De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5

Reactiescore
48
@ptxgamer
Vind de support anders verdomde snel,
Al 10 berichten van ze....

Maar ik ga erover ophouden.
Ik vertrouwde het niet dus deed voor het eerst in mijn leven een TW Support.
Overigens niet echt skills, 2 full clears, geen ET split, dus alsnog behouden met Snipes en CSnipes.

So Much voor niks hebben geleerd in op en af 10 jaar TW spelen.

No Hard Feelings,

Succes Allemaal.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Wat bijzonder weer allemaal, Hi Ho van iets beschuldigen zonder ook maar enige vorm van bewijs en zelf niet begrijpen hoe de regels voor het gs sturen werken. Het enige positieve aan dit verhaal is dat er niet wéér een apart topic geopend is
 
Reactiescore
967
@ptxgamer
Vind de support anders verdomde snel,
Al 10 berichten van ze....

Maar ik ga erover ophouden.
Ik vertrouwde het niet dus deed voor het eerst in mijn leven een TW Support.
Overigens niet echt skills, 2 full clears, geen ET split, dus alsnog behouden met Snipes en CSnipes.

So Much voor niks hebben geleerd in op en af 10 jaar TW spelen.

No Hard Feelings,

Succes Allemaal.
Wilde jij niet exact hetzelfde doen waar je deze speler nu van beschuldigd op wereld 70? Daar gaf je toch openlijk toe dat inni je zou gaan boosten als edelbom account of zo?
 
Reactiescore
1.363
Wat bijzonder weer allemaal, Hi Ho van iets beschuldigen zonder ook maar enige vorm van bewijs en zelf niet begrijpen hoe de regels voor het gs sturen werken. Het enige positieve aan dit verhaal is dat er niet wéér een apart topic geopend is

Volgens mij kan er nog geen gs gestuurd worden :p. Dus puur beurs legen.. En iets waar ik jou van beschuldig is noob zijn! rekt xx
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.283


Ik heb nog veel meer bijlages een manier deze te delen?

Dit is gestuurd naar support ticket

Bekijken zijn Prestaties, Zijn Spelerakte & Dorpsakte en probeer me eens te overtuigen dat dit mogelijk is zonder non-stop GS boost van een grote speler of meerdere spelers........

Binnen 3 weken van 13k punten naar circa 80k en alle dorpen richting boerderij 30 volle populatie, en hij heeft nog geen 1000 dorpen geplunderd.

Hey Terror.

Om even op je post/vermoedens in te gaan,

Op een vroegere wereld waar snelheid 1 of 1,5 was. Had dit inderdaad vrij onmogelijk geweest zonder te boosten.
Dit is alleen een wereld met snelheid 2 waarin het scenario dat je schetst best mogelijk is.

