De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5

Reactiescore
48
De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5


Ik heb nog veel meer bijlages een manier deze te delen?

Dit is gestuurd naar support ticket

Bekijken zijn Prestaties, Zijn Spelerakte & Dorpsakte en probeer me eens te overtuigen dat dit mogelijk is zonder non-stop GS boost van een grote speler of meerdere spelers........

Binnen 3 weken van 13k punten naar circa 80k en alle dorpen richting boerderij 30 volle populatie, en hij heeft nog geen 1000 dorpen geplunderd.

EDIT: Aansluitend belangrijke reactie:
https://forum.tribalwars.nl/index.p...groei-van-spurski5.203786/page-2#post-6365406
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
603


Ik heb nog veel meer bijlages een manier deze te delen?

Dit is gestuurd naar support ticket

Bekijken zijn Prestaties, Zijn Spelerakte & Dorpsakte en probeer me eens te overtuigen dat dit mogelijk is zonder non-stop GS boost van een grote speler of meerdere spelers........

Binnen 3 weken van 13k punten naar circa 80k en alle dorpen richting boerderij 30 volle populatie, en hij heeft nog geen 1000 dorpen geplunderd.

Ligt in de rim van Hi Ho, niks nieuws dus. Twee spelers van hen al een aanvalbare ban gehad, ze leren het nooit?
 
Reactiescore
48
@Illuminated
Kan nog zoveel meer sturen hier.

Prone was boos omdat ik een dorp eerder pakte dan hem daar is dit begonnen.
Prone gaf eerst toe tot ik begon over support aanvraag.

Nu ontkennen beide partijen.

in mijn 10 jaar TW (op en af) heb ik dit nog nooit gezien op deze manier.

Bedankt voor uw reactie.

Ik speel hartstikke actief en begon lekker te gaan en nu krijg ik dus blinde clears & ETs.
Mooi spel bederf, ik hoop dat mijn snipes & CSnipes werken en het geen split ET is,.....
 
Reactiescore
290
@Illuminated
Kan nog zoveel meer sturen hier.

Prone was boos omdat ik een dorp eerder pakte dan hem daar is dit begonnen.
Prone gaf eerst toe tot ik begon over support aanvraag.

Nu ontkennen beide partijen.

in mijn 10 jaar TW (op en af) heb ik dit nog nooit gezien op deze manier.

Bedankt voor uw reactie.

Ik speel hartstikke actief en begon lekker te gaan en nu krijg ik dus blinde clears & ETs.
Mooi spel bederf, ik hoop dat mijn snipes & CSnipes werken en het geen split ET is,.....

Ben je in elke wereld zo toxic?
Maar ik zou geel graag bewijs zien echt heel graag.
 

DeletedUser79458

Guest
@Illuminated

Prone was boos omdat ik een dorp eerder pakte dan hem daar is dit begonnen.
Prone gaf eerst toe tot ik begon over support aanvraag.

Nu ontkennen beide partijen.

Plaats berichten van Prone dan ipv useless rapportjes. Je maakt namelijk op het moment een zeer slechte case zonder normaal bewijs. Ziet er voor mij overigens gewoon uit als iemand met veel PP en prima farmstats.
 
Reactiescore
742
met een 10 jaar ervaring in deze game en dan nog zo dom zijn, maar weer iemand die hi ho de schuld wilt geven van een speler boosten d.m.v. gs boosten naar kleinere spelers in de rim

nogmaals heb jij een 10 jaar ervaring in deze game dan zou jij toch heel goed moeten weten dat vrij gs sturen in begin van de game (niet stam genoten) geblockt is voor een bepaalde tijd. nogmaals in die 10 jaar heb jij dus niks geleerd of gedaan.

Terror Tom FLOP

joejoe
 
Reactiescore
48
@ptxgamer leuke constatering, lijkt me gewoon niet mogelijk nog nooit gezien en heb ook gewoon miljoenen accounts gespeeld...


Vrije handelActief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler

Klopt maar ik weet niet uit mijn hoofd hoe dat precies zit met die handels beperking ben ook jaren gestopt geweest,

Beetje raar dat je op basis van "handels beperking" kan zeggen of iemand wel of niet iets gedaan of geleerd heeft, koekoek.

Zou wellicht op andere manier kunnen maar hoe dan ook hier zit een luchtje aan of gigantisch veel PP.
Hoe dan ook spelbederf.
 
