de no-haul klassieke wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
De No-haul klassieke wereld!


Beste spelers,

Na onze 3de klassieke wereld staat onze vierde klassieke wereld in de startblokken. Deze nieuwe wereld zal starten op woensdag 13 februari 2013 in de loop van de dag. Deze spelwereld is bedoeld als wereld voor de oudere en meer ervaren spelers van TribalWars.nl.

We introduceren met deze classic een langverwachte en vaak gevraagde no-haul wereld. Dit betekent dat je niet kan farmen. We combineren deze instellingen met deze van een puur klassieke wereld en daarbij nog enkele andere goed bevonden instellingen uit de andere spelwerelden.

Als je de wereld wilt winnen moet je met je stam 15% van alle dorpen veroveren en voor 31 dagen behouden.


Hieronder de instellingen en verdere details!

Klassieke wereld

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.75)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
    - Ridder/Standbeeld: Neen
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Geen ridder, dus geen items
    - Bonusdorpen: Neen
    - Kerk en geloof: Neen
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.500 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjessysteem
    - Technologieën: 3-level systeem
    - Beginnersbescherming: 4 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.
    - Aanvalstiming: Gehele seconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 50 velden
    - Ledenlimiet stam: 15

  • Extra (Anders dan anders):
    - Ondersteuning sturen buiten de stam: Gedeactiveerd
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 35 - 55.
    Dit betekent dus dat je met 2-3 edels een dorp kan overnemen
    - Boerderijlimietregel: Elk level van de boerderij zal 1.750 eenheden ondersteunen


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die 15% van de wereld bezit en dit 31 dagen kan behouden zal de wereld winnen.

  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Gedeactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Zoals bij elke klassieke wereld mogen enkel de eerste 5.000 spelers gratis spelen. De volgende dienen een Premium-Account te activeren.

We hopen dat de instellingen voor onze no-haul klassieke wereld in de smaak vallen, gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze instellingen willen wijzigen.

Je kan je nu al pre-registreren op deze nieuwe spelwereld via de hoofdpagina, hier kan je tevens al je stam oprichten en mededelingen versturen!

Geef je mening over onze klassieke wereld in het discussietopic:

We wensen jullie veel plezier op deze Klassieke spelwereld!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

En nu jullie meningen!
 

DeletedUser63918

Guest
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Dit is zo mooi.
Denk dat dit weer eens ene leuke wereld kan worden. Puur met tactiek.
 

DeletedUser

Guest
Denk ik ook. De moeite waard om er eens over na te denken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Chapeau!
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar wat een BAGGER wereld. Ik vind het dus helemaal niks.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel een geinige wereld, denk dat ik wel meedoe, als CO'tje ofzo.
 

DeletedUser64308

Guest
- Boerderijlimietregel: Elk level van de boerderij zal 1.750 eenheden ondersteunen
Dit is geweldig, nog eens boerderijlimiet

Zitten ongetwijfeld noobjes bij die boerderij naar 1 halen en edelen :p

Secondenwereld, geen oneerlijke PA functies, boerderijlimiet van 52K, dit zijn vette settings :cool:
 

DeletedUser66036

Guest
Aanvalstiming: seconden

Wat houdt dit precies in? Dat er een seconde zit tussen elke aanval? Of alleen maar dat er geen milliseconden zijn?
In het tweede geval: Kan je dan nog snipen als iemand 4 aanvallen in 1 seconde heeft gestuurd?
 

DeletedUser

Guest
ziet er eindelijk eens terug uit zoals de oude tribalwars waar ik zo van hield :)
ik kan me wel als co aanbieden, actief 's avond tussen half6-3u snachts gemiddeld, indien nodig kan ik nachten, wel schoolgaand
waar kan ik me aanbieden op het forum? lang niet meer gekeken :)

mvg, Daan
 

DeletedUser64308

Guest
Aanvalstiming: seconden

Wat houdt dit precies in? Dat er een seconde zit tussen elke aanval? Of alleen maar dat er geen milliseconden zijn?
In het tweede geval: Kan je dan nog snipen als iemand 4 aanvallen in 1 seconde heeft gestuurd?

Dat je niet kan snipen als de clear op dezelfde seconde aankomt (Of je moet pro genoeg zijn om de OS na de clear te timen zodat de OS tussen de clear en edel komt :p)
 

DeletedUser

Guest
Aanvalstiming: Gehele seconden :(

enige minpunt, zeker met een no haul, nu kan je niet eens snipen , dus als je offence speelt en een trein krijgt ben je gezien
 

DeletedUser64308

Guest
Aanvalstiming: Gehele seconden :(

enige minpunt, zeker met een no haul, nu kan je niet eens snipen , dus als je offence speelt en een trein krijgt ben je gezien

Backtime ^^
Zeker met pakketjes, gaan ze het niet nog eens proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan