De Noobs versus de Stabbers

DeletedUser

Guest
Succes aan Pino ze zullen het nodig hebben :)

En ohja Guards maak het snel af :eek:
 

DeletedUser

Guest
Succes met? In een sneller tempo jullie op-edelen? Dan kan je stelling wel kloppen -xxx-.

Zijde 1:
Stammen: ~Pino~
Zijde 2:
Stammen: Guards

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,084
Kant 2: 3,743
Verschil: 659

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116
Kant 2: 21
Verschil: 95

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 23,745,520
Kant 2: 23,350,447
Verschil: 395,073

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,058,000
Kant 2: 195,619
Verschil: 862,381

chart


Ondanks dat het super schattig is dat je helemaal de moeite neemt om statistieken er bij te pakken, had je ook nog nét even extra je best mogen doen.
Statistieken gemeten van 'altijd' erbij pakken terwijl deze oorlog pas 2 dagen bezig is? Beetje omslachtig en vertekend beeld.


Maar nogmaals, dankjewel voor deze toevoeging! Je hebt je weer nuttig bewezen voor vandaag.
Morgen in de herkansing dan maar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
254
Ondanks dat het super schattig is dat je helemaal de moeite neemt om statistieken er bij te pakken, had je ook nog nét even extra je best mogen doen.
Statistieken gemeten van 'altijd' erbij pakken terwijl deze oorlog pas 2 dagen bezig is? Beetje omslachtig en vertekend beeld.


Maar nogmaals, dankjewel voor deze toevoeging! Je hebt je weer nuttig bewezen voor vandaag.
Morgen in de herkansing dan maar?

Oh, maar zoveel moeite is het niet hoor. Geen zorgen.

Dan pak ik toch de statistieken erbij die jij graag wilt zien, niet dat, dat een ander beeld schept hoor. Ook daar is te zien dat jullie weggespeeld worden, maar vooruit, jij je zin. :)

Zijde 1:
Stammen: ~Pino~
Zijde 2:
Stammen: Guards

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 64
Kant 2: 30
Verschil: 34

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 2
Verschil: 14

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 605,806
Kant 2: 239,926
Verschil: 365,880

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 142,775
Kant 2: 18,303
Verschil: 124,472

chart


Ben blij dat ik mezelf nuttig kon maken en jou even op je plek kon zetten. Graag gedaan overigens. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat het super schattig is dat je helemaal de moeite neemt om statistieken er bij te pakken, had je ook nog nét even extra je best mogen doen.
Statistieken gemeten van 'altijd' erbij pakken terwijl deze oorlog pas 2 dagen bezig is? Beetje omslachtig en vertekend beeld.


Maar nogmaals, dankjewel voor deze toevoeging! Je hebt je weer nuttig bewezen voor vandaag.
Morgen in de herkansing dan maar?

Hoezo is de oorlog pas twee dagen bezig als er al statistieken van eerdere data te vinden zijn? Je stelling, hoewel schattig, klopt dus niet bepaald.
 

DeletedUser71930

Guest
Aus, je vergeet dat Guards onder andere bestaat uit een fusie met de stam Gminds van vroeger, een stam waarmee wij de oorlog hebben verklaard redelijk snel na mijn vertrek uit Gminds..

Agjah, dit bewijst weer dat mijn vertrek rede (van 78.000 karakters blijkbaar XD) dus terecht was :) Als iemand interesse heeft zal ik mijn toenmalige afscheidsbericht wel eens publiceren, zijn gelijk mijn beweegredenen duidelijk waarom ik er totaal geen moeite mee had om enkele dagen na mijn overstap dorpen over te nemen van onze draak hier.
 

DeletedUser72457

Guest
Mwha ik vind het ook iets wat te makkelijk om te zeggen dat deze oorlog pas twee dagen loopt. Jullie leider sprak ooit tegen mij dat jullie al lang in oorlog waren met pino. Wij noemde jullie slecht en edelvoer, jullie leiding wees op een zekere 50m OD tegen pino.

Die twee dagen vind ik iets wat.. Slap
 

DeletedUser73185

Guest
We hebben ons lang schuil gehouden, maar nu komen we uit ons holletje. Succes Guards! :D
 

DeletedUser71930

Guest
Ik vond het gewoon een leuke event-gerelateerde opmerking ;)
 

DeletedUser

Guest
Mwha ik vind het ook iets wat te makkelijk om te zeggen dat deze oorlog pas twee dagen loopt. Jullie leider sprak ooit tegen mij dat jullie al lang in oorlog waren met pino. Wij noemde jullie slecht en edelvoer, jullie leiding wees op een zekere 50m OD tegen pino.

