De Jacht der Goden

Reactiescore
533
Die rapportjes is het niet hoor :)
Een wereld verliezen of winnen maakt me niet zoveel meer uit na al deze jaartjes :)

Wat ik jammer vond aan w57

1: De vele stamfusies/changes met als gevolg de vorming van Lost en Hunt

2: Het "stiekem" recruiten van leden uit Lost en Hunt door GOD (wat eerst zogezegd vriendschappelijk ging blijven hoor, dit vond ik wel grappig dat mensen dit zouden geloven :D)

Resultaat: stamsfeer omzeep, mss is dit in GOD minder het geval maar denk dat er veel spelers zijn die hierdoor de sfeer zagen verdwijnen.
Hoor ik zelf ook bij hoor mis nog steeds de gesprekjes met QQ en ITSW18 in oude stamchat.

En idd ik gooi ze nu systematisch plat, maar daar ging het bij mij niet over, toch?
Actie en reactie (weet je wel fysica student hiero :x )
Punt 1 dat is in andere werelden nog erger. Daar zou bij hu logica God en hunt nu al gefuseerd zijn. Hoe jammer dat ook is. Is w57 op dat vlak nog redelijk uniek.

Punt 2 komt gewoon omdat jullie bij de start van GOD ons nooit als echte stam hebben willen aanzien. En zijn mooie stamrecruuts uiteindelijk Beetje. cherrypicking mag natuurlijk.
Nog een opmerking hierbij is dat we hunt al vroeger konden laten vallen maar we gewacht hebben tot het echt over en out was (hadden al leden afgewezen) en zelfs hunt leden zijn geweigerd geweest.

Je gooit ze niet nu plots plat. Je deed nooit wat anders al vanaf de start. Imo verdien je in deze wereld ook gewoon kata's van God.

De sfeer in God is nog goed maar we zijn net zoals hunt ook onderbemand.
 
Reactiescore
533
Ps: laten we het wereldfora terug invoeren. Ik zal wel weer af en toe trollen.
 
Reactiescore
207
Dus GOD mag katas op mij gebruiken maar ik niet op een speler die het eerst deed?
Laat staan een speler die ging gaan lopen en pas achteraf terugkwam.
Massa op hem was ZONDER katas (tenzij VP en toren).
Als jij vind dat GOD hierom katas mag gooien heb ik dus al het recht om deze tegen iedereen van DGM te gebruiken (wat ik zelfs niet deed ondanks de katas die wel degelijk op mij werden gesmeten vanaf de eerste aanvallen.)
Je bent zo pissig rond Hunt dat je alles aanneemt en nooit eens eerlijk kan spreken / nagaan hoe het precies zat, jammerlijk want dat terzijde ben je geen slechterik :)

En dat wij GOD niet als stam zagen? Oei vreemd ik herinner me een tijdje terug een aantal mensen die nu in GOD zitten die zeiden dat jij gewoon solo ging en dat ze niet gingen leaven maar uiteindelijk je runedorpen zouden nemen en gezamenlijk (maar in andere stammen) de wereld zouden winnen.
Misschien eerst je verhaal onderling eens overleggen he boys wat is het nu wij die jullie niet als stam moesten zien of wij die de 'fout' maakten je niet als stam te zien? :eek:

Ps: heb vanaf je leavde 85% van je huidige leden geraden :)
 

DeletedUser59368

Guest
Als Hunt of Lost, oh zo goed draaide had GOD er nooit geweest. Mss eerst eens kijken waar het fout gelopen is.

Dan weet je waarom GOD onstaan is. Denk dat je niet ver moet zoeken hiervoor.
 
Reactiescore
533
Dus GOD mag katas op mij gebruiken maar ik niet op een speler die het eerst deed?
Laat staan een speler die ging gaan lopen en pas achteraf terugkwam.
Massa op hem was ZONDER katas (tenzij VP en toren).
Als jij vind dat GOD hierom katas mag gooien heb ik dus al het recht om deze tegen iedereen van DGM te gebruiken (wat ik zelfs niet deed ondanks de katas die wel degelijk op mij werden gesmeten vanaf de eerste aanvallen.)
Je bent zo pissig rond Hunt dat je alles aanneemt en nooit eens eerlijk kan spreken / nagaan hoe het precies zat, jammerlijk want dat terzijde ben je geen slechterik :)

En dat wij GOD niet als stam zagen? Oei vreemd ik herinner me een tijdje terug een aantal mensen die nu in GOD zitten die zeiden dat jij gewoon solo ging en dat ze niet gingen leaven maar uiteindelijk je runedorpen zouden nemen en gezamenlijk (maar in andere stammen) de wereld zouden winnen.
Misschien eerst je verhaal onderling eens overleggen he boys wat is het nu wij die jullie niet als stam moesten zien of wij die de 'fout' maakten je niet als stam te zien? :eek:

Ps: heb vanaf je leavde 85% van je huidige leden geraden :)
Ik ben niet pissig op hunt. Ik zie wat ik zie, van dag 1 begon je al met kata's en niet op vp maar wel op boer. Toen nooit wat van gezegd enkel op gereageerd. Dat je kata's verdiend is onder hand wel duidelijk toch? Je doet al de hele tijd niets anders, speelde je normaal, dan deed ik normaal.
Je hoeft geen schrik te hebben trouwens, ik mag van Bob geen kata's gebruiken.

