De NLS staat op de rand van een dieptepunt

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Waarde speeders,

Normaal gesproken is aan tim010 de eer, maar gebeurtenissen van afgelopen avond zijn voor mij de aanleiding om ook een topic te schrijven over de laagste speler die de NLS kent, namelijk Andre van Korjakskaja Sopka. Na de speedronde van afgelopen avond staat deze speler bovenaan in de tussenstand van het speedkampioenschap. Als het account 'Korjakskaja Sopka' het speedkampioenschap uiteindelijk wint, mag dat een donkere dag voor de NLS genoemd worden. Lees verder voor beargumentatie.

Dat Andre virtueel op het winnen van het speedkampioenschap staat is natuurlijk sowieso al iets zeer verbazingwekkends, echter, vergis u niet, de manier waarop Andre bovenaan is komen te staan is totaal geen bijzondere prestatie. Met 4 man teamen, andere spelers zoals Bart van Emilia Clarke op zijn account de ronde laat spelen omdat hij zelf geen niveau 1 kan (beiden afgelopen avond op speedronde 3775, goed voor een gouden beker en 40 SK punten), en een gratis gouden beker krijgen van Peutertje afgelopen zaterdag (speedronde 3771) terwijl hij zelf op een 14.00-22.00 ronde om 19.00 startte en Peutertje (de nummer 1 in de speedronde dat moment) hem aan goud hielp (hem beschermde tegen andere spelers zodat Korja zich zonder enkele weerstand naar een gedeelde rang 1 kon spelen. (goed voor 40 SK punten). Samen al goed voor 80 SK punten, terwijl het 2 keer geen enkele noemenswaardige prestatie was.

In onderstaande speler wat algemene informatie over de speler in kwestie, Andre van Korjakskaja Sopka. Dit topic gaat over iets anders dus ik stop het even in een spoiler:

Er zijn het afgelopen jaar zoals u misschien al eens heeft opgemerkt al een boel posts verschenen over de persoon in kwestie. Echter nooit echt om positieve redenen, de aanleiding viel eerder te zoeken in lage acties die we op de NLS niet willen hebben, onder andere het stelen van tim010's account, een account dat een mooi speedkampioenschap heeft gewonnen op een eerlijke manier. Ik hoef hier niet meer heel veel over te vertellen gezien er al genoeg over gezegd is, er zijn talloze bewijzen verzameld, die u op aanvraag van mij kunt krijgen aangezien het hier op het Algemeen Forum direct werd verwijderd door de moderators. Waar het even kort op neer komt is dat Andre de naam tim010 dus heeft gestolen toen deze vrijkwam na 6 maanden, er vaak anoniem mensen mee heeft gekata't, en vervolgens alles ontkennen ondanks staalharde bewijzen.

Verder heeft Andre een verleden van makkelijke bekertjes halen met nauwelijks weerstand; samenspelen met andere spelers op rondes waar amper niveau is, cupsharen met spelers die ver boven hem staan om op die manier als nummer 2 of lager op die ronde alsnog even een onverdiende gouden beker te pakken. Alles draait bij Andre om zijn stats, zo heeft hij me meerdere malen verteld. Gewoon zoveel mogelijk bekertjes halen, zo snel mogelijk stijgen op de endless ranking waar niemand nog wat om geeft, en hij schiet in de stress op het moment dat hij buiten de top 3 lijkt te finishen en dat dan op zijn TWSpeeds pagina komt te staan. Hij overwoog zelfs dit SK te stoppen nadat hij zijn eerste 2 gespeelde rondes buiten de top 3 eindigde, er moest eerst even een makkelijk goud bekertje gehaald worden voordat meneer verder kon spelen op de lastigere SK rondes. Ook geeft hij 100 pp aan de nummer 1, met als doel dat de nummer 1 hem laat winnen.

Andre nam een paar weken geleden contact met mij op om te teamen op het 'End of Summer' toernooi, dat vorige maand werd gehouden. Ik had al maandenlang niet echt meer met hem samengespeeld, en hield de boot een beetje af wat betreft teamen want ik speel liever met wat meer uitdaging in plaats van in grote teams, zoals Andre graag doet. Hij speelt namelijk enkel voor de stats, ik speel voor de fun en de verhalen. Verder heb ik natuurlijk ook gehoord over wat voor dingen Andre allemaal uitspookt, en ik word liever niet in verband gebracht met zo'n persoon. Uiteindelijk besloot hij het toernooi zelfs te skippen (nadat hij had gezegd dat toernooi wel even te gaan winnen) omdat hij niemand kon vinden om mee te teamen op die rondes. Wat ook aannemelijk is, is dat hij te bang is het tegen mij op te nemen dat toernooi. Hij wist natuurlijk al dat hij 1 tegen 1 geen schijn van kans maakte tegen mij, hooguit op een barbarenronde waar hij zijn aanvalsbots tegen mij kan gebruiken, maar dat toernooi had geen barbarenronde.

