De Jacht der Goden

Reactiescore
1.075
deze stats kunnen denk ik aardig gerelativeerd worden ook wel, men moet er rekening mee houden dat hier alle accounts waar jullie hebben gevv't en tot op heden nog steeds vv draaien, buiten god hier niet bijgerekend worden waar jullie de hele tijd in onze rim liggen te kutten a la nilsos, lolaapje, chavanne etc , helaas moest daar nu eenmaal eerst de focus (soms) op gelegd worden om verder te kunnen kijken en ofc dat cluster van 200 tal dorpen van pika die zeg maar een dabb ligging had (maar nog net iets erger en meer afgelegen :p), wat overigens gewoon de fout van pika zelf was wel ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
deze stats kunnen denk ik aardig gerelativeerd worden ook wel, men moet er rekening mee houden dat hier alle accounts waar jullie hebben gevv't en tot op heden nog steeds vv draaien, buiten god hier niet bijgerekend worden waar jullie de hele tijd in onze rim liggen te kutten a la nilsos, lolaapje, chavanne etc , helaas moest daar nu eenmaal eerst de focus (soms) op gelegd worden om verder te kunnen kijken en ofc dat cluster van 200 tal dorpen van pika die zeg maar een dabb ligging had (maar nog net iets erger en meer afgelegen :p), wat overigens gewoon de fout van pika zelf was wel ;)

Dat Dabb op die positie toen dorpen verloor vond je toch toevallig heel vermakelijk en triest van GOD? :eek:
 
Reactiescore
614
Hoe kun je stats nu relativeren, het zijn feiten.
Dat jullie zogenaamd de focus elders leggen (met al meerdere massa's op GOD achter de boeg wat dit dus ontkracht) doet er niet toe.
De feitelijke stand is die zoals hij op een bepaald moment is en daarvoor kan je excuses bedenken of je kan proberen het daadwerkelijk te veranderen.
VV draaien bij kleine spelers in de rim voor de lol is niet illegaal toch en heeft naar mijn weten ook geen invloed op de stats of je moet weer terugkomen op het excuus dat je hierdoor 300+ dorpen achterstaat omdat de focus zogenaamd elders ligt. Pikachu ga ik niet eens op in, had gewoon beter verdedigd kunnen worden, tevens hou je dan nog altijd 100+ andere dorpen over.
 
Reactiescore
1.075
Het feit is dat jullie alles doen , ook best smerige dingen, zo hebben jullie bij GOD al meerdere van onze mbs gecontacteerd om over te schakelen naar god ;) daar horen we natuurlijk niets van.
Dat jullie dan tal van vvs nemen in onze rug kan je onmogelijk eerlijke oorlogsvoerig noemen. Maar fair play waren we van god zoiezo al niet gewend. Karma will be a bitch.
 
Reactiescore
614
Het feit is dat jullie alles doen , ook best smerige dingen, zo hebben jullie bij GOD al meerdere van onze mbs gecontacteerd om over te schakelen naar god ;) daar horen we natuurlijk niets van.
Dat jullie dan tal van vvs nemen in onze rug kan je onmogelijk eerlijke oorlogsvoerig noemen. Maar fair play waren we van god zoiezo al niet gewend. Karma will be a bitch.

Komt weer aan met argumentatie die nergens op is gebasseerd, kan zo een aantal spelers noemen die naar ons toekwamen.
Iets wat ik natuurlijk niet ga doen, ze worden dan enkel gekickt en opgeëdeld zou zonde zijn (je zou eens moeten weten).
Alleen al te bedenken dat pika eerst naar ons kwam en toen naar jullie om nu 200 dorpen lichter te zijn zegt al genoeg denk ik ;)
Voor nu genoeg over spelers want daar ga je niet gelukkig van worden.
Ander onderwerp: vv's nemen is gewoon deel van het spel en mag gewoon in tegenstelling tot kata'en wat wel gebeurd op alles wat niet GOD is (als we het dan toch over feiten hebben).
 
Reactiescore
91
Het feit is dat jullie alles doen , ook best smerige dingen, zo hebben jullie bij GOD al meerdere van onze mbs gecontacteerd om over te schakelen naar god ;) daar horen we natuurlijk niets van.

