probeerde te helpen bij wie dan ook.
De keuze is geweest uit eigen belang ipv stambelang en ergens voel ik soms een beetje spijt.
Ik kon het gewoon niet accepteren om verplicht op de 4e rang te moeten eindigen terwijl we ons eerder behaalde doel (top 3) al bereikt hadden.
Het is gelopen zoals het is en dat is het verhaal van het Noobse Rijk.


Vele dagen werkte we samen,
Met vele accounts en namen,
Er gebeurde veel ook soms weken niets,
Toch werkte we samen aan iets,
Iets wat lastig maar te doen was,
De ervaring van jullie kwam goed van pas,
Veel heftige en rumoerige dagen,
Toch is al het tegenstand verslagen,
Jullie doorzettingsvermogen en skills bepaalde de winst,
Het is verdiend en respect voor de actieve loyale leden dat mag gezegd worden op zijn minst,
Ook al liep het voor noobstiaan in de laatste maand volledig in de soep,
Wil ik jullie toch nogmaals bedanken voor alles en wens ik iedereen veel succes en de groetjes van noob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik wist niet dat Tamara ook op Smokin speelde, dat ik dat gemist heb :eek2: . Allicht bedoelde je Dorine? Verder leuke post en een laatste keer felicitaties aan iedereen die de overwinning deelde.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wist niet dat Tamara ook op Smokin speelde, dat ik dat gemist heb :eek2: . Allicht bedoelde je Dorine? Verder leuke post en een laatste keer felicitaties aan iedereen die de overwinning deelde.
Dat is Steven zijn tweede persoonlijkheid. Wist je dat niet? :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Vruchtenlimonade= Idse + Koen
King Romein= Bram
DBD= + IGOR
Whale= -weghalen Koen
AoD typefoutje bij jjoris

Overigens heb je mijn afsluitende pm tweemaal opgenomen in je eindpost

''Net zoals elke stam, heeft Vinage ook een stamnoob. Wellicht kunnen jullie het al raden... Martijn. Iedereen die hem kent weet dat hij vaak slechte ideeën heeft. Deze keer had hij een plan bedacht om het account Act of Divinity, Collationem en Son of Azuma wat meer veilig te stellen.''

Dit gold vooral voor AoD, in mindere mate voor SoA en in totaliteit niet voor Collationem dat sowieso al vrij veilig lag.
 

DeletedUser78972

Guest
Vond het al grappig dat Lennart dit geschreven had, ik heb eigenlijk bijna altijd alleen Rogier gezien op de sukke lol.
 
Reactiescore
499
Vond het al grappig dat Lennart dit geschreven had, ik heb eigenlijk bijna altijd alleen Rogier gezien op de sukke lol.
Nadat chill viel heb ik ook geen reet meer gedaan
 
Bovenaan