de ondergang van AF W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
#58 Vandaag, 21:49 Naar boven
genoeg teruggeblikt, ik zal alle spam verwijderen en het topic sluiten.

mvg,
Jorn
_________

Erg vriendelijk Jorn er wordt al weinig meer gezegd en dan ga jij nog eens een en ander verwijderen (spam) tss en nog meer de boel sluiten
 

DeletedUser35251

Guest
Ja en? Toch niet z'n probleem ;)
Spam wat minder, praat wat meer over de W7 zaken en hij zal het ook niet doen. Dus kom niet janken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat ik dat nog mag meemaken.

Daar hebben we mevrouw: 'ik krijg me zin niet, dus druk ik maar op account wissen' ook weer .. :eek:

WTF?

Jij hebt geen idee 'waarom' ik op verwijderen heb geklikt dametje! Ik kom hier dan wel niet vaak meer, maar ik ben niet te verlegen om je een schop onder je kont te komen geven hoor je!
jij G$*%£/° stuk o*****l w*cht...
 

DeletedUser35251

Guest
WTF?

Jij hebt geen idee 'waarom' ik op verwijderen heb geklikt dametje! Ik kom hier dan wel niet vaak meer, maar ik ben niet te verlegen om je een schop onder je kont te komen geven hoor je!
jij G$*%£/° stuk o*****l w*cht...

Damnit wat kan jij boos worden zeg :p Dat is de zin die ik van meerdere mensen te horen kreeg nadat jou account heel netjes barbaar was geworden. En een groot compliment voor jou dat je daar niet te verlegen voor bent!

En mijn antwoord daarop is: Moet je komen dan ;)

En schelden heb je zeker ook nooit geleerd? Oh wacht dan krijg je een ban :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Arme Energy. ..., dat komt hier op visite en begint gelijk iedereen onnodig op te jutten en te keffen. :(

1. Inderdaad, je begon hier meteen te slijmen. Onnodige kritiek op Comatauz om toch maar wat gezegd te krijgen...
2. Bovenop die kritiek aanvaard je niet eens zelf heel terechte kritiek naar je eigen toe.
3. En daar bovenop een stomme commentaar op het hemelse feetje zelve...

Jij bent waarlijk een triestig geval. Als iemand een topic opent heeft dat meestal een reden. Jij begint hier onmiddellijk grof over spammen en janken :confused:
Comatauz heeft alles behalve een reputatie om te spammen, dat in tegenstelling tot jijzelf.
Je kan zelf ook normaal proberen reageren. Ik hoop dan ook dat de mods niet het topic sluiten, maar gewoon de boel netjes kuisen en jou een waarschuwing geven voor je onredelijk gedrag hier in deze topic. Als elk nieuw topic zo'n mottige douche moet krijgen, dan is het geen wonder dat de mensen niet meer posten.
 

DeletedUser16768

Guest
Ach joh, Comazuiperd heeft waarschijnlijk iets te diep in het glaasje gekeken en wist niet wat die aan het typen was toen die dit topic aanmaakte :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan