De Mol W81

Reactiescore
5.688
Wanneer zou de alliantie erachter komen dat het Martijn was van Against All Odds, tegen mij in PM per ongeluk bloot gegeven. Ik stel voor hem nogmaals een praatverbod te geven!!11!11!
 

DeletedUser84257

Guest
Oke, ik zal hier even duidelijkheid scheppen over de screenshot.

Ik heb een screenshot ontvangen van Burger, dat Jimmy vv zat te draaien op Ponyrunner. Deze screenshot heeft die zelf gemaakt via een fake discord account die bij jullie in de discord groep zit.

Ik stel voor een levenslange ban voor Burger op het forum en ingame. Walgelijke actie van een misselijkmakend ventje.
We kunnen hem ook een jaar lang op tribalwars training zetten bij @Combino Pastasaus, iedereen weet dat COMBINOMEISTER het moreel kompas is van Tribalwars. Ik denk dat Burger nog veel van hem kan leren.

Mvg

?????????????????????????? @DenDuvel grijp in aub dit is FAKE NEWS
 
Reactiescore
1.918
ja die martijn stuurt ook elke dag een pm naar mij maar nadien zegt die weer dat ik er niets van mag zeggen want hij heeft een praatverbod met cultleden!??
 
Reactiescore
5.688
Nee even serieus nu het was Dhr Adelbrecht
 
Reactiescore
5.688
ja die martijn stuurt ook elke dag een pm naar mij maar nadien zegt die weer dat ik er niets van mag zeggen want hij heeft een praatverbod met cultleden!??
Vreemd dat de alliantie Martijn AAO een praatverbod op legt en dat hij dan toch nog lekt, slechte leiding lijkt me dat zo op het eerste oog
 
Reactiescore
1.365
ja die martijn stuurt ook elke dag een pm naar mij maar nadien zegt die weer dat ik er niets van mag zeggen want hij heeft een praatverbod met cultleden!??
Dan zou ik al 1000x n ban gekregen hebben woutertje xD
 
Reactiescore
1.918
Vreemd dat de alliantie Martijn AAO een praatverbod op legt en dat hij dan toch nog lekt, slechte leiding lijkt me dat zo op het eerste oog
Lijkt me dat ze 5 cfs moeten geven aangezien ze naast hun Mbs ook hun eigen spelers niet onder controle hebben?
 
Reactiescore
2.064
Snap niet dat jullie zo moeilijk doen om te zeggen wie het was? Sowieso gebeuren dit soort dingen best vaak perongeluk in een onderons gesprek met de vijand, betekend niet gelijk dat de ''dader'' gelijk doodstraf krijgt? En als jullie er zo serieus mee bezig zijn, kap dan met deze onnodige debiele grapjes. Geef ook een keer het goede voorbeeld aan de relatief nieuwere spelers (de alliantie).

Is jullie morele waarde zo hoog geworden om een vriendje te beschermen, tegen een fout van niks (en wss terrecht?) Misschien had die het wel eerst intern moeten communiceren ipv extern, achja.. Als jullie nu nog niet weten wie het was

Daarnaast hoop ik dat de leidingen van Cult en ''de alliantie'' hier toch wel uit moeten komen, zo bijzonder is deze zaak/overtreding niet. Zeker aangezien jullie massa erg succesvol was.
 
Reactiescore
280
Dank allen voor het leesvoer.
Ik zie 2 dingen:
- Een VV die in feite niet had gemogen en niet is gemeld waar je dit vanuit fairplay zou mogen verwachten. Mogelijk niet goed over nagedacht? Laten we van het positieve uitgaan.
- Iemand die zonder enige kwade intentie een screenshot maakt en daarbij niet helemaal goed nadenkt wat er uit die screenshot op te maken valt. Ik zou het onhandig noemen, meer niet.

Je kunt dan stellen dat het vertrouwen in je stamleden weg is maar bedenk dat Cult dat ook kan zeggen over vertrouwen in de alliantie als er afspraken geschonden worden.

Vanuit de alliantie niet netjes dat er een VV is gedaan zonder te melden, vanuit Cult weinig animo om te melden wie het was omdat er geen sprake lijkt van kwade opzet. Ik zeg 1-1.

En door.
 
Reactiescore
464
k5Lcpv4.gif
 
Reactiescore
2.064
Dank allen voor het leesvoer.
Ik zie 2 dingen:
- Een VV die in feite niet had gemogen en niet is gemeld waar je dit vanuit fairplay zou mogen verwachten. Mogelijk niet goed over nagedacht? Laten we van het positieve uitgaan.
- Iemand die zonder enige kwade intentie een screenshot maakt en daarbij niet helemaal goed nadenkt wat er uit die screenshot op te maken valt. Ik zou het onhandig noemen, meer niet.

Je kunt dan stellen dat het vertrouwen in je stamleden weg is maar bedenk dat Cult dat ook kan zeggen over vertrouwen in de alliantie als er afspraken geschonden worden.

Vanuit de alliantie niet netjes dat er een VV is gedaan zonder te melden, vanuit Cult weinig animo om te melden wie het was omdat er geen sprake lijkt van kwade opzet. Ik zeg 1-1.

En door.

Mee eens, zie inmiddels dat het ook is doorgegeven.
Cult hun massa was erg goed, dus door <3
 
Reactiescore
1.143
Was vanuit ons ook geen onwil om het te zeggen btw.
Maar bij ons in de stam wist ook maar 1 iemand wie het was en die wou het niet meteen zeggen wat ik ook wel kan begrijpen.

Daarnaast blijf ik er bij dat ik het niet echt heel schadelijke informatie vind contact tussen beide stammen is er veelvoudig en van paar van de spelers die hier heel moeilijk over doen is al meer informatie verkregen (ook niet van het niveau spionage) dan van deze screen.
 
Reactiescore
1.365
Was vanuit ons ook geen onwil om het te zeggen btw.
Maar bij ons in de stam wist ook maar 1 iemand wie het was en die wou het niet meteen zeggen wat ik ook wel kan begrijpen.

Daarnaast blijf ik er bij dat ik het niet echt heel schadelijke informatie vind contact tussen beide stammen is er veelvoudig en van paar van de spelers die hier heel moeilijk over doen is al meer informatie verkregen (ook niet van het niveau spionage) dan van deze screen.
Ss delen = ss delen, ongeacht wat Jurr.
Moet gewoon hard tegen opgetreden worden. Ookal is het voor een ''lolletje''
Ik vind dat gewoon zielig, gebeurd iedere wereld de laatste tijd maar weer om wat .
En dan wordt er maar omheen getrolled, kunnen mensen tegenwoordig niet meer legit winnen/spelen?
Je verpest gewoon de hele playerbase tbh.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ss delen = ss delen, ongeacht wat Jurr.
Moet gewoon hard tegen opgetreden worden. Ookal is het voor een ''lolletje''
Ik vind dat gewoon zielig, gebeurd iedere wereld de laatste tijd maar weer om wat .
En dan wordt er maar omheen getrolled, kunnen mensen tegenwoordig niet meer legit winnen/spelen?
Je verpest gewoon de hele playerbase tbh.

Euhm, we hebben even leuk gememed, maar volgens mij zodra wij de info hadden hebben we het meteen doorgegeven. Voor de goede orde, dat mensen uit jullie discords info naar ons toesturen is JULLIE probleem, wij vragen er niet om he. Dus los dit even intern op, zoals je ziet heeft Cult gewoon meegewerkt.

Nu hoop ik datj ullie dat ook doen wat betreft afspraken :)
 
Bovenaan