Die twee dagen vind ik iets wat.. Slap


En waarom wil kleine Floris dan precies wel de vijanden van Pino te vriend houden?
Waarschijnlijk ben je in het dagelijkse leven ook niet helemaal zeker van je persoonlijkheid, maar om hier mensen mee te gaan lastig vallen is een beetje omslachtig.

Vitalise, goed zo. Nu schets je tenminste een realistisch beeld. Ongeacht welke kant deze op wijst.
Behaalde successen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, jij zou dat donders goed moeten weten.

Al die tijd hebben wij een beetje zitten kijken en het laten gebeuren, dat klopt. Weinig tegen aanval, weinig actie.
Waarom dit zo was.. Pino was nooit een prioriteit.
Tot de fusie met Gminds weken (maanden?) terug. Het vizier werd op 1 kant gezet.
Tijden veranderen en dat zal deze oorlog laten blijken.

Jullie mogen gerust blijven bitchen over dat we in het verleden weg werden gespeeld en dat in de laatste 48 uur dorpen werden verloren aan Pino. (deze dorpen zijn overigens van een nieuw lid, die al onder aanval stond bij joining)
Dat iets zo was, wil nog niet zeggen dat het zo zal blijven.

Nogmaals Iwan, omdat niemand reageert op jou 1035979814 duizend tekens tellende verklaring; Hou er gewoon over op.
Trek je Roy juichpak aan en ga lekker door het gras heen rollen.
 

DeletedUser33115

Guest
Mwha ik vind het ook iets wat te makkelijk om te zeggen dat deze oorlog pas twee dagen loopt. Jullie leider sprak ooit tegen mij dat jullie al lang in oorlog waren met pino. Wij noemde jullie slecht en edelvoer, jullie leiding wees op een zekere 50m OD tegen pino.

Die twee dagen vind ik iets wat.. Slap

Hahahaha, ik wou bijna iets zeggen over dat slap, maar ik heb er bij nader inzien geen ban voor over, dus doe het maar niet:)
 

DeletedUser

Guest
:eek:

Weer een knap staaltje P&P van Guards' zijde, onzzinige dingen over iemands RL roepen en dan denken dat je een goed punt maakt, terwijl je niet eens een zinnig argument tegen zijn post inbrengt.

Wie zegt hier dat dat een garantie is? Jullie willen blijkbaar de zwarte bladzijde uitwissen en gaan huilen als iemand ze post, al wordt het er nu duidelijk niet veel beter op.
 
Reactiescore
973
Vitalise, goed zo. Nu schets je tenminste een realistisch beeld. Ongeacht welke kant deze op wijst.
Behaalde successen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, jij zou dat donders goed moeten weten.

Al die tijd hebben wij een beetje zitten kijken en het laten gebeuren, dat klopt. Weinig tegen aanval, weinig actie.
Waarom dit zo was.. Pino was nooit een prioriteit.
Tot de fusie met Gminds weken (maanden?) terug. Het vizier werd op 1 kant gezet.
Tijden veranderen en dat zal deze oorlog laten blijken.

Jullie mogen gerust blijven bitchen over dat we in het verleden weg werden gespeeld en dat in de laatste 48 uur dorpen werden verloren aan Pino. (deze dorpen zijn overigens van een nieuw lid, die al onder aanval stond bij joining)
Dat iets zo was, wil nog niet zeggen dat het zo zal blijven.

Nogmaals Iwan, omdat niemand reageert op jou 1035979814 duizend tekens tellende verklaring; Hou er gewoon over op.
Trek je Roy juichpak aan en ga lekker door het gras heen rollen.

Wellicht dan meer bezig zijn met daden verplaats woorden. Het komt nogal betreurend over als er 2 maal een opmerking van Guards wordt gemaakt van "Succes Pino, jullie zullen het nodig hebben." terwijl de afgelopen 2 a 3 dagen jullie al in de min staan en voor de oorlog ook al dik in de min staan. Naar mijn zien hebben jullie het dan meer nodig dan Pino, niet? Simpele logica lijkt me dat.