Idd heb ik ook nog niets van gehoord. Gooi een paar namen als je wil? Of verzin er even snel een paar anders?

Dat jullie dan tal van vvs nemen in onze rug kan je onmogelijk eerlijke oorlogsvoerig noemen. Maar fair play waren we van god zoiezo al niet gewend. Karma will be a bitch.

En door wie stonden Roxanne, Captain Grom n Blaze en Primiginius onder Vv?
Ja vast niet door jou, maar wel door de rest van Hunt. Dus wat is het probleem eigenlijk?
 
Reactiescore
1.075
Niemand zegt iets over stabben?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Stabben, unfair play, oneerlijke oorlogvoering, whatever. Stab had ik hier ook gewoon zomaar ff in m'n mond genomen, maar ik vond die beweringen zo krankzinnig.
 
Reactiescore
533
deze stats kunnen denk ik aardig gerelativeerd worden ook wel, men moet er rekening mee houden dat hier alle accounts waar jullie hebben gevv't en tot op heden nog steeds vv draaien, buiten god hier niet bijgerekend worden waar jullie de hele tijd in onze rim liggen te kutten a la nilsos, lolaapje, chavanne etc , helaas moest daar nu eenmaal eerst de focus (soms) op gelegd worden om verder te kunnen kijken en ofc dat cluster van 200 tal dorpen van pika die zeg maar een dabb ligging had (maar nog net iets erger en meer afgelegen :p), wat overigens gewoon de fout van pika zelf was wel ;)
Dabb was btw volledig afgezonderd van ons, was net bij de start en was ondefbaar toen omdat we geen safe zone hadden als stam. Dat is nog een slagje erger dan Pika lijkt me? Maar zijn details, ik had geen grote bijbedoelingen met het tonen van de stats. Wel denk ik dat het duidelijk is dat HUNT. in de regio confusing/pika/TMWNN gewoon klop krijgt en er een status quo is op andere fronten. Ik bedoel kijk maar naar jouw account en mijn account we zitten momenteel in een impasse.

De VV's die we buiten GOD draaien. Zoveel zullen dat niet zijn en eerlijk je zegt hier dat wij hier fout zijn en dat karma a bitch is. Maar dat moet je dan maar eens aan de pinkman vragen waarom accounts als lolaapje nog verder doorgaan, het is vooral door zijn manier van spelen dat er nog wordt doorgedaan. Je moet echt niet alles proberen afschuiven naar GOD, want Hunt. is zeker niet OK.
 
Reactiescore
1.365
Wtf is het probleem hier. Vv'en is geen stabben. Als je er goed mee omgaat tenminste.

Kansloos niveau.

Ga jij eerst maar eens op W57 actief spelen, voordat jij iets kansloos noemt :p.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ga jij eerst maar eens op W57 actief spelen, voordat jij iets kansloos noemt :p.

Op W57 log ik ook zo nu en dan in wanneer ik tijd heb. Een andere wereld waar ik ook nog eens leider ben, slurpt gewoon veel tijd op.

Volgens mij mag ik hier best zeggen wat ik wil hoor.
 
Reactiescore
533
Op W57 log ik ook zo nu en dan in wanneer ik tijd heb. Een andere wereld waar ik ook nog eens leider ben, slurpt gewoon veel tijd op.

Volgens mij mag ik hier best zeggen wat ik wil hoor.
Tip: maak iedereen leider.
 
Reactiescore
1.075
Probleem bij bepaalde fronten, kijk maar johny,, coon, markie, sander etc (vooral noord denk ik?) Is dat het allemaal veel te easy te deffen is. Hoe zouden de stats nu zijn als we enkel de noordelijke fronten bekijken, denk max 10 dorpen verschil fzo, gewoon kut :confused:
 
Reactiescore
533
Probleem bij bepaalde fronten, kijk maar johny,, coon, markie, sander etc (vooral noord denk ik?) Is dat het allemaal veel te easy te deffen is. Hoe zouden de stats nu zijn als we enkel de noordelijke fronten bekijken, denk max 10 dorpen verschil fzo, gewoon kut :confused:
Noorden is idd heel kalm nu. Is ook leuker pika te internen natuurlijk :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Probleem bij bepaalde fronten, kijk maar johny,, coon, markie, sander etc (vooral noord denk ik?) Is dat het allemaal veel te easy te deffen is. Hoe zouden de stats nu zijn als we enkel de noordelijke fronten bekijken, denk max 10 dorpen verschil fzo, gewoon kut :confused:

