De Noobs versus de Stabbers

DeletedUser33115

Guest
En omdat we een stam zijn, en het lid dat ge-edeld wordt ook een vroegere bg is, zetten we hem niet uit de stam omdat dat slecht is voor de statistieken, integendeel, we nemen hem onder onze hoede en zullen hem steunen zoals een goede stam dat hoort te doen:)
 

DeletedUser73185

Guest
egeven dat behaalde resultaten geen fuck boeien? Dan zou ik liegen en jij liegt jezelf dan voor. Behaalde resultaten geven wel degelijk een beeld van de situatie. Ik snap dat je liever alles dat negatief voor je is negeert, maar helaas werkt het zo niet. ;)

Misschien is het een idee om Kebabfish even te contacteren en te vragen hoe het met hem gaat? Die zal je misschien wel uit kunnen leggen wat we bedoelen. ;)
 

DeletedUser71930

Guest
Maar jongens, ik ga toch die posts publiceren vanavond :) Opmerkingen die draakje en spippie hier plaatsen, betekenen dat ze ofwel nu, of in het verleden liegen^^ Gelukkig stuurden ze die posts naar externe stammen, en niet naar mij.. Dus als ze toen logen waren ze raar bezig, en is het waarschijnlijker dat ze nu liegen ^^ Maar gezien hun aard verwacht ik dat ze op beide momenten liegen.. Dat laatste kan een gekleurde opmerking zijn gezien ik hen totaal niet mag.. Maar dat ik hen totaal niet meer mag, heeft ook redenen natuurlijk. Maar dat zullen jullie vanavond dan wel lezen.
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard vind jij dat een zwakke reden. Jij wilt niet dat je Pino vriendjes worden weggespeeld.
Zoals uit de stats blijkt is de speler Wasps 16 dorpen van Guards rijker.
Zoals ook uit de stats blijkt zijn dit van spelers die slechts 2 dagen lid zijn van de stam Guards.
Dat is puur een slechte timing en jammer voor de stats.

Wat heeft het een met het andere te maken? De feiten zijn er, zowel voor de 'officiële' oorlogsverklaring, als erna. Dat jullie in een sfeertje van wir haben es nicht gewusst redeneren is volledig jullie zaak, maar om diezelfde onzin dan op het AF te verkondigen is vrij lachwekkend.

Verder, kebabfish?

http://nl.twstats.com/nl34/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=487616500
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald, simpele logica die blijkbaar zo lastig te begrijpen is...



Toegeven dat behaalde resultaten geen fuck boeien? Dan zou ik liegen en jij liegt jezelf dan voor. Behaalde resultaten geven wel degelijk een beeld van de situatie. Ik snap dat je liever alles dat negatief voor je is negeert, maar helaas werkt het zo niet. ;)



Succes wensen en beweren dat ze succes nodig zullen hebben zijn 2 totaal verschillende zaken, toch leuk dat je je eigen posten niet snapt.


Ben jij nou echt zo simpel?
Je wenst mensen succes omdat ze dat nodig hebben.
Je wenst iemand succes als hij boodschappen gaat doen, auto gaat rijden, examens gaat maken.
Zoals ik ook al eerder zei, heeft iedereen succes nodig.
En jij een hele extra grote hoeveelheid zo te lezen.

Iwan, niemand zit op jou te wachten.
Je mag misschien onder de impressie leven dat mensen je mogen of dat ze je toleren omdat je een grote TW mod bent, maar als speler is het verstandig om lekker je snaveltje te houden.
Niemand interesseert het.
Dat heb ik je in PM ook al gezegd.
Hou je mond gewoon is lekker.

Wat heeft het een met het andere te maken? De feiten zijn er, zowel voor de 'officiële' oorlogsverklaring, als erna. Dat jullie in een sfeertje van wir haben es nicht gewusst redeneren is volledig jullie zaak, maar om diezelfde onzin dan op het AF te verkondigen is vrij lachwekkend.

Verder, kebabfish?

http://nl.twstats.com/nl34/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=487616500

Kebab is erg druk met zichzelf te edelen.
LOL.

Hij kan in ieder geval niet meer ontkennen dat zijn dorpen worden ge-edeld.
 

DeletedUser

Guest
Ben jij nou echt zo simpel?
Je wenst mensen succes omdat ze dat nodig hebben.
Je wenst iemand succes als hij boodschappen gaat doen, auto gaat rijden, examens gaat maken.
Zoals ik ook al eerder zei, heeft iedereen succes nodig.
En jij een hele extra grote hoeveelheid zo te lezen.
Wellicht
een
idee
om
niet
na
elke
zin
een
enter
te
gebruiken.


Expliciet zeggen 'je zal het nodig hebben' insinueet dat ze voor een lastige opgave zouden staan, en dat jullie beter zouden zijn dan hen. Met een denigrerende ondertoon met andere woorden. Dat je zo'n simpel gegeven uit de Nederlandse taal probeert te verdraaien om je eigen misplaatste post te verdedigen is gewoonweg treurig.
 

DeletedUser

Guest
[SUP][/SUP]
Sinds wanneer ben ik TW mod dan?XD

Jij hoort jezelf zo graag praten, you love the smell of your own farts.
En je post dingen die niemand wilt horen.
Als jij geen mod bent, moet je het echt snel worden.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Wellicht
een
idee
om
niet
na
elke
zin
een
enter
te
gebruiken.


Expliciet zeggen 'je zal het nodig hebben' insinueet dat ze voor een lastige opgave zouden staan, en dat jullie beter zouden zijn dan hen. Met een denigrerende ondertoon met andere woorden. Dat je zo'n simpel gegeven uit de Nederlandse taal probeert te verdraaien om je eigen misplaatste post te verdedigen is gewoonweg treurig.

