De Jacht der Goden

Reactiescore
533
Ode aan The Coon:

Beste Coon,

Ik geloof dat het account al vele spelers heeft gehad maar altijd wel ergens bovenaan heeft meegedraaid. Een onhandige ligging was zeker ook je deel (denk maar aan de NAP met LW waardoor je niet meer kon groeien). Toch lang bovenaan meegedraaid! Chapeau! Helaas aan alles komt een einde en net zoals wij QPQ hebben verloren, is de val van The Coon ook een pijnlijke teleurstelling.

Langs deze weg wil ik je toch een hart onder de riem steken. Ook al was ik je rivaal (om het voor mij eenvoudig voor te stellen was je de Johnny van Hunt. zoals QQEEZZ de sander is van GOD (ja ik heb zo van die kronkels ^^)), een rivaal in-game en op het AF. Vaak bitsig, vaak overdreven en vaak hardhorig. Toch kon ik er wel van genieten. Beetje trashtalk kan nooit kwaad.

De strijd die je hebt geleverd was dan misschien wel kort, toch heb je er het beste van moeten maken met (ik geloof) heel weinig stamdef. Waar je in mijn ogen best boos op mag zijn, al hoef ik natuurlijk geen kritiek te leveren op Hunt in deze.

Het ga je goed, ik verwacht je sowieso niet meer te zien in andere werelden. Ik stop namelijk na deze wereld. Mijn tijd komt er ook aan :)

Groetjes van je rivaal,
Tuur
 
Reactiescore
1.365
Ondertussen laten ze natuurlijk niet weten dat ze al niet 1, maar 2 accounts kwijt zijn (waarvan de laatste nu geinternd wordt) en de 3rde ookal aan het vallen is :). Niet puur geloven als meneertje piepdoos alles zo mooi verteld hoor luitjes!
 

DeletedUser77704

Guest
Ondertussen laten ze natuurlijk niet weten dat ze al niet 1, maar 2 accounts kwijt zijn (waarvan de laatste nu geinternd wordt) en de 3rde ookal aan het vallen is :). Niet puur geloven als meneertje piepdoos alles zo mooi verteld hoor luitjes!

Wie dan?
 
Reactiescore
767
je roept duidelijk 3 accounts dus welke ? vallen er nu van ons?
 

DeletedUser77704

Guest
QPQ is gevallen, rest zit in een strijd en stabiliseren dus je punt is?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ondertussen laten ze natuurlijk niet weten dat ze al niet 1, maar 2 accounts kwijt zijn (waarvan de laatste nu geinternd wordt) en de 3rde ookal aan het vallen is :). Niet puur geloven als meneertje piepdoos alles zo mooi verteld hoor luitjes!

Ik denk dat internen iets anders is dan weggespeeld worden en dat Tuur dat bedoelt ;)
Niet gelijk zo'n vijandige houding johh
 

DeletedUser59368

Guest
Je doet net alsof die interning iets is wat jullie voor gezorgd hebben? Als de speler stopt en we niet het nut zien om een account dat beetje overal ligt nieuwe bemanning op te zetten.
Dan is dat toch geheel onze keus. Heeft niks met jullie invloed te maken want, zeg nu zelf welke potten hebben jullie daar gebroken?

QPQ is door jullie gevallen, wat ook logisch was met bijna 70% front
 
Reactiescore
533
Ondertussen laten ze natuurlijk niet weten dat ze al niet 1, maar 2 accounts kwijt zijn (waarvan de laatste nu geinternd wordt) en de 3rde ookal aan het vallen is :). Niet puur geloven als meneertje piepdoos alles zo mooi verteld hoor luitjes!
Eeuhm ik wou net een hart onder de riem steken van the coon en hem proficiat wensen voor zijn geleverde prestaties in het verleden. ..
 
Reactiescore
533
En ik ben zeker nog niet overtuigd van wereldwinst. Het blijft een stukje David tegen goliat. Al heb ik vandaag gemerkt dat de voorsprong van hunt gedaald is.

QPQ was again dom van ons God zijnde. Er bestaan helaas geen easy wins
 
Reactiescore
1.075
laten we eerlijk zijn, voor beide stammen is er nog helemaal niets verloren of gewonnen, de verliezen die op dit moment gevallen zijn waren zoiezo al redelijk voorspelbaar.
pika kon je van mijlen ver zien komen, echter liggen daarachter gewoon de phalanxen van Hunt zoals voordien, pika was zoiezo altijd al tijdrekken,
qpq was natuurlijk een zet van god om gewoon tijd te rekken,hebben ze mooi gedaan.
luben die geinternt werd wisten we ook wel dat het eraan zat te komen, we wisten vanuit intel dat 1 van de 2 accounts (kern of luben) onder continu vv stond, luben was hier dan ook het logische aan.
de val van coon kon je ook wel voorspellen, mede door het gigantische front en het grote aantal spelers die er raakten met edels was het op termijn zeker onhoudbaar, ik kon het gerust nog een massa doen, maar uiteindelijk was het slechts rekken, het was zoiezo kiezen tussen de pest of cholera, ofwel rek je tijd maar ben je op termijn je hele cluster kwijt aan god, ofwel stuur je deff terug, ga je beetje klooien met de eigen troepen, (al was coon zo gericht dat dit defensief nauwelijks mogelijk was.) zorg je dat de stacks bij de toekomstige fronters er staan vooraleer god er arriveert en actievere spelers zoals flaming een beter front krijgen op offensief vlak (welke voordien onmogelijk wat te behalen viel.)
laatste massa vielen alle problemen even samen helaas, buren die door omstandigheden irl niet hebben kunnen helpen tijdig, de dag van de massa waar je plots toch wel moet werken en last minute een vv moet gaan zoeken en de helft van de snipes die mislukt waren of geedeld werden met 3 of minder edels, als dan nog eens alle degelijke fronten weggeknald worden met die absurde bonussen weet je dat het gewoon over is.
ondanks alles ben ik Hunt enorm dankbaar, en BONK DIE SHIT OUT THAT ASSES OF GOD!!!!!
 

