De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

Reactiescore
470
Whahahaha wederom nat op ons westelijke cluster bedoel je?? Waar wij vooraf aan de stam al hadden laten weten niet volhardig te gaan deffen dat heb je heel goed begrepen inderdaad. En dan raak je daar heel veel dorpen kwijt mee eens. Dus nee daar zijn wij toen niet nat gegaan die zouden wij simpel weg niet hardnekkig gaan deffen dat was ook totaal doelloos geweest om die te gaan deffen.

Afgelopen massa is Greedy nat gegaan mee eens, maar dat had met meerdere factoren te maken. Als wij de aantallen active spelers van jullie hadden gehad had het een heel ander verhaal geweest. En CbC is ook al eerder een keer nat gegaan dan als -18 dorpen nat gaan is. Volgens mij is Cbc ook al eerder bij een massa -20 gegaan. Maar doet er verder niet toe Greedy is nu nat gegaan, maar niet Chris die speelde er allang niet meer.

En ik mag gerust zeggen dat er stront gepraat wordt, want jullie weten niet wie actief waren op Greedy en wie niet. Dat heeft er niks mee te maken verder dat ik volgens jou stront praat, want dat praat ik niet. Ik meld gewoon feiten. Jullie activiteit is vanaf begin beter geweest. En ja met meer activiteit kan je meer bereiken zo simpel is het. En alsnog vind ik dat Greedy het prima heeft volgehouden en zeker aangezien de activiteit poep was. En je mag jezelf de hemel in prijzen dat Greedy maar 1 serieuze massa heeft gehad dan denk ik toch dat je volgende keer wat beter moet opletten. Greedy heeft 3x meegemaakt dat er ruim 2.5k incs kwamen waarvan de eerste keer -18 was. 2de x was Block OK en de laatste keer gingen ze nat. En je mag zeggen wat je wil het is het kleinste account uit de stam en vind dat Greedy het prima heeft gedaan.

Wat betreft Blacklist ja die ging vorige keer goed onderuit mee eens. Dat was ook echt drama, maar ook dat is het puntje inactiviteit. Jullie hebben terecht de wereld gewonnen simpel.
Tldr.
 
Reactiescore
903
Cbc top!
 
Reactiescore
127
@leonarmy Top. Prima speler om meerdere werelden mee te spelen.
 
Reactiescore
903
Het is niet dat je even 15% weg edelt ofzo
 
Reactiescore
5.598
Klopt, Lord Tom moet namelijk nog 187.000 vlaggen per maand farmen. Dus even geduld vrienden.
 
Reactiescore
5.598
Ik kom enkel in de gym om de vrouwelijke gymshark leggings te bestuderen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
niet liegen tom ik heb je al zien kijken naar bezwete mannenlichamen ook
 
Bovenaan