Behaalde resultaten geven daarentegen wel meer zekerheid over de toekomst en dat weet Vitalise dondergoed inderdaad. Dorpenverlies goedpraten met een geen garantie voor de toekomst quote vind ik nogal een zwakke reden.
 

DeletedUser

Guest
Wellicht dan meer bezig zijn met daden verplaats woorden. Het komt nogal betreurend over als er 2 maal een opmerking van Guards wordt gemaakt van "Succes Pino, jullie zullen het nodig hebben." terwijl de afgelopen 2 a 3 dagen jullie al in de min staan en voor de oorlog ook al dik in de min staan. Naar mijn zien hebben jullie het dan meer nodig dan Pino, niet? Simpele logica lijkt me dat.

Behaalde resultaten geven daarentegen wel meer zekerheid over de toekomst en dat weet Vitalise dondergoed inderdaad. Dorpenverlies goedpraten met een geen garantie voor de toekomst quote vind ik nogal een zwakke reden.

Uiteraard vind jij dat een zwakke reden. Jij wilt niet dat je Pino vriendjes worden weggespeeld.
Zoals uit de stats blijkt is de speler Wasps 16 dorpen van Guards rijker.
Zoals ook uit de stats blijkt zijn dit van spelers die slechts 2 dagen lid zijn van de stam Guards.
Dat is puur een slechte timing en jammer voor de stats.

Niet dat ik had verwacht dat bepaalde figuren verder dan dat zouden kijken..
Of uberhaupt mans genoeg zouden zijn om dit toe te geven. ;)

En waarom is het betreurend om te zeggen dat Pino succes nodig heeft?
Heeft niet iedereen succes nodig?
Het blijkt juist van sportiviteit om een tegenstander succes te wensen.
Hoe jij het interpreteert en er een draai aan geeft, is jouw tekortkoming.
 

DeletedUser73185

Guest
Wie zegt hier dat dat een garantie is? Jullie willen blijkbaar de zwarte bladzijde uitwissen en gaan huilen als iemand ze post, al wordt het er nu duidelijk niet veel beter op.

Deze zwarte bladzijde zal ingame uitgewist worden. Zoals al eerder verteld, lag onze prioriteit voor een lange tijd ergens anders.

Wellicht dan meer bezig zijn met daden verplaats woorden. Het komt nogal betreurend over als er 2 maal een opmerking van Guards wordt gemaakt van "Succes Pino, jullie zullen het nodig hebben." terwijl de afgelopen 2 a 3 dagen jullie al in de min staan en voor de oorlog ook al dik in de min staan. Naar mijn zien hebben jullie het dan meer nodig dan Pino, niet? Simpele logica lijkt me dat.

Ook dit is al eerder vermeld. Vanwege onrust in een andere stam, hebben we een speler die onder vuur lag gerekruteerd. Misschien slecht voor de stats, omdat de betreffende dorpen niet meer te redden waren. Gelukkig zeggen stats niet alles :)
 
Reactiescore
973
Uiteraard vind jij dat een zwakke reden. Jij wilt niet dat je Pino vriendjes worden weggespeeld.
Zoals uit de stats blijkt is de speler Wasps 16 dorpen van Guards rijker.
Zoals ook uit de stats blijkt zijn dit van spelers die slechts 2 dagen lid zijn van de stam Guards.
Dat is puur een slechte timing en jammer voor de stats.

Niet bepaald, simpele logica die blijkbaar zo lastig te begrijpen is...

Niet dat ik had verwacht dat bepaalde figuren verder dan dat zouden kijken..
Of uberhaupt mans genoeg zouden zijn om dit toe te geven. ;)

Toegeven dat behaalde resultaten geen fuck boeien? Dan zou ik liegen en jij liegt jezelf dan voor. Behaalde resultaten geven wel degelijk een beeld van de situatie. Ik snap dat je liever alles dat negatief voor je is negeert, maar helaas werkt het zo niet. ;)

En waarom is het betreurend om te zeggen dat Pino succes nodig heeft?
Heeft niet iedereen succes nodig?
Het blijkt juist van sportiviteit om een tegenstander succes te wensen.
Hoe jij het interpreteert en er een draai aan geeft, is jouw tekortkoming.
Succes aan Pino :) They will need it.
x

Succes wensen en beweren dat ze succes nodig zullen hebben zijn 2 totaal verschillende zaken, toch leuk dat je je eigen posten niet snapt.
 
Bovenaan