Dan komen we aan bij dit SK. Andre wou opnieuw graag met mij teamen, en weer had ik daar weinig behoefte aan. Ik ga sowieso geen teams van te voren vastleggen, je hebt voor het toernooi nog geen idee welke spelers meedoen, hoe hoog het niveau zal zijn, enzovoorts. Het SK ging vorige week maandag van start met een niveau 2 ronde. Hoog niveau, veel goede spelers. Voor zowel mij als Korjakskaja Sopka was de eerste ronde geen succes. Beiden 0 punten behaald, in Korjakskaja's geval omdat ik zijn trein die hij op mij stuurde snipete en backtimede, in mijn geval omdat ik een combitrein binnenkreeg nadat ik veel troepen was verloren aan het wegspelen van 2 andere spelers. De rondes dinsdag en woensdag won ik beiden. Andre bleef me vragen met hem te teamen en te callen op speedrondes, samen met hem en een andere vriend van hem. Ik zei opnieuw dat ik daar geen behoefte aan had.

En zo vorderde het toernooi. Afgelopen zaterdag wist Korjakskaja (vanaf nu afgekort: Korja) dus een gratis gouden beker te krijgen van Peutertje waarmee hij er ineens kansrijk voor stond in de tussenstand. Nog wel een eind achter op mij, maar wel de 2e plek. Het geloof nam toe bij Andre op een mooie afloop. Ik stond nog altijd bovenaan en Andre voerde gesprekken met mij om mij een beetje in de war te maken, hij had het over accounts die hem hielpen zoals Pieter2001 (waar Bart van Emilia Clarke afgelopen donderdag en zaterdag speelde). --> Van de moderators mag ik geen skype screenshots om deze bewering te ondersteunen <--. Verder had hij het erover dat hij veel hulpjes zou krijgen voor de tweede week. Ik geinde wat terug en zei dat ik als reactie daarop ook hulpjes zou regelen (wat ik uiteindelijk niet heb gedaan, ben solo begonnen aan afgelopen ronde. Ik heb geen enkel moment geprobeerd om hulpjes te regelen, en wou gewoon solo verder het toernooi spelen.)

Dan begin ik over afgelopen speedronde, 3775. De aanleiding om dit topic te maken, maar dan als de druppel die de emmer doet overlopen bij wijs van spreken. Als dit voor het eerst zou zijn / een van de eerste keren zou zijn dat Korja zwak zou spelen zou ik natuurlijk geen topic maken. Nee, het is een opsomming van feiten dat mij ertoe verleidde. Ik sprak hem daarna niet meer en begon vanavond aan speedronde 3775, in de hoop op een leuke eerlijke ronde. In de start zag ik echter al Pieter2001 (slavenaccount Korja), bigfoot (heeft in het verleden wel eens geteamed met Korja), Jappiee (een account wat mij al eens random bashte en na kort onderzoek ook een slavenaccount bleek te zijn). En Korja zelf speelde ook. Een team van 4 dacht ik, ik zag de bui al een beetje hangen maar speelde door. Ik heb na de beginnersbescherming direct Jappiee geowned, dat bleek uit bronnen rondom Andre die ik uit dank voor de informatie geheim houd, Andre zelf te zijn. De beste man zat dus op Jappiee en werd eenvoudig weggespeeld door mij.

Maar wie zat er nou op Korjakskaja was de vraag? Korja startte rang 1, ondanks dat ik zelf ook uitstekend startte had Korja toch nog een kleine voorsprong op mij. Dat zou Andre nooit lukken. Ik dacht gelijk aan Bart van Emilia Clarke, een bekende topstarter. Hij bevestigde later inderdaad op Korja te spelen (ook hier weer, skype screenshots mogen niet meer gepost worden). Verder stuurde een andere bron rondom Andre die het eigenlijk ook wel een beetje een laffe, sneue vertoning vond van Andre, een screenshot naar mij waaruit ik kon afleiden dat Bas van Nowhere in the Sun waarschijnlijk op Pieter2001 speelde. Opnieuw een screenshot van Skype en die mag ik hier helaas niet posten.

