De naam van het Off topic forum - Palavaren?

Welke naam behoort het (vernieuwde) offtopic forum te krijgen.


  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Enquête gesloten .

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
onze feedback was de oude gevestigde naam behouden maar toch bedankt?
 
Reactiescore
0
Beste spelers,

In navolging van dit topic en jullie feedback deel ik jullie graag mee dat de naam van dit forum gewijzigd is naar “Ditjes en Datjes”. Bedankt voor jullie mening te uitten en welkom op het Ditjes en Datjes forum!

Duckje

Huh nu lijkt het net alsof we een eigen mening mogen hebben en dat daar dan ook nog is naar geluisterd word
 
Reactiescore
1.237
Beste spelers,

In navolging van dit topic en jullie feedback deel ik jullie graag mee dat de naam van dit forum gewijzigd is naar “Ditjes en Datjes”. Bedankt voor jullie mening te uitten en welkom op het Ditjes en Datjes forum!

Duckje
Neem je verlies en verander het gewoon weer naar het vrije forum ditjes en datjes?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.136
Ditjes en datjes is gelukkig veel middeleeuwser dan het vrije forum
 
Reactiescore
941
Het Vrij Forum / Ditjes en Datjes is een slechte naam want vrij betekent dat je alles mag, namelijk hitler verafgoden, gehandicapten uitschelden, LGBTQ+'s mensen pesten, seksuele filmpjes plaatsen en ga zo maar voort.

In Nederland heb je ook een partij, VVD (Volkspartij voor Vrijheid en Democratie) en deze partij staat er ook om bekend mee te doen met al deze praktijken. Ze hebben dan ook een extremistische voorzitter genaamd Mark Rutte die dit allemaal toelaat en zelfs predikt.

Daarom begrijp ik ook deze beslissing van @Duckje om het woord vrij voor eeuwig te verbannen van dit forum. Bedankt voor deze ingreep.
 
Reactiescore
3.536
Ik moet telkens een halfuur zoeken naar het vrijeforum, vervolgens 100 opties afgaan om dan hier eindelijk te belanden.
 
Bovenaan