De naam van het Off topic forum - Palavaren?

Welke naam behoort het (vernieuwde) offtopic forum te krijgen.


  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.489
Zoals @Combino Pastasaus heeft opgemerkt hebben we de subfora een beetje aangepast en de naam van het vrije forum gewijzigd naar Palaveren. Dit om in de Middeleeuwse stemming te blijven.

We hebben nog enkele andere opties die we in gedachten hadden maar hebben voorlopig gekozen voor Palaveren.

Breng gerust jullie stem uit op de opties hierboven zodat we een eventuele naamswijziging kunnen overwegen.

Duckje

P.S. Forumregels zijn ook van toepassing op dit subforum. Hou je taalgebruik dus netjes en beleefd en ga met respect met elkaar om.
 
Reactiescore
228
RIP Vrije Forum, ik ga in brussel gaan protesteren!!
 
Reactiescore
1.383
overigens denk ik dat we hier bamboozled worden en dat dit een truc is van duckje om ons, het vf, hier terug te krijgen. want waarom is ‘vragen & tutorials’ nog niet aangepast naar het middeleeuws????? juist! omdat daar geen ophef over ontstaat. of duckje mist ons of we worden bamboozled of alles tegelijk!
 
Reactiescore
693
Heb je suggesties voor vragen & tutorials?
We herstructureren het forum een beetje en het doel daarvan is uiteraard de VF'ers te bamboozelen. Yeah right.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
duckje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
calamus
 
Reactiescore
1.383
Heb je suggesties voor vragen & tutorials?
We herstructureren het forum een beetje en het doel daarvan is uiteraard de VF'ers te bamboozelen. Yeah right.
als we verder gaan in het oud hollands, ja.

vragen en tutorials -> vraghean ende ghydsean

de naam van het spel, waarom engels als het ook in het oud hollands kan?

tribalwars -> stammenoorlooghean

overigens stel ik voor, aangezien we in de sferen van de middeleeuwen willen blijven, hier voortaan alleen maar in het oud hollands te communiceren en elke andere vorm van communicatie te bestraffen met berispingen en bannetjes?
 
Bovenaan