Farmstats:
De speler in kwestie ligt in de rim en heeft inderdaad niet al te hoge farm stats. Maar als ik een beetje kijk naar de rapportjes die je stuurt heeft de speler eigenlijk voornamelijk deffdorpen. Deff farms zijn nu eenmaal niet zo efficient als off farms en worden vaak ook stukken minder gebruikt/verstuurd. Wij farmen nooit met onze deff bijvoorbeeld en zijn het ook niet van plan om te gaan doen.
Rooftochten:
Dan over het RT record. Er zijn nog genoeg spelers die niet echt veel gebruik maken van de RT functie / er geen script van hebben en zodoende de RT functie niet maximaal gebruiken. (Dat kan elke grote speler wel beamen aan de hoeveelheid RT's die altijd moet worden vrijgeschakeld bij overnames van kleinere spelers) In het geval van de speler waar je het over hebt heeft hij een RT record van 445k. Hij heeft recentelijk 3 nieuwe bb's gepakt dus die tel ik even niet meer met RT. In dat geval heeft hij 8 dorpen waarbij je op basis van 3 uur's RT sturen maximaal 1 miljoen GS kan binnenhalen (1350 * 4 * 24 * 8)
Dan is de helft nog heel niet zo slecht voor zo'n speler, zeker gezien hij vermoedelijk zijn deff heeft uitstaan aan het front bij zijn moraalheer gezien uitstaande deff.
Volle boerderijen:
Deze wereld is snelheid 2, waarin een gemiddelde clear 7 dagen duurt om op te bouwen en een deffdorp 14 dagen. Kijkende naar zijn overnames heeft hij de meeste dorpen al langere tijd in handen en dorpen gepakt met gemiddeld rond de 4k punten. Door gebruik te maken van vlaggen en eerst je GS'en uit te bouwen is het niet geheel onwaarschijnlijk dat de meeste dorpen die hij heeft vol zitten qua boerderij na zo'n 3 weken. Doordat de GS productie zo hoog ligt op deze wereld (4800 per uur en 5760 per 20% productie) is het best mogelijk om de dorpen op te bouwen en ook troepen bij te bouwen.
OD stats:
Op de spelerakte valt te zien dat de speler amper ODA/ODD behaald heeft en dus waarschijnlijk weinig tegenslag heeft gekregen aka weinig troepenverlies.
Slaafje Hi Ho:
100% kan ik het niet weten want ik lig niet in de regio waar die speler ligt, maar zover ik begreep heeft Prone/Hi Ho nog niet eerder contact gehad met deze speler in kwestie. Ook zit hij niet in een stam die bekend is als MB stam en zeggen de spelersnamen mij niets.
Ziet mij er gewoon uit als een random stam in de rim van Hi Ho die op den duur geedeld zal worden...
 
Reactiescore
48
@The American Sniper Dit soort Posts zat ik op te wachten dank u wel.

Kijk ik ben jaren gestopt geweest dus hoeveel sneller alles gaat met rooftochten etc ben ik niet helemaal up te date over.
Verder ben ik mij bewust van de speelsnelheid etc.


@Rubscrub Zie hieronder mijn Support Aanvraag dan zult u zien dat ik het netjes formuleer en niet zozeer "beschuldig" maar duidelijk aangeef dat ik vermoedens heb en dat ik hier GEEN bewijs voor heb.

Na uren lang discussies met Prone & andere stamleden van Hi Ho was het mogelijk om hier als volwassenen onder elkaar uit te komen.
We hebben geconstateerd dat er wellicht van beide kanten verkeerde aannames gedaan zouden kunnen zijn.
Excuses is aan elkaar aangeboden en geaccepteerd, @prone ben blij dat wij hier als volwassenen onder elkaar uit konden komen.

Het gaat mij enkel en alleen om te weten hoe de speler Spurski5 dit voor elkaar heeft gekregen in slechtst 3 weken.

De rest is aan de Mods die aangaven deze kwestie grondig te onderzoeken.

1581346246407.png


Deze Post is geplaatst in samenspraak met prone.

Dit zal dan ook mijn laatste AF Post zijn hierover.

met Vriendelijke Groet,
-TT-
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Wilde jij niet exact hetzelfde doen waar je deze speler nu van beschuldigd op wereld 70? Daar gaf je toch openlijk toe dat inni je zou gaan boosten als edelbom account of zo?

Dit klopt en heb hier dan ook volledig van afgezien nu ik zie wat het resultaat hier van zou kunnen zijn en ik schaam mij dit te hebben overwogen en mijn onwetendheid hierover.
Bedankt dat u dit aankaart dit klopt inderdaad volledig.
Ben blij dat dit dus niet gebeurd is.

EDIT: Mijn contactpersoon begreep mijn principes tot fair play en zal mij dan ook geen GS meer sturen heb 1 maal 400k each ontvangen gister.
Heb besloten mijn opslag een x aantal dagen vol te laten om dit enigzins te compenseren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.489
Ik heb er even een apart topicje van gemaakt en om die reden staan we uitzonderlijk toe dat een screenshot van support (de ingestuurde tekst) mag blijven staan.
 

DeletedUser78491

Guest
Wat bijzonder weer allemaal, Hi Ho van iets beschuldigen zonder ook maar enige vorm van bewijs en zelf niet begrijpen hoe de regels voor het gs sturen werken. Het enige positieve aan dit verhaal is dat er niet wéér een apart topic geopend is
Zoveel voor geen apart topic :p
 
Bovenaan