De onvermijdelijke afslachting

DeletedUser

Guest
Ook naar iemand die geen forummod is? :p
Maar... Ik vind het een spannende oorlog. Tijd om bij werkplaats lvl 12 raketten te kunnen maken, kunnen dan een luchtaanval doen.
Want even eerlijk, die bijlstrijders lopen tot ze bejaard zijn

We hebben al genoeg raketten om 10 dorpen van Sweet! kapot te maken
 

DeletedUser61802

Guest
AW: De onvermijdelijke afslachting

hehe ik denk dat de tijd dat hij in dit topic heeft gestoken meer is dan de oorlog zou duren:D
 

DeletedUser

Guest
Isidorius van Sevilla heeft geschokt ge-reageerd!
Lees alles in de beginpost!
 

DeletedUser18987

Guest
Niet lezen als je geen TerrorJor heet!

Pfff noobs, toch kijken he :eek:

Log ff in, Hippo heeft ook gereageerd ;)
 

DeletedUser

Guest
Me vannacht niet aanvallen hoor, ik ga nu slapen namelijk :s Voor zij die nog verder vieren: nog veel plezier :)
 

DeletedUser18987

Guest
Ok, daar heb ik respect voor dus ik zal je niet aanvallen. Ik zal alleen voorkomen in je nachtmerrie. :D
 

DeletedUser

Guest
De eerste aanvallen worden gespaard door Showen:

Bezoek

Je had bezoek uit 001 Paralyzed (380|572) C53

Jullie hebben samen een zalig Kerstfeest gevierd.
Prettige kerstdagen aan alle spelers !
 

DeletedUser56780

Guest
Suc6 voor beide kanten, wat gek dat Sweet! leden zo groot praten, 2 oorlogen tegelijkertijd..

Good luck!
 

DeletedUser46302

Guest
Hoe staat het ervoor?:)

t is een uitputtingsslag, licht in t voordeel van showen...een loopgravenoorlog die zn weerga niet kent...ieper was er niets bij, de somme, pffff...

wat showen laat zien met hun beperkte mogelijkheden...damn
 

DeletedUser

Guest
26-12-2011
Door uw plaatselijke verslaggever,

Deze oorlog tussen de 2 grootmachten van wereld 24 is inmiddels een aantal dagen gevorderd. De aanvallen die er vanuit de Sweet! kamp kwamen zijn met grote gemakzucht afgeslagen door de helden van Showen. Er gaan in de wandelgangen geruchten de rondte dat er een BG tussen Showen en het altijd verbazende Classy komt. Ik wens hierbij de 2 of misschien dus wel 3 stammen nogmaals succes want er gaat veel bloed vloeien, daar twijfelt niemand over.

Link naar artikel.
 
Bovenaan