de kata actie van bromsie

Reactiescore
500
Reactiescore
7.918
ik waarschuw voor de volgende classic zoiezo:) het gaat een totaal feest worden voor al die smerige domme zogenaamde anti-kata noobs. Pakken deze hele community wel aan als tw zelf geen katas eruit gooit hahahah.
Maar goed ik begrijp wel dat als je bekent staat als internsie en je niet meer kan internen dat je dan katas gaat gebruiken hoor bonobo 1e klas. Inactieve noob

giphy.gif

mrw_the_director_on_the_email_thread_chimes_in
 
Reactiescore
86
Zal inderdaad een feest worden, lachen dit hoe hun ons kata'en totaal geen probleem over wordt gemaakt als wij iemand edelen is het meteen een stab en staat heel het forum vol.
 
Reactiescore
24
OKe even verduidelijking omtrent bedreiging.

Son of khan dreigde met: Yo ik heb je even opgezocht op fb. Hopelijk komen we elkaar nog tegen in leiden, daar woon je zag ik. Hierop werd Son geblokkeerd en is die al zijn troepen kwijt.

En blue eyes zocht me op op facebook en stuurde een DM: Noob. (althans, welsey van benthem).

Beide gewoon tokkie/kleuter gedrag en ze hebben hun hele leven nog om iets over waarden en normen op te doen. Dus ik zie het deze keer door de vingers.
 

DeletedUser80024

Guest
OKe even verduidelijking omtrent bedreiging.

Son of khan dreigde met: Yo ik heb je even opgezocht op fb. Hopelijk komen we elkaar nog tegen in leiden, daar woon je zag ik. Hierop werd Son geblokkeerd en is die al zijn troepen kwijt.

En blue eyes zocht me op op facebook en stuurde een DM: Noob. (althans, welsey van benthem).

Beide gewoon tokkie/kleuter gedrag en ze hebben hun hele leven nog om iets over waarden en normen op te doen. Dus ik zie het deze keer door de vingers.


Wie ben jij om over normen en waarden te spreken? Voel je je opeens bedreigd meneer Milan?

Mensen zoals ik probeerden het spel op een eerlijke manier te spelen, terwijl jij alleen maar kan kataen of internen... hoe voelt het om jaloers te zijn op iemand die beter heeft gepresteerd op zijn eerste classic, dan jij ooit zult in jouw hele leven.

Ps. Voor de mensen die zeggen son of khan heeft gestabt. Ga niet oordelen voordat je het hele verhaal kent.

Ik zet het ook hier even neer voor de andere spelers; mensen zoals xyphon en raphael zijn vieze achterbakse spelers die verdienen om kapot gecatad te worden. Ik hoop dat karma jullie pakt!
 
Reactiescore
24
Wie ben jij om over normen en waarden te spreken? Voel je je opeens bedreigd meneer Milan? Jij bent het type persoon die jarenlang door zijn ouders is misbruikt in zijn kinderjaren en nu stoer probeert over te komen op een spelletje.

Mensen zoals ik probeerden het spel op een eerlijke manier te spelen, terwijl jij alleen maar kan kataen of internen... hoe voelt het om jaloers te zijn op iemand die beter heeft gepresteerd op zijn eerste classic, dan jij ooit zult in jouw hele leven.

Ps. Voor de mensen die zeggen son of khan heeft gestabt. Ga niet oordelen voordat je het hele verhaal kent.

Ik zet het ook hier even neer voor de andere spelers; mensen zoals xyphon en raphael zijn vieze achterbakse spelers die verdienen om kapot gecatad te worden. Ik hoop dat karma jullie pakt!

Ik val van mijn stoel.
 

DeletedUser78972

Guest
122043_thumb
Supremacy op 10.11. om 14:23 uur
Maakt niet uit, noobstiaan en ik waren beide toch gestart als DU voor Priest maar liggen te ver dus dolen maar wat rond haha

| Robbert |




geen premade start geweest bij 1150 oeff je moet het maar durven beweren.

Ik hoor niet bij 1150 dus dit klopt idd niet^^


Btw wie voelt zich nou bedreigd door mensen die TW spelen lol
 
Bovenaan