De ontembare leeuw.

DeletedUser72949

Guest
Nou knappe defensieve actie van de verdediger moet ik zeggen!
Of misschien in het algemeen mooi samenwerking binnen de stam(men) langs beide kanten!
 

DeletedUser81591

Guest
Ik vind dit zeer sterk gespeeld en persoonlijk wel een forumtopic waard, omdat het toch de grootste gebeurtenis op de wereld tot nog toe is.

Is het zo lastig om ze te feliciteren en die attitude voor jezelf te houden...?
 
Reactiescore
592
Ik ben ook van mening dat beide het goed gedaan hebben. En 4 stammen vind ik zeker niet overdreven, dat blijkt ook uit dat het niet gelukt is. Je zou toch als aanvaller ook niet zeggen, poah 4 stammen.. beetje overdreven, laten we het gewoon met 2 proberen ..:engel: + misschien ook een reden om het later met nóg meer stammen tegelijk te proberen ? :p

Tenzij ze worden weggespeeld nu omdat ze geen off meer hebben ..
 

DeletedUser75579

Guest
Wat een reacties soms :D

Tuurlijk is dit een topic waard, zeker na de voorgaande acties op Leone zijn ex-stammies. Dit was gewoon aflevering 2 en mag zeker vermeld worden.

Nu ben ik wel heel benieuwd naar aflevering 3: Il Leone strikes back
 
Reactiescore
161
Wel wat slechtere timings dan de grotere aanval op leone ^^

red.png
Spartacus NOOB (491|444) K444,815Son of Spartacus [MB SoS]Solar Eclipse [Gamble]2019-12-03 08:00:04
red.png
Spartacus 003 (496|443) K445,484Son of Spartacus [MB SoS]Kaneki EyePatch. [Gamble]2019-12-03 08:00:03
red.png
TROY (489|448) K447,542Son of Spartacus [MB SoS]*Suicide Consultant [Gamble]2019-12-03 08:00:02
red.png
005| Spartaans (488|443) K445,105Son of Spartacus [MB SoS]aZemmel [Gamble]2019-12-03 08:00:02
 
Reactiescore
140

Zou eerder zeggen juist beter ;) rekeninghouden met welke dorpen off en welke deff zijn. Dus dat recaps niet gemaakt kunnen worden vanuit zijn off dorpen en sommige snipes niet gedaan kunnen worden.

Dit is juist veel effectiever dan alles op dezelfde seconden :)
 
Reactiescore
603
Timen is overrated
 
Reactiescore
2.489
Mooi topic dit, heb er even een IGM rond verstuurd want dit is inderdaad precies waar TW om draait. Uiteindelijk kan en zal elke wereld geschapen worden door zijn spelers! Zo zie je maar hoe spelers (of een verbond daarvan) een unieke invloed kan hebben op het toekomstige wereldverloop.
 

DeletedUser73636

Guest
Er is altijd al te veel haat en jaloezie naar iedereen geweest. Meeste mensen kunnen vrij weinig accepteren als ze er zelf geen voordeel uithalen + dat vele het diep vanbinnen spijtig vinden dat Il Leone de aanval overleefde.

Prima aanval, prima samenwerking en prima defwerk. Grootste actie van de wereld tot nu toe. Hopelijk meer van dit, dat het een toffe wereld word met sinds lang nog eens een leuk tribalwars gevoel.
 
Reactiescore
2.367

DeletedUser77113

Guest
Grote klasse van die stammen... daar zit zomaar eens een kanshebbende wereldwinnaar tussen hoor ;)
Is al eens eerder gebleken

*kuch* mori W23 *kuch*
 
Bovenaan