Reactiescore
48
Plaats berichten van Prone dan ipv useless rapportjes. Je maakt namelijk op het moment een zeer slechte case zonder normaal bewijs. Ziet er voor mij overigens gewoon uit als iemand met veel PP en prima farmstats.

Jij noemt 222k farmen als beste op een dag goeie farm stats?
nog geen 1000 dorpen geplunderd. Lijkt me nogal sterk.
Hij ontkent het toch op het moment dat het ging over Support Aanvraag dus ach.
In 3 weken zo groeien, nog nooit gezien of TW moet heel erg zijn verandert in de laatste 3-4 jaar dat ik niet speelde.
Enige andere optie is gigantische hoeveelheden PP....
 
Reactiescore
742
nu weet ik wel waarom support zo traag is als ik een supportje indien moeten natuurlijk deze onzin ook behandelen...
 
Reactiescore
48
nu weet ik wel waarom support zo traag is als ik een supportje indien moeten natuurlijk deze onzin ook behandelen...

Schilt dan dat ik mijn eerste ooit is, en dat ik bijna al het werk al gedaan heb voor ze, ze hoeven slechtst nog te checken waar de GS vandaan komt of dit puur PP is of iets anders.
In ieder geval dit is niet mogelijk op een normale manier in zo'n korte tijd, op zo'n kleine account met zo weinig farmen.
 
Reactiescore
603
met een 10 jaar ervaring in deze game en dan nog zo dom zijn, maar weer iemand die hi ho de schuld wilt geven van een speler boosten d.m.v. gs boosten naar kleinere spelers in de rim

nogmaals heb jij een 10 jaar ervaring in deze game dan zou jij toch heel goed moeten weten dat vrij gs sturen in begin van de game (niet stam genoten) geblockt is voor een bepaalde tijd. nogmaals in die 10 jaar heb jij dus niks geleerd of gedaan.

Terror Tom FLOP

joejoe

Wat maakt het vrij versturen nou uit?

Deze persoon in kwestie kan toch het miljoenen account farmen door middel van aanvallen? Het account is immers uit beginnersbescherming en de 30:1 regel geldt niet (meer) voor deze speler.
 
Reactiescore
742
Wat maakt het vrij versturen nou uit?

Deze persoon in kwestie kan toch het miljoenen account farmen door middel van aanvallen? Het account is immers uit beginnersbescherming en de 30:1 regel geldt niet (meer) voor deze speler.

maar hij heeft een record can 222k farm MAX op een dag. deze is vast gezet op 25/01. na die dag heeft die dus nooit meer dan 222k per dag gefarmt....

het enigen wat zou kunne is dat die per dag onder de 222k farmt zonder dat je het zou kunnen zien.. maar is dat boosten of is dat nou net het clearen van mensen waar deze game over gaat?
 
Reactiescore
48
@ptxgamer
222k is een grap qua farmen ik farm zelf ook 100k+ EDIT: Mijn hoogste is 288k met mijn ene dorpje en ik ben 16k punten account.......
222k is om te lachen, moet ik voor je uitrekenen hoeveel troepen dat zijn over 3 weken???
477.572 MAX verzamelaar op een dag, ook niet bepaald veel....

We Nemen Speer Als Voorbeeld:
222000 : 90 = 2466,667

Dan dat over 3 weken:
2466,667 x 21 = 51800

En dan hebben we het nog niet over gebouwen, edels, munten, verloren eenheden etc etc etc.

Maar goed het zal verder allemaal wel.

Succes op W71
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.311
Vergeet niet dat rooftochten ook nog bestaan, en hij daar ook al 400k+ per dag uithaalt (zou ook veel meer moeten zijn maar toch).

Klopt maar ik weet niet uit mijn hoofd hoe dat precies zit met die ha

Houd in dat je geen gs kan versturen naar andere spelers voor een bepaalde datum, voor stamgenoten valt die beperking eerder dan niet stamgenoten, probeer maar eens 100gs naar een random spelertje te sturen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.311
Tevens is het een snelheid 2 wereld, volle boer van 0 kost pak hem beet 6 7 dagen met off en wat langer voor def.
 
Reactiescore
48
Tevens is het een snelheid 2 wereld, volle boer van 0 kost pak hem beet 6 7 dagen met off en wat langer voor def.

7 dorpen volle boerderij 30 eh, en je moet ook nog die GS levels uitbouwen.
Misschien dat ik iets mis maar dacht na de 3de scouting gelijk: dit kan niet als ze allemaal zo zijn.
En ze waren allemaal zo op 2 na.
 
Bovenaan