De nieuwe stijl ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3115

Guest
De leiders van een stam die er attent op gemaakt worden dat de stam niet draait zoals het hoort, die geen actie ondernemen en vervolgens zonder iets te zeggen de stam verlaten naar een andere stam om alles stuurloos achter te laten ! Is dit de nieuwe stijl ? Is dit nu NewSkool ? Geef mij dan maar OldSkool ...
 

DeletedUser3115

Guest
De stam waarin ik vertoef, of althans wat er van overblijft : Morituri te salutant. Beneden alle peil gewoonweg. Zelfs oprichterschap is niet overgedragen, er kan dus niks meer gedaan worden : stijl !
 

DeletedUser61932

Guest
De stam waarin ik vertoef, of althans wat er van overblijft : Morituri te salutant. Beneden alle peil gewoonweg. Zelfs oprichterschap is niet overgedragen, er kan dus niks meer gedaan worden : stijl !

Is normaalgezien toch onmogelijk te leaven als je enigste oprichter bent?
 

DeletedUser

Guest
Bevoegdheden gewoon bij iemand gedumpt lijkt me hè, lijkt me een foutje van topic starter
 

DeletedUser61932

Guest
Trouwens: oldschool vs. newschool-shit.

Hokjesdenken ftw.

(heb het nu over dit topic, zeg niet dat er geen verschillende speelstijlen ontstaan.
Ik vind het absurd om zoiets aan newschool toe te schrijven. Net alsof er vroeger geen zo'n zaken gebeurden.
Komt er gewoon van als je noobstammetjes joint.)
 

DeletedUser3115

Guest
Ik ga niet ingaan op de negatieve commentaren hierboven. Per slot van rekening heeft iedereen een vrije meningsuiting. Hier op het AF word je sowieso de grond in geboord.
Maar nu ff op een vraag antwoorden : normaal dacht ik ook dat leaven onmogelijk was als je oprichter bent. Het zit nl. zo : ik heb de oprichter geïnternd (op zijn verzoek uiteraard). De speler bestaat dus niet meer maar toch is de stam (stuurloos uiteraard) blijven bestaan. Whatever : we zien wel hoe alles uitdraait en vinden wel een oplossing. Prettig weekend en spelplezier !
 

DeletedUser16768

Guest
Als de oprichter de stam verlaat door verwijdering, kan een andere stamleider de oprichtersrechten overnemen.
Doe dit de volgende keer in het vragentopic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan