De ontembare leeuw.

Reactiescore
1.019
beste lezers,

vanmorgen werden wij verblijd met een massa, die we al een beetje hadden verwacht. dezelfde spelers, die vorige week onze stamgenoten et murus magnificum, en interdictum hadden weggespeeld, met 25 man die opeens allemaal konden timen, kwamen nu bijna allemaal ons aanvallen. even voor diegene die het gemist hadden:
1575279495576.png

zoals je ziet pakte er 4 verschillende stammen een dorpje, en die vielen dus met allemaal edeclears aan, wat in dat stadium waar de wereld toen in zat niet te verdedigen was met de hoeveelheid def die er ebschikbaar was.

nu kregen wij gisteravond ook de eerste getimede inc om 21:30 al oid. we wisten genoeg, we gingen ook een massa krijgen van dezelfde 4 stammen.

uiteindelijk kwamen er 18 edel inc totaal, van veel verschillende spelers. ik vind het een beetje overdreven dat 4 volle stammen moeten samenwerken, maar vind het aan de andere kant ook wel weer mooi, dat zoveel mensen zo goed kunnen samen werken, zon samenwerking zie je bij sommige topstammen soms niet eens, dat iedereen goed timed en alles overheeft voor stamgenoten.
1575279776436.png

dit is wat er uiteindelijk binnenkwam.

uiteindelijk 3 van de 4 treintjes geblockt, de andere voorgeedeld en gerecapped. met dank ook aan mijn stammies, die snel en effectief hun def beschikbaar hebben gesteld, en zo mede met mij de aanval af hebben kunnen slaan :)

uiteindelijk is dit het resultaat:
1575280239277.png

ik denk dat we onze naam eer aan doen, vertaalt naar het nederlands, de ontembare leeuw. niemnd kan ons temmen :eek:

geniet van de rapportjes!
1575283945060.png

1575283969834.png

1575283994362.png

1575284060946.png

1575284081166.png

1575284107403.png

1575284127217.png
 
Reactiescore
603
Lekker gewerkt pik!
 
Reactiescore
3.452
Lekker heur Well done!

En dat er 4 stammen samenwerken? Die zullen op een gegeven moment zo vast liggen dat ze de samenwerking wel moeten opzeggen lijkt mij.
Zie dat hier ook bij ons in de rim,al die stammetjes die samenwerken zonder erbij na te denken dat ze gigantisch vast komen te liggen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lekker heur Well done!

En dat er 4 stammen samenwerken? Die zullen op een gegeven moment zo vast liggen dat ze de samenwerking wel moeten opzeggen lijkt mij.
Zie dat hier ook bij ons in de rim,al die stammetjes die samenwerken zonder erbij na te denken dat ze gigantisch vast komen te liggen.

Meestal maakt ze dat niks uit, beetje barbs edelen oid. Maar gezien deze vier stammen uit het topic nog aardig niveau hebben ivm hun timings en planning moeten ze toch wel iets bedenken dan :p

meer onder het motto; als we eerst maar eens allemaal 5 dorpen hebben boys
 

DeletedUser81316

Guest
Meestal maakt ze dat niks uit, beetje barbs edelen oid. Maar gezien deze vier stammen uit het topic nog aardig niveau hebben ivm hun timings en planning moeten ze toch wel iets bedenken dan :p

meer onder het motto; als we eerst maar eens allemaal 5 dorpen hebben boys

Er is aardig wat gekibbel over edellijnen inderaad. Al maakt dat voorlopig wat minder uit, zo'n beetje iedereen is z'n off nu kwijt aan dat leeuwtje haha

De samenwerking komt voort uit een soort gedeeld gevoel. De groei die Leone (en daarvoor Murus) kunnen maken wordt als oneerlijk ervaren. Veel spelers onder ons speelden al toen de werelden nog maar uit 1 cijfer bestonden & hebben toen miljoenen accounts kunnen runnen in hun eentje. Tegenwoordig heb je een team van 5 man nodig (zie Leone) en een bak PP om zoiets voor elkaar te krijgen; het niveau ligt een stuk hoger. Vandaar dat er zoveel animo bestaat om met 4 stammen een topspeler aan te pakken; als we dat niet doen komen we inderdaad nooit aan die 5 dorpen, dan worden we 1 voor 1 opgeruimd door de topaccounts.

Ik snap dat er de casual wereld bestaat voor mensen die het allemaal te rap vinden gaan & niet dat PP-boosten willen zien, maar met een goede samenwerking kan je op een normale wereld nog wel eens iets voor elkaar krijgen.

Verder, ze hebben wel echt top gedeft, knap dat ze zoveel def hebben weten mobiliseren en er optimaal gebruik van hebben kunnen maken. Hulde.