Jij
Snapt
Het
Echt
Niet
He
?
!

Een woord is wat anders dan een zin.
Tot zover weer het lesje nederlands voor vandaag.
Zoals ik zei; iedereen heeft succes nodig. Dat is nu al de 3de keer dat ik dat moet uitleggen. Visstick.
Iets expliciet er bij zetten, zegt niets. Hoogstens dat het er dubbel staat.
Niet zo negatief interpreteren, je doet vast heel erg je best enzo, maar helaas gaat dit je niet lukken.

Ga er maar weer tegen in , doen we het gewoon nog een 4de keer.
 

DeletedUser51416

Guest
Jij
Snapt
Het
Echt
Niet
He
?
!

Een woord is wat anders dan een zin.
Tot zover weer het lesje nederlands voor vandaag.
Zoals ik zei; iedereen heeft succes nodig. Dat is nu al de 3de keer dat ik dat moet uitleggen. Visstick.
Iets expliciet er bij zetten, zegt niets. Hoogstens dat het er dubbel staat.
Niet zo negatief interpreteren, je doet vast heel erg je best enzo, maar helaas gaat dit je niet lukken.

Ga er maar weer tegen in , doen we het gewoon nog een 4de keer.

Jij
Hebt
Echt
Een
Bord
Voor
Je
Kop
!
!
 

DeletedUser19832

Guest
Wellicht
Expliciet zeggen 'je zal het nodig hebben' insinueet dat ze voor een lastige opgave zouden staan, en dat jullie beter zouden zijn dan hen. Met een denigrerende ondertoon met andere woorden. Dat je zo'n simpel gegeven uit de Nederlandse taal probeert te verdraaien om je eigen misplaatste post te verdedigen is gewoonweg treurig.

Dat maak jij ervan, kan net zo goed betekenen dat ze voor een lastige opgave staan omdat wij alles uit de kast gaan halen?

Ook al zouden we slechter zijn, dan kunnen we nog winnen toch? ;)
 

DeletedUser72457

Guest
Dus omdat ik pino succes wens, wil ik ze tevriend houden? Nou nou, het wordt steeds gekker op W34 ;). Ik wens een vijand altijd succes ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat ik pino succes wens, wil ik ze tevriend houden? Nou nou, het wordt steeds gekker op W34 ;). Ik wens een vijand altijd succes ;)

Haha jaa zo hoort het toch, voordat ik dit las heb ik net ook even een pm de deur uit gedaan voordat ik op "visite" ga, wel zo netjes toch...

Des al niet te min, een aantal mensen hebben het over negatieve statistieken van guards voorheen (ja ze doen het nu nog niet ontzettend veel beter) maar na het wegvagen van IR. (Dat waren dus de boodschappenjongens van SCRT) hebben ze wel een erg positieve stap gezet naar het veiligstellen van hun westelijke stamcluster, zouden ze normaal gezien tot een groot voordeel moeten kunnen omzetten! Betekend dus dat pas sinds recent de focus meer naar pino kan.. Klinkt positief voor Guards als mijn redenatie kloppend blijkt te zijn

Wes

Ps;

Iniedergeval best of luck voor Guards, geduchte tegenstanders hebben ze, maar waar een wil is, is dus een wil...
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zelf fan van guards maar vind hun houding op het moment te overmoedig. Weet zelf van vv's nog dat het een hele hechte stam is, misschien wel de meest hechte stam op w34 maar de kwaliteit is nog niet van een optimaal niveau bleek op acc's waar ik vvde. Ik denk dat een wat terugnemender houding en een wat meer investering in de kwaliteit van de stam wat beter past. Alle statistieken staan , ondanks jullie goede wil voor de toekomst , nog altijd de verkeerde kant op. Eerst die ombuigen en dan zo doen is een beter optie en ja ik weet er alles van :p
 

DeletedUser33115

Guest
Haha jaa zo hoort het toch, voordat ik dit las heb ik net ook even een pm de deur uit gedaan voordat ik op "visite" ga, wel zo netjes toch...

Des al niet te min, een aantal mensen hebben het over negatieve statistieken van guards voorheen (ja ze doen het nu nog niet ontzettend veel beter) maar na het wegvagen van IR. (Dat waren dus de boodschappenjongens van SCRT) hebben ze wel een erg positieve stap gezet naar het veiligstellen van hun westelijke stamcluster, zouden ze normaal gezien tot een groot voordeel moeten kunnen omzetten! Betekend dus dat pas sinds recent de focus meer naar pino kan.. Klinkt positief voor Guards als mijn redenatie kloppend blijkt te zijn

Wes

Ps;

Iniedergeval best of luck voor Guards, geduchte tegenstanders hebben ze, maar waar een wil is, is dus een wil...


Iemand vertelde mij op 2 januari 2014, we zijn weg binnen 14 dagen, ik antwoordde, ik zal er alles aan doen om te zorgen dat het er 15 worden:)

toen waren we een stam van niets, maar we hadden iets wat de meeste stammen niet hebben, het, ( naar mijn gevoel) echte stambesef.

We hebben dat nog steeds en staan nu, ondanks alle tegenstand van Pino, op een respectabele derde plaats.

Waar een wil is is dus wel degelijk een weg.

Niemand zegt dat het makkelijk wordt, maar net als op 2 januari zeg ik, ik doe mijn best en geef alles wat ik kan en zal alles doen wat in mijn vermogen ligt om te zorgen dat we winnen.


Groetjes Draakje 58
 
Bovenaan