De Mental autobiografie

DeletedUser73972

Guest
Je hebt het over mijn haat post maar je onderbouwd zelf ook amper je eigen post zoals hier boven zonet ook niet deed. en eeuwen geleden? ik post amper wat en ik zeg hierboven toch duidelijk dat ik liever een zo post zoals dit in een keer lees dat ik iedere keer voor terug moet komen terwijl de wereld al gedaan is. En andere haat post's? overdrijven is ook een kunst

Damn ik had deze discussie hierover nooit moeten uitlokken he, zo niet interessant eigenlijk. Ik zeg dat je negatief post, ik heb meerdere posts gemaakt van paginas lang vol argumenten, alleen is dit niet altijd nodig. Dat je niet veel post oke maar wanneer je post is het kort en negatief.

Sorry bae, al je het verhaal wil lezen zal je elke week moeten terugkomen :( het in 1 keer erop kletsen zou echt een uur leeswerk worden... (mischien een klein beetje overdreven :p), sorry
 

DeletedUser61042

Guest
Damn ik had deze discussie hierover nooit moeten uitlokken he, zo niet interessant eigenlijk. Ik zeg dat je negatief post, ik heb meerdere posts gemaakt van paginas lang vol argumenten, alleen is dit niet altijd nodig. Dat je niet veel post oke maar wanneer je post is het kort en negatief.

Sorry bae, al je het verhaal wil lezen zal je elke week moeten terugkomen :( het in 1 keer erop kletsen zou echt een uur leeswerk worden... (mischien een klein beetje overdreven :p), sorry

Ik snap ook niet waarom je hem uitlokt dan ten eerste manier waarop al. en ik mag nog altijd zelf weten de manier waarop ik dingen post en als jij dat negatief ziet kan ik niks aan doen:p toen mental aangaf dat ze een verhaal gingen maken had ik verwacht dat het een groot verhaal zou worden net zoals altijd op andere werelden. En als je dan leest dat er 12 hoofdstukken komen per week waar je iedere week op moet wachten dan ben ik lichtelijk teleurgesteld en dan kan het misschien negatief overkomen op jou.
 

DeletedUser73972

Guest
Dan zijn we het eens, jij komt over op mij als iemand die veel te veel zaagt & je zal moeten wachten ... of compleet links laten liggen die hoofdstukken... als ik de andere eindverhalen bekijk gaan we zeker niet bij de minst uitgebreide zitten dus uiteindelijk zal je je leesvoer wel hebben. Dat is daarbij dan ook afgerond.

ps: 1111 illuminati confirmed
 

DeletedUser61042

Guest
Dan zijn we het eens, jij komt over op mij als iemand die veel te veel zaagt & je zal moeten wachten ... of compleet links laten liggen die hoofdstukken... als ik de andere eindverhalen bekijk gaan we zeker niet bij de minst uitgebreide zitten dus uiteindelijk zal je je leesvoer wel hebben. Dat is daarbij dan ook afgerond.

ps: 1111 illuminati confirmed

en ik ben het er niet mee eens.
 
Reactiescore
579
Ik heb nog een hele serie jpeg's liggen van verschillende situaties op deze wereld, opgezette aanvallen, afgesproken grenzen etc. Als iemand van Mental ze wil hebben en zijn e-mail in een privé bericht zendt, dan pak ik de hele handel in en stuur ik die wel toe.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb nog een hele serie jpeg's liggen van verschillende situaties op deze wereld, opgezette aanvallen, afgesproken grenzen etc. Als iemand van Mental ze wil hebben en zijn e-mail in een privé bericht zendt, dan pak ik de hele handel in en stuur ik die wel toe.

Lijkt me tof:), ik stuur je morgen een bericht erover. Mocht je ingeving hebben dan kan je me altijd pm en, dit geldt trouwens voor iedereen. Wij screenen zelf of we het zullen gebruiken of niet.
 

DeletedUser72945

Guest
Denk alleen dat het dan niet positief gaat uitvallen :eek:

Alhoewel met het niveau wat deze wereld had komt zelfs mijn oma nog positief voor in het verhaal als ze mee had gedaan :D

En toch kon je niet winnen van Mental ;)

Is mental dan toch nog een vriendelijke stam geworden?! :eek:

Daar zag het niet naar uit jaren lang..

Niet hopen, wij zullen nooit vriendelijk worden hoor :eek: zeker nu niet, nu krijgen we nog een boost van dikke nekkeriheid erbij :eek: ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Heuy, niet zo stoer doen jij nu, ik kon wel van Mental winnen hoor, vraag maar na aan andere :mad:
 

DeletedUser73972

Guest
Heuy, niet zo stoer doen jij nu, ik kon wel van Mental winnen hoor, vraag maar na aan andere :mad:

Heuy je zat wel in de marginale driehoek cleonito tommiboy weet nie verstrengeld he, natuurlijk dat de wereld dan akkelijk lijkt bij 3 grote noob accounts! Ik zou je nog wel eens willen hebben zien winnen tegen de enige echte G of triadrop
 

DeletedUser

Guest
Ziet er heel mooi uit! Kijk er naar uit.

Als er nog info nodig is over Cyan en het begin van Story mogen jullie me contacten op skype.
 

DeletedUser66129

Guest
Ja Auke was namelijk zo'n Flut leider, die heeft nog wel al mijn scheldpartijen richting hem opgeslagen, man man man wat was hij slecht :D :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ja Auke was namelijk zo'n Flut leider, die heeft nog wel al mijn scheldpartijen richting hem opgeslagen, man man man wat was hij slecht :D :D

Als die al slecht was dan was die nog beter dan jij ooit zult zijn. Nubcake was uberinactief toen ik je tot leider bombardeerde:mad::mad::mad:
 

DeletedUser66129

Guest
Lol, Martijn jij kent de situatie wel waarin ik zat dus sstt..

Ik ben niet voor niets blijven zitten het jaar, gaf teveel voor TW en dat kosten mij de kop op school, en dat moet je weten.

Dan daarbij ben ik verre van een ideale leider, maar ik ben gewoon een actief mee denkend lid die zich wel aansprakelijk stelt, ben geen leider type.
 

DeletedUser

Guest
Lol, Martijn jij kent de situatie wel waarin ik zat dus sstt..

Ik ben niet voor niets blijven zitten het jaar, gaf teveel voor TW en dat kosten mij de kop op school, en dat moet je weten.

Dan daarbij ben ik verre van een ideale leider, maar ik ben gewoon een actief mee denkend lid die zich wel aansprakelijk stelt, ben geen leider type.

Ik heb m'n schooljaar ook al niet gehaald door TW :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Lol, Martijn jij kent de situatie wel waarin ik zat dus sstt..

Ik ben niet voor niets blijven zitten het jaar, gaf teveel voor TW en dat kosten mij de kop op school, en dat moet je weten.

Dan daarbij ben ik verre van een ideale leider, maar ik ben gewoon een actief mee denkend lid die zich wel aansprakelijk stelt, ben geen leider type.

Luv you schatje.:cool:
 
Bovenaan