De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser63736

Guest
De afgelopen maand heeft Mercy 300 dorpen van Reborn speler Mickey overgenomen. Natuurlijk merken we het wanneer zo'n vijand met frontligging wegvalt.

Een aantal sterke spelers zullen nu dus noodgedwongen barbaren moeten edelen. Typisch genoeg was dat juist de manier waarop mickey aan zijn dorpen kwam.

Kun je L.Goossens even de groeten doen van mij :p Hij heeft het redelijk gedaan zie ik nu. Helaas staat die geen nummer 1 das wel minder

De afgelopen maand heeft Mercy 300 dorpen van Reborn speler Mickey overgenomen. Natuurlijk merken we het wanneer zo'n vijand met frontligging wegvalt.

Een aantal sterke spelers zullen nu dus noodgedwongen barbaren moeten edelen. Typisch genoeg was dat juist de manier waarop mickey aan zijn dorpen kwam.

Kun je L.Goossens even de groeten doen van mij :p Hij heeft het redelijk gedaan zie ik nu. Helaas staat die geen nummer 1 das wel minder
 
Reactiescore
0
Hi allemaal

hier nog oude bekenden?
Hoi Thanator!
Ja hoor, er zitten ook bij ~DAK~ nog wel wat bekenden uit W17.
En je bent net op tijd: over een maand gooien de mods de wereld op slot: het kan financieel niet uit om W12 nog te laten draaien voor maar een stuk of 20 spelers.
 

DeletedUser64517

Guest
Waag het niet om mij nog weg te edelen:p Dan vind ik jullie niet meer lief:D
 
Bovenaan