Hun team was dus uiteindelijk:
- Jappiee (Andre zelf anoniem)
- Korjakskaja Sopka (Bart van Emilia Clarke want Andre is zelf te noob om niveau 1 te winnen tegen mij)
- Pieter2001 (Bas van Nowhere in the Sun)
- bigfoot (Pedro, een Portugese subtopper)

Jappiee had ik zoals eerder gezegd al uitgeschakeld na de bb, maar toen ik 2700 punten had kwamen Pieter2001 en bigfoot tegelijkertijd op mij. bigfoot wist ik snel uit te schakelen, al kostte me het vrij veel troepen:

8302c4e50445c696715ec07b4d86dbbd.png

9c53817b79a0ebfb114dd0d5a9a44df2.png

Mijn LC op zijn speer was een dure voor mij maar hierdoor kon ik hem farmen en kleinhouden, wat goed werkte.
Enfin, in mijn eentje al Andre en bigfoot geowned. Alleen Pieter2001 en Korja leefden nog. Pieter2001 kwam constant langs met kata's op mij, maar ik had enkel nog 400 lc en wat bijl aan offence omdat ik dus bigfoot en Andre / Jappiee moest pakken daarvoor. Omdat ik niet kon toezien hoe ik langzaam naar beneden werd gekatapulteerd door een slaafje van Korja, heb ik Theo Walcott ingeschakeld. Deze heeft mij geholpen met het bashen van de 1200sp/200 zw deff van Pieter, waarna ik Pieters offence voor 80% gesloopt heb met mijn resterende LC (als backtime op zijn katapulten). Die was ook dood met wat hulp van Theo Walcott. Inmiddels 3 man geowned, echter Korja aka Bart had al flink kunnen doorgroeien en had al bijna adelshoeve. Hij ging uiteraard mij treinen, nadat al zijn slaafjes inclusief Andre de eigenaar van Korja mij flink hebben vertraagd. Ik probeerde nog zo snel mogelijk op te krabbelen, maar de trein kwam al 7 minuten nadat ik de laatste slaaf had gepakt, aan. Ik snipete, maar helaas was het gesplit met 1000 LC en ik ging neer. Nog dank aan Rene van Theo Walcott, die inzag dat 4 versus 1 niet echt eerlijk was en mij nog een beetje hielp, weliswaar toen ik al ver neer gekatapulteerd was en al mijn troepen behalve 400 lc kwijt was. De OD cijfers spraken voor zich, ik stond zowel 1e ODA als 1e ODD:

9c6b949a7b8782312503af147b31cc82.png

Vervolgens nog aan een restart begonnen, je weet maar nooit, echter werd ik dit keer al bij de 1700 punten weer gefarmd en gekatapulteerd door Korja, die doodsbenauwd was om tegen mij te spelen wanneer ik een groot dorp met edels had. Andre van Jappiee kwam me ook nog even hinderen met LC, dus ook de restart mislukte. Overigens stopte Pieter2001 met groeien toen ik geedeld was, bewijs dat hij puur als slaaf voor Korja speelde:

20:53:
755dc5fb71e761b949a21696f252c3d4.png

21:06
6312dd91fd139108386742b48e4d9341.png

De samenvatting van alles is dat Andre veel te bang is om 1 tegen 1 te strijden om de SK titel, omdat hij weet dat hij in een eerlijk onderling gevecht met mij als een gieter afgaat. Daarom schakelt hij maar 3 slaven in waaronder 1 topspeler (Bart van Emilia Clarke), en 2 subtopspelers (Bas van Nowhere in the Sun en Pedro van bigfoot). Aan jullie de volgende boodschap/vraag: Waarom helpen jullie in vredesnaam iemand die een account steelt, bots gebruikt / heeft gebruikt, cupshared en dik teamed, en gewoon de server veel minder leuk en eerlijk maakt? Als jullie mij niet met zijn 3'en hadden gepakt vanavond, en Andre zelf op Korjakskaja hadden laten spelen, had ik Andre eenvoudig opgerold in een 1 versus 1. Van Pedro verwacht ik geen antwoord want die kan geen Engels lezen, van Bart vermoed ik dat hij zijn TWSpeeds stats van Emilia Clarke niet op het spel wil zetten (hij staat erom bekend te geilen op gouden bekers en 86 LP, wat op SK rondes lastig te behalen valt). Jammer dat jullie het SK uit balans brengen en wellicht zelfs bijdragen aan een oneerlijke, incapabele speeder als kampioen, als de stand blijft zoals hij nu is.

