De nieuwe Awards

DeletedUser37502

Guest
Beste TW-team en mede tw-ers,

Ten eerste wil ik mijn complimenten uitspreken aan het TW-team, die bezig zijn om het spelen van tw wat op te fleuren, door middel van awards in het leven te roepen op w12(de nieuwe versies zal ik maar achterwege laten, want daar ben ik totaal niet over te spreken.)

Ten tweede heb ik een verzoek om een (nep)award uit het spel te halen of desnoods een pol te maken over de desbetreffende award die ik hieronder ga vermelden.

pm van het TW-team en tot slot een reactie!

Tribal Wars Team op 09.01. om 21:13 uur
Beste spelers,

We hebben zojuist de Awards geactiveerd op deze spelwereld.

Je kan nu bij instellingen -> Instellingen de awards voor jouw profiel activeren of de-activeren en je hebt nu ook een speciale ranglijst voor de Awards.

We kunnen helaas niet elke award activeren. Dit omdat Awards helaas niet retro-actief werken.

En een award krijgen omdat je 5 dorpen overgenomen hebt terwijl je er al 1.000 hebt is een beetje zinloos

Alsnog wensen we jullie veel succes met de Awards!

Veel speelplezier nog!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team



Als ik kijk naar de award `die jullie per definitie hebben weggelaten`, waarschijnlijk omdat de wereld al behoorlijk lang draaiende is ben ik eigenlijk stom verbaasd over de award, die ik hieronder ga aanhalen in dik gedrukt zwart.


Deze award is inderdaad zinloos enkel ben ik verbaasd over een andere award en dan heb ik het over : Wederopstanding
Begin 5 keer opnieuw met deze wereld!


Dit is toch geen award waard of wel?Ik zou er eerder van moeten huilen, hoe kan je nou trots zijn als je voor de 5e keer opnieuw moet beginnen, daarbij gaan mensen nu echt niet met 1000+ dorpen na uitschakeling een geheel nieuwe account aanmaken en expres 5 keer opnieuw beginnen om een stupide award te behalen zou je je eigenlijk voor moeten schamen en dus het gehele Tw-team ook, dus is deze award ook zinloos.

Ik zeg dus weg met deze (schijn) award, deze behoort niet tot de catagorie awards betiteld te worden.

Graag meningen hierover!

MVG,

yournightmare
 

DeletedUser23188

Guest
heb je 100 procent gelijk in, die award is nutteloos op deze wereld
 

DeletedUser

Guest
Wees maar blij als je je over zulke zaken druk kunt maken ;)

Overigens snapt iedereen wel dat die awards een lokkertje zijn voor nieuwe spelers en evt. noobs langer vasthouden, maar de pro's er meestal mee aan de haal gaan.
 

DeletedUser

Guest
ach, je kunt je overal wel druk om maken, ik geeft sowieso niets om awards
 

DeletedUser

Guest
Ik wou net voor die award gaan maar nu jullie je daar zo druk om maken durf ik eigenlijk niet meer :eek:
 

DeletedUser37502

Guest
Alle awards kunnen mij gestolen worden, maar vind dit toch wel de domste die er tussen zit :eek:

Trouwens, horen jullie niet allang op bed te liggen :p
 

DeletedUser

Guest
nou ik sta al op plek 11 met de awards hoor :D

heb de pechvogel en geluksvogel al binnen ghehe
 

DeletedUser

Guest
IK speelde op w17 waar ze getest werden.Is een leuk staaltje tw fun:D binnen de kortste keren staat het forum ervol van om te kijken wie de winnaar van de dag titel van iemand afpakte.:p
Het helaas wel jammer zo laat in het spel komt,dat kan de sfeer er wel van afhalen.
 

DeletedUser

Guest
nou ik sta al op plek 11 met de awards hoor :D

heb de pechvogel en geluksvogel al binnen ghehe

Dan ben jij een gemiddelde speler, pech,geluk:p

Het leuke ervan is Grootmacht van de dag te worden,
Verdediger van de dag dat is zo geweldig :D
Alleen ik verwacht dat kleinere spelers gaan de awards leiden,als je kijkt naar Grootmacht van de dag (meeste dorpen edelen) omdat ze moraal mee hebben.
 

DeletedUser

Guest
ach bekijk het via de positieve kant massa's clears sturen levert je aanvaller van de dag op :p
 

DeletedUser49173

Guest
moesten ze nu alle behaalde awards kunnen zetten van wat je nu al zou hebben bereikt, zou het teminste intressant zijn.
aangezien dat niet is, die zooi eraf gooien:D
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit dat nu met die Awards?
Gister zag ik er veel meer, ook de nieuwe bij Award ranglijst, en nu niet meer..

Mijn award: Je hebt 25 gebouwen vernield zie ik niet als ik op me naam klik, en ook niet op de award lijst.

Is dit een bug? of worden die nieuwe gewoon niet geteld/getoond?
 

DeletedUser35381

Guest
Ja er zijn een aantal nieuwe bij, ik zie ze alleen nog nergens uitgewerkt...
 

DeletedUser

Guest
Heb er al meer dan 10 hoor:p Is ook een nieuwe bij zag ik, rover van de dag:)

je qoute me van 16 dagen geleden :p gek heh dat je er nu meer hebt haha

heb er nu zelf 4 ofzo. maar vind het niet echt een toegevoegde waarde. heb ze ook niet zichtbaar staan
 

DeletedUser

Guest
Geweldig!


Behaalde dagelijkse awards

1x Aanvaller van de dag
Op op 28.01.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (956.920 eenheden)!

1x Rover van de dag
Op op 28.01.2011 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (22.854.802 grondstoffen)!

1x Plunderaar van de dag
Op op 28.01.2011 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (158 dorpen)!


En dat allemaal op 1 dag.:D
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit dat nu met die Awards?
Gister zag ik er veel meer, ook de nieuwe bij Award ranglijst, en nu niet meer..

Mijn award: Je hebt 25 gebouwen vernield zie ik niet als ik op me naam klik, en ook niet op de award lijst.

Is dit een bug? of worden die nieuwe gewoon niet geteld/getoond?

Dit is een bug. nadat versie 7.0 geactiveerd waren waren een kleine tijd de awrds die niet van W12 zijn zichtbaar op het profiel. Later alleen nog op de ranglijst en nu zit alles weer op zn plek.
 
Bovenaan