De Musical gaat in première

DeletedUser63101

Guest
Jullie doen het inderdaad echt goed, en ook eerlijk en das niet vaak zo, dus mijn colplimenten!;)

DeletedUser

Guest
De statistieken zijn dus erg duidelijk! Ik heb de afgelopen dagen veel geëdeld van ~ED~! ^^ .. En samen met TLD heeft Graspop heel wat ODA behaald xD

statstg.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Bah. Zielig gedoe hier :eek:
Paar leden vragen Vv van Donkey, leaven dan de stam. (W19TS) Blijven forum lezen etc. Nu gaan ze dorpen leeg zetten voor W19TM? Zonder dat Donkey zelf daar iets aan kan doen? Zielig hoor, had jullie toch net iets hoger in geschat. Nu beide stabbers?:)

DeletedUser

Guest
Bah. Zielig gedoe hier :eek:
Paar leden vragen Vv van Donkey, leaven dan de stam. (W19TS) Blijven forum lezen etc. Nu gaan ze dorpen leeg zetten voor W19TM? Zonder dat Donkey zelf daar iets aan kan doen? Zielig hoor, had jullie toch net iets hoger in geschat. Nu beide stabbers?:)

Als dit zo is, is het uiteraard erg jammer .. De laatste dagen werd Donckey toch nog bespeeld? Want bij de dorpen die ik overnam, had ik toch nog wel wat weerstand van Donckey hoor.

Jammer wel als dit zo is en hier is niemand van op de hoogte uit W19TM vrees ik.

DeletedUser58560

Guest
Dus omdat je een vv krijgt van ed, maak je daar maar misbruik van? nee dan moet je zo verstandig zijn hem gewoon te verbreken!

de vv's die wij hebben, zitten niet in ED.
We gaan niet het forum lezen ofzo ;)
En we gaan er ook geen cleartjes mee sturen.
Dat doen we allemaal niet.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.826
Dus omdat je een vv krijgt van ed, maak je daar maar misbruik van? nee dan moet je zo verstandig zijn hem gewoon te verbreken!

Hoo, ik heb de vv van hihihi lol naar mn hoofd gegooid gekregen. daarbij
-had de speler zelf al afscheid genomen en geleaved
-ik heb nog geen 1 ed'er aangevallen met hihihilol (ben ik ook niet van plan)

enige foute wat ik doe is de treintjes van mn stam doorlaten (wat vrij logisch is want waarom zou ik ze blocken? :eek:)

DeletedUser

Guest
buiten de stam hebben we 1 vv gehad, pinokio voor een tijdje tot hij joinde :)

DeletedUser

Guest
waar we mee aanvielen ? nee sorry.

Wie zal het nou weten . jij of ik ?

Bovenaan