Wellicht zal Andre hieronder antwoorden dat hij 'gedwongen is' om slaafjes in te schakelen omdat 'Tim Ouss en Dries hem zo nodig neer willen halen'. Feitelijk onjuist, Tim werd de allereerste ronde dit toernooi anoniem door Andre gekatapulteerd maar Andre faalde, Dries kreeg de tweede ronde (kataronde) LC van Andre toen zijn beginnersbescherming afliep, en Ouss speelt niet en is al tijdenlang niet gespot. En Andre, mocht je kampioen worden tegen alle verhoudingen in, bedankt dan nog even je slaafjes voor hun hulp ;).

Met sportieve groeten,

Marnix / Kulta Lakko
uw speedkampioen van 2016

Deze post dient puur om te tonen wat voor een zwak spel er op de speedwereld wordt gespeeld. Ik roep niemand op om nu mij te gaan helpen, ik hoop echter wel dat de volgende rondes eerlijk(er) zullen verlopen. Ik zal het SK gewoon uitspelen, ondanks dat de manier van spelen je eerder zou verleiden om gewoon iets anders te gaan doen. Verder betwijfel ik of Korjakskaja Sopka een fatsoenlijk, onderbouwd antwoord zal kunnen geven op dit topic. In het verleden is gebleken dat hij zulke lange teksten niet kan lezen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Een kleine toevoeging: nu blijkt dat ze ook nog Theo Walcott. in hun groepje hadden gevraagd voor de ronde. Ze waren dus van plan om met 5 (!) man tegen mij te gaan spelen. Echter verliet Theo Walcott. na een kwartier hun team, omdat hij zag dat het 5v1 was en Theo Walcott. heeft wel normen en waarden in tegenstelling tot dat noobje Andre en zijn vele vriendjes.

Andre is de organisator achter het team, oftewel hij heeft het team helemaal opgezet en iedereen gevraagd om mee te gaan doen en mij te gaan pakken.

Als mensen screenshots van Skype en dergelijke willen zien als bewijs, stuur me gerust een berichtje :).
 

DeletedUser49199

Guest
Alles klopt denk ik behalve dit:

Bart vermoed ik dat hij zijn TWSpeeds stats van Emilia Clarke niet op het spel wil zetten (hij staat erom bekend te geilen op gouden bekers en 86 LP, wat op SK rondes lastig te behalen valt).

ik care niet om speedkampioenschap te winnen want solo speedkampioenschap is bullshit ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik care niet om speedkampioenschap te winnen want solo speedkampioenschap is bullshit ;)

Jullie maken het bullshit, grote nuance. Het is puur een ingesteldheid van personen, sommigen denken dat je enkel maar wat bereikt door de uiteindelijke cups/titels en gaan dus liever met zaken pronken die ze niet verdienen. Het is mij altijd een raadsel geweest hoe triestig de ingesteldheid van sommige spelers is, de mesen die Marnix hier opnoemt zouden als ze kunnen een SK regelen waar niemand meedoet of een dat gewoon niet wordt gehouden. Gewoon iedereen 100 extra cups op de stats beloven of een forumtitel zonder meer. Dat je achter je computer zit is voor velen blijkbaar het perfecte excuus om zich als een randdebiel op te stellen. Al zijn er vast een paar tussen die naast hun computer dezelfde waardeloze ingesteldheid hebben.

Van mij mogen ze allemaal hun titel hebben, wetende dat ie toch niets voorstelt. André heeft nog steeds geen ronde 1v1 tegen me durven spelen. Ik heb hem al minstens 3 keer weggespeeld terwijl hij anoniem zat of teamde. Als dat de nieuwe lichting speedkampioenen is dan is het maar zo. Laatste terechte speedkampioen vind ik wel een mooie eer om te hebben.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Een 1vs1 vragen aan Andre is zoiets als Mark Rutte vragen om een miljoen euro.
Je krijgt het nooit, hij is bang om vernederd te worden in een 1vs1, ik heb het hem ook al 5 keer aangeboden en altijd een smoes. Hij verschuilt zich liever achter zijn bekertjes.
 

DeletedUser74404

Guest
Een 1vs1 vragen aan Andre is zoiets als Mark Rutte vragen om een miljoen euro.
Je krijgt het nooit, hij is bang om vernederd te worden in een 1vs1, ik heb het hem ook al 5 keer aangeboden en altijd een smoes. Hij verschuilt zich liever achter zijn bekertjes.

Het lijkt nu alsof de dingen die jij opsomt ook voor Rutte gelden :D
 

DeletedUser69389

Guest
Dat is gewoon Andre. Skype screens mogen overigens wel. Zolang er geen namen te zien zijn.
 
Bovenaan