DeletedUser77704

Guest
laten we eerlijk zijn, voor beide stammen is er nog helemaal niets verloren of gewonnen, de verliezen die op dit moment gevallen zijn waren zoiezo al redelijk voorspelbaar.
pika kon je van mijlen ver zien komen, echter liggen daarachter gewoon de phalanxen van Hunt zoals voordien, pika was zoiezo altijd al tijdrekken,
qpq was natuurlijk een zet van god om gewoon tijd te rekken,hebben ze mooi gedaan.
luben die geinternt werd wisten we ook wel dat het eraan zat te komen, we wisten vanuit intel dat 1 van de 2 accounts (kern of luben) onder continu vv stond, luben was hier dan ook het logische aan.
de val van coon kon je ook wel voorspellen, mede door het gigantische front en het grote aantal spelers die er raakten met edels was het op termijn zeker onhoudbaar, ik kon het gerust nog een massa doen, maar uiteindelijk was het slechts rekken, het was zoiezo kiezen tussen de pest of cholera, ofwel rek je tijd maar ben je op termijn je hele cluster kwijt aan god, ofwel stuur je deff terug, ga je beetje klooien met de eigen troepen, (al was coon zo gericht dat dit defensief nauwelijks mogelijk was.) zorg je dat de stacks bij de toekomstige fronters er staan vooraleer god er arriveert en actievere spelers zoals flaming een beter front krijgen op offensief vlak (welke voordien onmogelijk wat te behalen viel.)
laatste massa vielen alle problemen even samen helaas, buren die door omstandigheden irl niet hebben kunnen helpen tijdig, de dag van de massa waar je plots toch wel moet werken en last minute een vv moet gaan zoeken en de helft van de snipes die mislukt waren of geedeld werden met 3 of minder edels, als dan nog eens alle degelijke fronten weggeknald worden met die absurde bonussen weet je dat het gewoon over is.
ondanks alles ben ik Hunt enorm dankbaar, en BONK DIE SHIT OUT THAT ASSES OF GOD!!!!!

Ze hebben wel goddelijke kontjes :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Zitten genieten van de hele soapserie erom heen, altijd leuk bittere gevechten om 1 dorpje, totdat het gewoon een principekwestie is geworden.
 
Reactiescore
533
laten we eerlijk zijn, voor beide stammen is er nog helemaal niets verloren of gewonnen, de verliezen die op dit moment gevallen zijn waren zoiezo al redelijk voorspelbaar.
pika kon je van mijlen ver zien komen, echter liggen daarachter gewoon de phalanxen van Hunt zoals voordien, pika was zoiezo altijd al tijdrekken,
qpq was natuurlijk een zet van god om gewoon tijd te rekken,hebben ze mooi gedaan.
luben die geinternt werd wisten we ook wel dat het eraan zat te komen, we wisten vanuit intel dat 1 van de 2 accounts (kern of luben) onder continu vv stond, luben was hier dan ook het logische aan.
de val van coon kon je ook wel voorspellen, mede door het gigantische front en het grote aantal spelers die er raakten met edels was het op termijn zeker onhoudbaar, ik kon het gerust nog een massa doen, maar uiteindelijk was het slechts rekken, het was zoiezo kiezen tussen de pest of cholera, ofwel rek je tijd maar ben je op termijn je hele cluster kwijt aan god, ofwel stuur je deff terug, ga je beetje klooien met de eigen troepen, (al was coon zo gericht dat dit defensief nauwelijks mogelijk was.) zorg je dat de stacks bij de toekomstige fronters er staan vooraleer god er arriveert en actievere spelers zoals flaming een beter front krijgen op offensief vlak (welke voordien onmogelijk wat te behalen viel.)
laatste massa vielen alle problemen even samen helaas, buren die door omstandigheden irl niet hebben kunnen helpen tijdig, de dag van de massa waar je plots toch wel moet werken en last minute een vv moet gaan zoeken en de helft van de snipes die mislukt waren of geedeld werden met 3 of minder edels, als dan nog eens alle degelijke fronten weggeknald worden met die absurde bonussen weet je dat het gewoon over is.
ondanks alles ben ik Hunt enorm dankbaar, en BONK DIE SHIT OUT THAT ASSES OF GOD!!!!!
Definitief gestopt dan?

Wel niet 100% akkoord dat we de val van the coon konden voorspellen. Front was immers gelijkaardig als Demarkie had ten opzichte van Hunt. en die hield wel stand.

Alleszins veel succes nog in de toekomst!
 

DeletedUser77704

Guest
Is San-der gerund ofzo? Zoveel safe en dan nog zo makkelijk dorpen verliezen
 
Reactiescore
533
shhhht, mag je niet verklappen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hunt,
Laat zien wat je kunt.
San-der is een behoorlijk minpunt.
Jullie zijn toch niet gerund?
Is de populatie al uitgedund?
Nu GOD het op jullie heeft gemunt?
Jullie worden gehunt
Blijf daar niet staan als een sloom rund
Als het beter had gekund!
Vanuit mijn oogpunt
Zorg je voor een keerpunt
Zoek je een breekpunt
Zorg je voor een stunt
Vind je een lichtpunt
En geef je jezelf een pluspunt.


Punt uit.
 
Bovenaan