De ontmaskering van een vriend

Wat doen we met de werelders die geïnfiltreerd zijn in onze community?

  • Verbannen uit onze levens

  • Laten doen. Werelders zijn ook maar mensen?

  • Onder voorwaarde van beterschap een zesde kans geven


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
421
hoi allemaal,

Vandaag is een droevige dag. Het is tot onzer attentie gekomen dat calamus incendium een werelder is.
Een pijnlijk moment voor ons allemaal, maar het stelt ons ook voor een dilemma. Hoe willen we hiermee omgaan? Verbannen we onze zwakke broeder? Geven we hem een tweede kans? Is beterschap überhaupt nog mogelijk als je al meer dan twintig levensjaren op de teller hebt en nog steeds dingen als "mijn time skills zijn on point" of "als snow ons blitzt zijn we zwaar de lul" uit je strot krijgt?

Dit verraad treft me zwaar, maar meer nog dan vragen om een oplossing voor deze casus, denk ik dat het belangrijk is dat wij een duidelijk signaal af moeten geven. Hoe willen wij deze community duurzaam in onze levens verankeren als we tegelijkertijd moeten opboksen tegen verraad van binnenuit?

Ik weet het niet. Graag ontvang ik jullie input via bovenstaande enquête, maar voed het debat ook gerust door een bijdrage in dit topiks.

Groet,

een niet dubieuze naam
 
Reactiescore
561
Ik vind dat Calamus een afscheidsbrief als werelder moet schrijven.

Eentje waarin hij zich duidelijk afzet van de wereldersmaatschappij en loyaliteit zweert aan het VF!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.

Zie drie posts hierboven
 
Reactiescore
421
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.

Wat agressief meteen? Ik merk dat het onderwerp je raakt. Geen zorgen, ook voor jou is er nog beterschap mogelijk.
 
Reactiescore
561
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.

Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken


Ga aub niet weg, wat een gemis zal je zijn
 
Reactiescore
999
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.

Hallo,

Zoals je ziet wordt dit gepost in het vrij forum. Als je het spel naar een volgend level wil tillen kun je dit altijd doen in de wereldfora. Niemand verplicht je om hier te komen of deze "onzin" te lezen. Veel mensen zijn al lang gestopt met TW te spelen, maar komen wel nog op het vrij forum om grappen uit te halen, om te discussiëren over serieuze dingen, om te praten over van alles en nog wat, om spelletjes te spelen zoals WvW of te quizzen (en die in mijn geval meestal te winnen). Het algemene forum is niet alleen gemaakt voor over tribal wars te praten. Daarvoor zijn vooral de wereldfora bestemd.

Groeten,
Materlotti

PS: Dit staat in de beschrijving van het Vrij Forum / Ditjes en datjes subforum:

Schermafbeelding 2021-03-15 om 15.01.51.png
 
Reactiescore
1.279
Hallo,

Zoals je ziet wordt dit gepost in het vrij forum. Als je het spel naar een volgend level wil tillen kun je dit altijd doen in de wereldfora. Niemand verplicht je om hier te komen of deze "onzin" te lezen. Veel mensen zijn al lang gestopt met TW te spelen, maar komen wel nog op het vrij forum om grappen uit te halen, om te discussiëren over serieuze dingen, om te praten over van alles en nog wat, om spelletjes te spelen zoals WvW of te quizzen (en die in mijn geval meestal te winnen). Het algemene forum is niet alleen gemaakt voor over tribal wars te praten. Daarvoor zijn vooral de wereldfora bestemd.

Groeten,
Materlotti

PS: Dit staat in de beschrijving van het Vrij Forum / Ditjes en datjes subforum:

Bekijk bijlage 27812
oei is dit het einde van Kyuka?
 
Reactiescore
1.804
zeg jij nu trouwens dat je wil dat inno nog meer geld uit je zakken schudt? :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
1.279
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.

Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het enige wat dit forum nog mist is een groepje spelers van een obsoleet gedateerd forum spelletje die elkaar al 60 werelden voort pijpt met RaTe De SpElEr of ToP fLoP StAmMeN...

Prutser.
 
Reactiescore
1.707
en dan een virtueel extreem grote e p enis krijgen omdat je te samen die ene nieuwkomer toch al binnen 4 dagen volledig heb overgenomen met een getimed treintje met slechts 100ms tussen de edels. Hij had geen schijn van kans!
 
Reactiescore
141
Roei ze uit, vierendeel ze, doe ze vervolgens kielhalen en daarna op de brandstapel! Weg met Werelders, leve het VF!
 
Reactiescore
1.498
Maak een Discord aan en ga daar jullie gebrek aan vaderliefde met elkaar bespreken. Dan laten we dit forum voor mensen die het gewoon leuk vinden om in hun vrije tijd een strategisch spelletje te spelen.

Snap niet dat het Tribalwars team dit soort onzin nog faciliteert. Geef al die gasten een ip-ban en zoek naar mogelijkheden om de community te verbeteren, het spel naar een volgend level te tillen en meer inkomsten uit de huidige speler-base te halen. Dit soort onzinnige posters geeft men enkel een reden om het spel minder leuk te vinden en het AF niet te bezoeken @Duckje.

Ach joh, maak je niet dik.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Als noa wel nog in mijn accountchats mag komen geef ik hem graag terug aan jullie
 
Reactiescore
1.577
Goed topiks rukurt, ik bejubel het initiatief om dit probleem bespreekbaar te maken. Wellicht kan er een werkgroep opgericht worden om een actieplan op te stellen die voorschrijft hoe hiermee om te gaan? Het lijkt me een goed beginpunt.

En uiteraard hoor ik graag wat Calamus hier zelf over te zeggen heeft. Je kan niet langer van twee walletjes eten, mijn oude cruiser. Dat is wat buckertjes doen. Misschien kan zijn ervaring net van pas komen om deze problematiek te tackelen.
 
Bovenaan