De meest trieste persoon van wereld 90.

Reactiescore
28
Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes,

Ik wil graag even mijn hart luchten over de meest trieste situatie die ik ooit in tribalwars heb meegemaakt.

Mijn naam is Mark. Ik ben in 2017 gestopt met tribalwars en heb mij doen overhalen om nog eens met het oude clubje gezamenlijk een account te starten op wereld 90.

Ik zal maar beginnen met het verhaal.

Context

op 26 Januari constateren wij dat een speler genaamd Nelisfcu14 onder aanval ligt door de stam ~UIL~. Aangezien wij actief OD checks uitvoeren in onze directe omgeving hadden wij dit al vrij snel door. Wij gaan verhaal halen bij de speler om informatie te verzamelen.

1675097093176.png
De informatie is verkregen. Wij geven aan dat de speler dit vast nog wel wat langer kan volhouden en wensen hem succes toe.

De volgende dag called de speler de GG en zegt geen troepen meer over te hebben om zichzelf te verdedigen. Hij geeft aan dat de aankomst tijd 11:45 is.

Op dit moment heeft de profiteur niks thuis staan. Farms lopen. Rooftochten lopen. Zittende speler besluit op fake limiet een edel te sturen op 3,5 uur loopafstand.
Deze recap edel komt +/- 90 min na de overname aan.


1675096760120.png

In dit tijdsbestek van 90 min ligt de stam ~UIL~ met minstens 6 dorpen binnen ondersteuning bereik voor het nieuwe dorp. Ze kiezen ervoor dit niet te doen (begrijpelijk ze wisten niet hoelang onze recap al liep)
Dit zou het 2e dorp zijn voor Ordinaire Oehoe dus ze hadden ervoor kunnen kiezen gebruik te maken van de burgerwacht.
Ze hadden zelf weer een recap kunnen sturen. Die had al 1,5 uur gelopen en zou dan vlak na ons aangekomen zijn. Dit hebben ze niet gedaan.
Ze hadden op zijn minst ervoor kunnen kiezen om onze troepen te bashen op aankomst.

Maar geen van bovenstaande opties zijn gebruikt. Helemaal niks.

Het is 13:11:38 en tot onze grote verbazing zien wij dat we een dorp hebben overgenomen met onze +/- 50 bijlstrijders. Wij liggen natuurlijk ons helemaal te bescheuren.

De PM's rollen binnen, maar 1 serie aan pm's springt erboven uit.
1675098408265.png

Wij hebben nauwlettend een fight in de gaten gehouden tussen meerdere spelers. En zoals bij onze naam past willen wij hier van profiteren. Dat die leeg stond wisten wij immers al een dag van te voren door de gigantische stijging in OD van de speler. Je laat toch niet de competitie zomaar een dorp vlak naast je edelen zonder weerstand. Er waren genoeg opties voor hun om het dorp te behouden. Het vrij sturen van OS is niet toegestaan en zij hadden de bovenhand in deze situatie.

Dan nu het trieste

Uiteraard is de onterechte report voor boosten onsuccesvol. Er zijn duidelijk geen regels overtreden.
Maar er gebeurt iets raars na dit incident.

Wij krijgen ineens hele bijzondere pm's.
1675098957377.png
Bekijk bijlage 33989

Spelers beginnen ineens gratis hun dorp aan ons aan te bieden, maar dat is gek. Dat gebeurde eerst helemaal niet, Maar goed. We verwijzen ze netjes naar de spelregels en gaan weer verder met de normale gang van zaken.



1675099407015.png

Nou is dit niet zo bijzonder en kan mogelijk gewoon toeval zijn, maar dat is niet alles. Dan komen via via de discord screens binnen van Hans (Speler van Runner 5).
Zo krijgen wij te horen dat we door minstens 6 spelers een report hebben gekregen. Nog steeds interesseert het ons weinig. Wij hebben de nieuwe regels goed doorgelezen bij terugkomst naar het spel.

Maar als klap op de vuurpijl. Doet dit trieste figuur nu het volgende.
1675099991573.png

Hij vermeld op zijn ingame profiel dat hij de DU is voor mijn stamgenoot.

Ook hier worden we via via van op de hoogte gesteld.
1675100096589.png1675100250080.png

Dit wil zeggen. Dat deze speler naast het onterecht reporten van ons ook anderen aanspoort om ons onterecht te reporten. Mogelijk probeert de speler ons ook nog in een ban te baiten. Tevens probeert hij het ook nog zo te spelen dat mijn stamgenoot een ban krijgt door iets een intern te laten lijken.

Wat is er in godsnaam met dit spel gebeurt in de afgelopen 5-6 jaar dat ik niet gespeeld heb. Dit is toch wel ver uit het meest trieste figuur die ik ooit ben tegengekomen.

De reden dat ik dit verhaal hier post is om aan te kaarten dat er blijkbaar spelers zijn die met opzet spelers de regels willen laten breken. Ik verwacht geen consequenties voor deze speler in de vorm van in game straffen. Dat maakt me vrij weinig uit en als ik dat wou dan had ik er een support voor ingediend en niet een AF post.

Hij zal vast niet lang meer op wereld 90 spelen. Dan kan die lekker weer focussen op het edelen van barbarendorpjes op de casual.


Groeten van Mark.
Team De Profiteur
 
Reactiescore
546
In de eerste alinea's bekroop me een onbehaaglijk gevoel dat de apotheose van je verhaal een ban van de support zou betreffen. Ook ik ben jaren terug gestopt en blijkbaar is dat het sentiment dat is blijven hangen zodra het om dit soort zaken gaat.

Blij voor je dat dit geenszins het geval is. Hansworst heeft naar mijn weten in het verleden ook wel dubieuze dingen bekokstoofd. Ogen en oren goed open houden dus, doe vooral zo verder. Heldere post ook :smile:
 
Reactiescore
510
Snap wel dat Hans het op w90 probeert nu, hij ziet zijn casual winkansen als sneeuw voor de zon verdwijnen nu ik naast hem lig.

Wel ironisch dat hij jou vraagt het dorp leeg te zetten zodat hij kan internen. Is die zelf ook meteen banbaar, ik zou het doen
 
Reactiescore
510
Een ander dorp dan een bb dorp pakken kan runner ook niet lol
 
Reactiescore
725
Hij zal vast niet lang meer op wereld 90 spelen. Dan kan die lekker weer focussen op het edelen van barbarendorpjes op de casual.
Volledig mee eens, een echte runner is het die Hans
 
Reactiescore
510
Hans is anders zeggen ze ook wel eens
 
Reactiescore
5.686
Niks mis mee ouwe reus
 
Reactiescore
1.165
Dus, de Profiteur is geen booster? Make that the cat wise!
 
Reactiescore
490
Gelieve mijn boost accounts met rust te laten b.v.d.
 
Reactiescore
80
Die Hans heeft mij ook ooit zo te grazen willen nemen, vies mannetje.
 
Bovenaan