DE MOL( Vlaanderen)

Reactiescore
4
Eerste aflevering zonet afgelopen. Ook te zien in NL. Miss best niet verder lezen als je het nog niet gezien hebt.

Meteen met een verassing! Kandidaat Jens, die vorig seizoen als eerste afviel, mag dit jaar terug meedoen. Daardoor zijn er 11 spelers en geen 10.

Mijn notities voorlopig:
- Nele veel te opvallend. Nooit de mol. De Philippe van vorig jaar.
- Yens en Emanuelle die eigenlijk afhangen van de andere kandidaten bij de openingsproef( Geen goede positie voor de MOL)

De Mol tja moeilijk...
Uma is voor mij geen mol, als kandidaat wil je daar voor de vrijstelling gaan. Brengt ook het meeste geld in het laadje in de 1ste aflevering( met ook dank aan Jens die de verdubbelaar pakt).

De beste plaats voor de mol in de proeven lijkt me:
Proef 1 : De auto in het begin of de taart
Proef 2 : De coördinator bij de ballonnen (al is dat miss net te opvallend) gezien je daar invloed hebt op de 2 proeven. In ieder geval is dat wel de Proef waar je het meest kan doen mislukken.

Proef 3: Eigenlijk niet echt een goede positie nodig. De vrijstelling ging sws wel genomen worden door een van de kandidaten. Gewoon zorgen dat ge er snel uitligt zodat ge geen geld binnenbrengt.

Voorlopig dus verdacht voor mij: Toon, Philippe, Sven. Nele lijkt me onwaarschijnlijk gezien het er dubbeldik oplag maar kan ook nog.
Gretel
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
ik ben redelijk zeker dat de boomknuffelaar de mol is
Zou dan wel een slechte mol zijn tot nog toe. 0 invloed gehad op de openingsopdracht, Vrij weinig bij de ballonnenopdracht( oke zijn bedrag wordt wel geraden maar dan nog). En waarom pakt die de vrijstelling dan niet( want hij had er als eerste de kans toe) en daarmee de kans om 3000 eur uit de pot te houden?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.489
Ik neig eigenlijk juist wel naar Uma... Snel vertrouwen winnen van iedereen zodat je later meer ruimte krijgt om te sjoemelen.
 
Reactiescore
4
Ik neig eigenlijk juist wel naar Uma... Snel vertrouwen winnen van iedereen zodat je later meer ruimte krijgt om te sjoemelen.
Nu al de meest verdachte persoon als je de polls ziet. Gaat hem dus niet zijn wss. :p Ik neig naar Toon.

Nele mag er van mij wel uit. Op basis van de 1ste aflevering echt geen tof mens.
 
Reactiescore
2.489
Goh, ik zou nog durven denken aan Jens, zijn exit vorige keer... Populariteit toen en zijn intrede nu is dat niet allemaal een beetje verdacht?
 
Reactiescore
1.770
Goh, ik zou nog durven denken aan Jens, zijn exit vorige keer... Populariteit toen en zijn intrede nu is dat niet allemaal een beetje verdacht?
meer zelfs maatje volgens mij was zijn exit vorig seizoen doorgestoken kaart!!
 
Reactiescore
4
Goh, ik zou nog durven denken aan Jens, zijn exit vorige keer... Populariteit toen en zijn intrede nu is dat niet allemaal een beetje verdacht?
Ik weet nog niet helemaal waar Jens te plaatsen.... Vreemd gegeven gewoon dat de mol met 11 wordt gespeeld ipv met 10
Zijn er dan dit seizoen dan bv. ook 4 finalisten in plaats van 3? Want als er iedere week één afvalt, komt je in mei op 4 uit in de finale...

Ik verwacht nog ergens wel een mindfuck of twee :D
 
Reactiescore
4
Toch wel al één opvallend ding:
Jens wist zogezegd niet dat die meeging doen aan de Mol maar wordt drie weken ervoor wel geïnterviewd... Zo een productiefout zullen ze toch niet over het hoofd hebben gezien zeker ?

Toon in de eerste proef ook weer 2 van de 3 gerechten laten mislukken.. Dat blijft mijn mol voorlopig.
 
Reactiescore
941
Toch wel al één opvallend ding:
Jens wist zogezegd niet dat die meeging doen aan de Mol maar wordt drie weken ervoor wel geïnterviewd... Zo een productiefout zullen ze toch niet over het hoofd hebben gezien zeker ?

Toon in de eerste proef ook weer 2 van de 3 gerechten laten mislukken.. Dat blijft mijn mol voorlopig.

helaas
 
Reactiescore
941
Ik ken er niks van :p Het zal wel Uma zijn dan. Jammer wel dat de twee leukste kandidaten er al uit zijn.

uma is zeker een optie, maar hmm ik denk het niet

ik denk nog steeds dat het de boomknuffelaar is. hij zit vaak op de plaats waar dingen mislopen
 
Reactiescore
545
eerste afleveringen is het simpel voor de mol, want dan doet is toch de helft van de deelnemers zelf aan het mollen.
 
Reactiescore
4
uma is zeker een optie, maar hmm ik denk het niet

ik denk nog steeds dat het de boomknuffelaar is. hij zit vaak op de plaats waar dingen mislopen
Meestal is het afwisselend een man-vrouw. Gezien het vorig jaar een man was... Is nog maar een keer geweest dat het 2 keer op rij een vrouw was( Eline-Alina).

Jens en Toon hebben gewoon hun eliminatie dom ingevuld imo. Ze hebben bij elke vraag elk een ander antwoord ingevuld.Maar het gemiddelde telde... Dus 1 kan wel goed zitten maar de ander zit dan helemaal fout. Als je dan zoals anke en philippe telkens de grootste groep deelnemers pakt en bij twijfelvragen je individuele voorkeuren heb je een hoger gemiddelde en grotere kans dat je ergens wel een vraag juist hebt.
 
Reactiescore
2.489
Zouden ze niet ergens proberen om de mol niet recht in beeld te zetten? Wat denken jullie van een Emanuelle?
 
Reactiescore
4
Zouden ze niet ergens proberen om de mol niet recht in beeld te zetten? Wat denken jullie van een Emanuelle?
Wel erg nadrukkelijk in beeld door het voorval met Yens tijdens de laatste eliminatie. Mogelijk wel maar ik denk het niet. Dat ze het Leon niet kon vertalen uit het Spaans is me dan wel een raadsel.. Ze is in Brazilië geboren en spreekt Spaans... Zelfs zonder kennis van het Spaans was dat duidelijk dat het om leeuw ging :biggrin:
 
Reactiescore
2.489
Er zijn een hoop verdachte dingen gebeurd al ja .. nog even de volgende aflevering afwachten voor we wat meer weten dus!

Kan niet wachten
 
Bovenaan