De Noobs versus de Stabbers

DeletedUser

Guest
Er is door camp string(Art, ex-RELLEN etc.) de afgelopen tijd aardig verdedigd dat de manier waarop ex-RELLEN hun stam in de steek lieten en overstapte naar String niet onder stabben viel.

Art keurt die actie van String ook niet goed. Alleen zijn ze eigenlijk wel blij dat String is ontstaan omdat ze nu tegen jullie spelen :p


OT: hopen dat het een nette oorlog wordt :)
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik persoonlijk een beetje onzin. Respect of niet, hoe draakje het hier verteld is gewoon precies hetzelfde hoe het bij RELLEN is gegaan. Men vond daar dat het geen stabs zijn, dan kan het niet zo zijn dat het nu opeens wel stabs zijn.

Dat heeft verder niks Guards en meer respect te maken (met alle respect toe naar guards hoor :p). Het heeft te maken met consequent blijven.





Nou dat heeft toch wel erg ogenschijnlijk veel weg van situatie RELLEN.


ik spreek nergens over RELLEN...

good game
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik persoonlijk een beetje onzin. Respect of niet, hoe draakje het hier verteld is gewoon precies hetzelfde hoe het bij RELLEN is gegaan. Men vond daar dat het geen stabs zijn, dan kan het niet zo zijn dat het nu opeens wel stabs zijn.

Dat heeft verder niks Guards en meer respect te maken (met alle respect toe naar guards hoor :p). Het heeft te maken met consequent blijven.

Dat bij rellen was ook gewoon stabben?
 

DeletedUser73185

Guest
er valt geen spijker te slaan als er geen spijker is... is toch meer dan duidelijk dat het hele zuidelijke blok als in de zin pino/scrt/IR. stabbers en interners zijn, een stam als guards die het met mindere activiteit en kwalitatief mindere spelers doet heb ik dan toch wel wat meer respect voor.

Kwalitatief wat mindere spelers valt wel mee hoor. Ik moet zeggen dat we binnen onze stam ontzettend ervaren spelers hebben, waarbij het lijkt alsof ze wat minder kwaliteit in huis hebben vanwege het aantal punten. Gelukkig spreken punten geen boekdelen :D
 
Reactiescore
1.089
ik spreek nergens over RELLEN...

good game

Ik denk dat er een misverstand is. Maar ik insinueerde dat er wel een spijker was, en die spijker was RELLEN. mja goed, laat maar :p
 

DeletedUser72071

Guest

We hebben zowaar een supporter!? :eek:

Al vanaf het prille begin bestaat de strategie van Pino er uit om leiders bij een stam weg te lokken met mooie praatjes en beloftes.

Jouw prille begin is wel 3,5 maand nadat pino is opgericht :D

Zij waren allen leiders van hun stam en hebben hun mede leden verraden, de blijvende leiders zwart gemaakt bij iedereen, onrust lopen stoken onder de leden die bleven.

Bij ferry en DLS: Ik heb echt waar geen flauw idee hoe je hier bij komt :eek:

Bij iwan: De toenmalige leden van gminds en IMG vroegen zelf om informatie waarom iwan gminds had verlaten. Natuurlijk was dit om een negatieve reden.

Desondanks succes gewenst aan Guards.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
wtf:eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er een misverstand is. Maar ik insinueerde dat er wel een spijker was, en die spijker was RELLEN. mja goed, laat maar :p

waaat... gaan wij nou niet een discussie hebben die nergens over gaat waarin we telkens het zelfde zeggen op andere manieren waarbij we telkens terug komen bij het zelfde :(
 
Reactiescore
24
Succes aan beide kanten!
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt er eerder op dat Guards al het succes kan gebruiken, Pino staat nu in de statistieken goed voor
 
Reactiescore
254
Succes aan Pino :) They will need it.
x

Succes met? In een sneller tempo jullie op-edelen? Dan kan je stelling wel kloppen -xxx-.

Zijde 1:
Stammen: ~Pino~
Zijde 2:
Stammen: Guards

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,084
Kant 2: 3,743
Verschil: 659

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116
Kant 2: 21
Verschil: 95

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 23,745,520
Kant 2: 23,350,447
Verschil: 395,073

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,058,000
Kant 2: 195,619
Verschil: 862,381

chart
 
Bovenaan