De zwakke punten eruit halen en de sterke punten worden vanzelf ook zwakker ;)
 
Reactiescore
207
Dabb was btw volledig afgezonderd van ons, was net bij de start en was ondefbaar toen omdat we geen safe zone hadden als stam. Dat is nog een slagje erger dan Pika lijkt me? Maar zijn details, ik had geen grote bijbedoelingen met het tonen van de stats. Wel denk ik dat het duidelijk is dat HUNT. in de regio confusing/pika/TMWNN gewoon klop krijgt en er een status quo is op andere fronten. Ik bedoel kijk maar naar jouw account en mijn account we zitten momenteel in een impasse.

De VV's die we buiten GOD draaien. Zoveel zullen dat niet zijn en eerlijk je zegt hier dat wij hier fout zijn en dat karma a bitch is. Maar dat moet je dan maar eens aan de pinkman vragen waarom accounts als lolaapje nog verder doorgaan, het is vooral door zijn manier van spelen dat er nog wordt doorgedaan. Je moet echt niet alles proberen afschuiven naar GOD, want Hunt. is zeker niet OK.

Here we go again.

Een speler die eerst een zeer grote mond opzet dat hij ons gaat breken (zijn woorden) maar dan gaat weglopen na eerste dag mass.
Vervolgens hebben wij idd enkele dorpen met katas gesmeten vanwege enkele redenen
1: boontje komt om zijn loontje, na weken van CFs en katagebruik door DGM
2: Waren genoeg kleine spelers die al kwamen opzetten, door de dorpen wat te verkleinen hebben we dit gestopt om nog meer CFs te vermijden :)

Maar ik ben er zeker van dat jullie hier een ander verhaal van zullen maken.

Hoe dan ook jullie opzet om meer spelplezier te brengen is imo niet echt geslaagd, w57 is een van de minder leuke werelden geworden.
Fix it! :)
 
Reactiescore
533
Here we go again.

Een speler die eerst een zeer grote mond opzet dat hij ons gaat breken (zijn woorden) maar dan gaat weglopen na eerste dag mass.
Vervolgens hebben wij idd enkele dorpen met katas gesmeten vanwege enkele redenen
1: boontje komt om zijn loontje, na weken van CFs en katagebruik door DGM
2: Waren genoeg kleine spelers die al kwamen opzetten, door de dorpen wat te verkleinen hebben we dit gestopt om nog meer CFs te vermijden :)

Maar ik ben er zeker van dat jullie hier een ander verhaal van zullen maken.

Hoe dan ook jullie opzet om meer spelplezier te brengen is imo niet echt geslaagd, w57 is een van de minder leuke werelden geworden.
Fix it! :)
Het is niet moeilijk een ander verhaal hiervan te maken als je alle dorpen systematisch kata'ed.

Ik kan begrijpen dat je het niet leuk vind om rapportje's te zien van dorpen die gesloopt worden bij pika en confusing. Nochtans puntengewijs is dit gewoon een zeer boeiende wereld.
 
Reactiescore
207
Die rapportjes is het niet hoor :)
Een wereld verliezen of winnen maakt me niet zoveel meer uit na al deze jaartjes :)

Wat ik jammer vond aan w57

1: De vele stamfusies/changes met als gevolg de vorming van Lost en Hunt

2: Het "stiekem" recruiten van leden uit Lost en Hunt door GOD (wat eerst zogezegd vriendschappelijk ging blijven hoor, dit vond ik wel grappig dat mensen dit zouden geloven :D)

Resultaat: stamsfeer omzeep, mss is dit in GOD minder het geval maar denk dat er veel spelers zijn die hierdoor de sfeer zagen verdwijnen.
Hoor ik zelf ook bij hoor mis nog steeds de gesprekjes met QQ en ITSW18 in oude stamchat.

En idd ik gooi ze nu systematisch plat, maar daar ging het bij mij niet over, toch?
Actie en reactie (weet je wel fysica student hiero :x )
 
Bovenaan