Tom
 
Reactiescore
3.452
Er is aardig wat gekibbel over edellijnen inderaad. Al maakt dat voorlopig wat minder uit, zo'n beetje iedereen is z'n off nu kwijt aan dat leeuwtje haha

De samenwerking komt voort uit een soort gedeeld gevoel. De groei die Leone (en daarvoor Murus) kunnen maken wordt als oneerlijk ervaren. Veel spelers onder ons speelden al toen de werelden nog maar uit 1 cijfer bestonden & hebben toen miljoenen accounts kunnen runnen in hun eentje. Tegenwoordig heb je een team van 5 man nodig (zie Leone) en een bak PP om zoiets voor elkaar te krijgen; het niveau ligt een stuk hoger. Vandaar dat er zoveel animo bestaat om met 4 stammen een topspeler aan te pakken; als we dat niet doen komen we inderdaad nooit aan die 5 dorpen, dan worden we 1 voor 1 opgeruimd door de topaccounts.

Ik snap dat er de casual wereld bestaat voor mensen die het allemaal te rap vinden gaan & niet dat PP-boosten willen zien, maar met een goede samenwerking kan je op een normale wereld nog wel eens iets voor elkaar krijgen.

Verder, ze hebben wel echt top gedeft, knap dat ze zoveel def hebben weten mobiliseren en er optimaal gebruik van hebben kunnen maken. Hulde.

Tom
Zit wat in.
Al ben ik van mening dat de vooraf geplande premades met tig slaafjes een grotere boosdoener is dan wat spelers die pp er doorheen jagen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Er is aardig wat gekibbel over edellijnen inderaad. Al maakt dat voorlopig wat minder uit, zo'n beetje iedereen is z'n off nu kwijt aan dat leeuwtje haha

De samenwerking komt voort uit een soort gedeeld gevoel. De groei die Leone (en daarvoor Murus) kunnen maken wordt als oneerlijk ervaren. Veel spelers onder ons speelden al toen de werelden nog maar uit 1 cijfer bestonden & hebben toen miljoenen accounts kunnen runnen in hun eentje. Tegenwoordig heb je een team van 5 man nodig (zie Leone) en een bak PP om zoiets voor elkaar te krijgen; het niveau ligt een stuk hoger. Vandaar dat er zoveel animo bestaat om met 4 stammen een topspeler aan te pakken; als we dat niet doen komen we inderdaad nooit aan die 5 dorpen, dan worden we 1 voor 1 opgeruimd door de topaccounts.

Ik snap dat er de casual wereld bestaat voor mensen die het allemaal te rap vinden gaan & niet dat PP-boosten willen zien, maar met een goede samenwerking kan je op een normale wereld nog wel eens iets voor elkaar krijgen.

Verder, ze hebben wel echt top gedeft, knap dat ze zoveel def hebben weten mobiliseren en er optimaal gebruik van hebben kunnen maken. Hulde.

Tom
Ik snap je hoor. Groot gelijk, heb ook tegen Jan gezegd dat ik t wel stoer vind van jullie ^^.

ik ben samen met 8 maten ieder solo gestart deze wereld, normaal spelen wij allemaal samen op hetzelfde account en gaan we voor wereld winst, deze keer voor spek en bonen zonder pp met als resultaat; 6 van de acht hebben de start fase overleefd puur door samenwerking:p

Maar wij hadden dan ook geen geldwolf als Leone bij ons liggen.
 
Reactiescore
1.019
ik snap niet dat jullie denken dat leone zoveel abused heeft. leone heeft 6.9k pp iitgegeven, en dit is inclusief pa en am, en 20% gssen etc. heb gewoon slim met mijn pp omgegeaan, en top gefarmt ofc
 

DeletedUser81635

Guest
Ik denk dat dit topic precies weergeeft waar Tribalwars om draait en zou moeten draaien: Strategie, vriendschap (in de ruimste zin van het woord), respect en vooral speelplezier. Ik zag in een eerdere topic Marus al met respect praten over de actie van deze coalitie en ik vind het van karakter spreken dat jij dit ook doet. Daarnaast geef je tussen de regels aan dat je dit ook leuk vond om te zien en in het beste van je kunnen moest handelen om deze actie te ondermijnen.

Beiden kampen natuurlijk super gedaan en het is inderdaad gaaf om te zien dat zoveel mensen zich verbonden voelen met een hoger doel.

Het respect dat vanuit beiden kanten getoond wordt naar de andere kant toe, kunnen verschillende spelers in andere werelden nog wat van leren.
 
Reactiescore
1.019
precies :)

al vind ik wel dat 4 stammen wat overdreven is, maarja. wat doe je eraan he :p
 
Reactiescore
331
precies :)

al vind ik wel dat 4 stammen wat overdreven is, maarja. wat doe je eraan he :p

Is iets overdreven als ze het topaccount indertijd wegspeelden, en dit nog eens proberen? Is gewoon mooi staaltje samenwerking :wink: Ook al bracht het deze keer niets op door zeer mooi defwerk (which i loooooove), complimentjes naar Il Leone!
 
Bovenaan