De laatste 100 spelers van w12

DeletedUser

Guest
Tal van spelers die gestopt zijn en geen moeite meer doen om te deffen :')
 

DeletedUser53787

Guest
PHX en Mercy. braken door nadat ik gestopt was op een account binnen Reborn:rolleyes:
 

DeletedUser52747

Guest
En weer een speler minder, we zijn nog met 74 man, verzameld in 9 stammen.
 
Reactiescore
0
En weer een speler minder, we zijn nog met 74 man, verzameld in 9 stammen.
Yep, Lord Snelle Jelle heeft na jaren stil gestaan te hebben eindelijk vergeten in te loggen. :D
Daarmee is ook de stam Alone Moraalbrekers (AMB) van W12 verdwenen.

R.I.P. :)
 

DeletedUser

Guest
magnar rocks(rock):)

MERc haha,

heb k ooit nog op gezet,
en het bestaat nog steeds heh:D
 

DeletedUser26555

Guest
jap terrorbeast is no more :(

waarom toch...
1 keer per week inloggen is toch niet veel gevraagd :p
 
Reactiescore
0
Ik ben al een week op zoek naar #73 van de lijst. :D
Die is ruim een week geleden barbaar geworden, maar was stamloos, en dus via TW-stats heel lastig terug te vinden.

Heeft iemand een kleine speler BB zien worden op het speelveld? :confusion:
 
Reactiescore
0
Ik zie wel een speler die vroeg of laat wordt ingemaakt:D

O, ik zie minstens nog wel een stuk of 20-30 spelers die Flappie na gaan doen :)
Oftewel: die de kerst niet zullen halen :D
 

DeletedUser26555

Guest
Ik ben al een week op zoek naar #73 van de lijst. :D
Die is ruim een week geleden barbaar geworden, maar was stamloos, en dus via TW-stats heel lastig terug te vinden.

Heeft iemand een kleine speler BB zien worden op het speelveld? :confusion:

ondertussen gevonden? :p;)
 

DeletedUser74005

Guest
Het is trouwens wel erg grappig om te zien hoe een massastam, zoals RobinHood, die in mijn ogen echt bekend stond als DE massastam van tw, de eindfase van een wereld heeft weten te halen. Best een aardige prestatie :)
 

DeletedUser

Guest
En het is afgelopen voor Realghost!

Deze ex TRL, Mercy en later WiC speler, heeft altijd netjes ingelogd, danwel PA betaald, waardoor zijn account van 35.000.000 punten tot het laatste dorpje weggeedeld kon worden.

Ik vraag me altijd af: waarom niet gewoon eerder op grijs? Wie bleef hier moeite of geld insteken, meer dan een jaar lang? Want zolang duurde deze lijdensweg.
 

DeletedUser52747

Guest
En het is afgelopen voor Realghost!

Deze ex TRL, Mercy en later WiC speler, heeft altijd netjes ingelogd, danwel PA betaald, waardoor zijn account van 35.000.000 punten tot het laatste dorpje weggeedeld kon worden.

Ik vraag me altijd af: waarom niet gewoon eerder op grijs? Wie bleef hier moeite of geld insteken, meer dan een jaar lang? Want zolang duurde deze lijdensweg.

Ik heb hem tot het laatst toe nog (inefficiënt) met def zien schuiven. Er was dus inderdaad iemand die de moeite nam om nog in te loggen. Ieder zijn spelplezier zullen we maar zeggen.
 

DeletedUser52747

Guest
En de volgende speler gooit het bijltje erbij neer: mickey57 van reborn laat voor 40.000.000 punten aan barbarendorpen achter.
 

DeletedUser26555

Guest
En de volgende speler gooit het bijltje erbij neer: mickey57 van reborn laat voor 40.000.000 punten aan barbarendorpen achter.

Jullie volgen het echt wel op de voet he:p
Ik steek daar mijn tijd niet (meer) in.
 

DeletedUser

Guest
De afgelopen maand heeft Mercy 300 dorpen van Reborn speler Mickey overgenomen. Natuurlijk merken we het wanneer zo'n vijand met frontligging wegvalt.

Een aantal sterke spelers zullen nu dus noodgedwongen barbaren moeten edelen. Typisch genoeg was dat juist de manier waarop mickey aan zijn dorpen kwam.
 
Bovenaan