Ik denk dat het wel heel duidelijk was dat jullie me niet serieus namen met God. We deden jullie vv's daarvoor waren we goed. Maar toen er opeens leden overstapten was het grote landverraad. Nja weet je het boeit me niet ook. Ik heb de personen in de stam die ik wou en dan is het nog gewoon winnen dus.

Ps: moeilijk is dat niet, we zijn een open boek.
 
Reactiescore
207
Ok voor de zoveelste keer loop je te trollen of ben je echt te dom voor een normaal gesprek.
Heb nu weer eens geprobeerd maar goed, veel succes.

Wel jammerlijk dat je zo vierkant loopt te liegen of de moeite niet doet om het te checken weet niet welke het is.
Ik mag de screens nog posten en nog geef je er een draai aan. Proficiat. Je moet voor de media gaan werken.

Ps: landverraad.. jouw vertrek was niks de leugens er rond waren zielig niet meer niet minder.

Pps: nu zeg je het zelf dat je in de tijd loog :D
Effectief te dom dus.

I rest my case, AF OUT.
 
Reactiescore
533
Ok voor de zoveelste keer loop je te trollen of ben je echt te dom voor een normaal gesprek.
Heb nu weer eens geprobeerd maar goed, veel succes.

Wel jammerlijk dat je zo vierkant loopt te liegen of de moeite niet doet om het te checken weet niet welke het is.
Ik mag de screens nog posten en nog geef je er een draai aan. Proficiat. Je moet voor de media gaan werken.

Ps: landverraad.. jouw vertrek was niks de leugens er rond waren zielig niet meer niet minder.

Pps: nu zeg je het zelf dat je in de tijd loog :D
Effectief te dom dus.

I rest my case, AF OUT.
Best dat je out bent. Van dag 1 kata's gekregen en in totaal hoeveel kata-aanvallen heeft lolaapje dan al gehad 2000?

Je kan beter eens eerlijk zijn ipv excuses te zoeken. Ik hoor dan nog liever: ik gebruik kata's omdat ik hem wil demotiveren dan dit ridicuul gedoe van de stam dgm begon eerst.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Les die je uit deze wereld kunt halen: Werelden zijn te klein voor 3 stammen.

Vanaf het begin volop stammenfusies, Fenix - War, Opinio/LW/Beats.. Toen van Lost en Hunt leden weg en GOD werd gecreëerd. Er ontstond na verloop van tijd een 1v1v1 maar dat was in no-time weer als sneeuw voor de zon verdwenen.

Altijd wel jammer. Ik wil eens die grotere werelden zien waar meerdere stammen ook echt de kans hebben. Hopelijk doen ze nog eens een strenge ledenlimiet of zorgen ze ervoor dat de werelden groter worden (meer bb's / leukere beloning bij spelers inviten / werelden iets uitrekken dmv grotere afstanden en meer bb's ertussen leggen etc). Make tw great again :eek:
 
Reactiescore
91
1251768426.png


Deze tijden inderdaad :(
 
Reactiescore
1.075
Ook toen waren er veel bgs, fusies en recruits bij de vijand hoor...zelfs op npg smerigere maniere dan nu gebeuren..
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ook toen waren er veel bgs, fusies en recruits bij de vijand hoor...zelfs op npg smerigere maniere dan nu gebeuren..

Ongetwijfeld. Maar de impact was allemaal wat kleiner, nu kan je met één stammenfusie eigenlijk in een positie van underdog naar favoriet springen.
 
Reactiescore
207
Les die je uit deze wereld kunt halen: Werelden zijn te klein voor 3 stammen.

Vanaf het begin volop stammenfusies, Fenix - War, Opinio/LW/Beats.. Toen van Lost en Hunt leden weg en GOD werd gecreëerd. Er ontstond na verloop van tijd een 1v1v1 maar dat was in no-time weer als sneeuw voor de zon verdwenen.

Altijd wel jammer. Ik wil eens die grotere werelden zien waar meerdere stammen ook echt de kans hebben. Hopelijk doen ze nog eens een strenge ledenlimiet of zorgen ze ervoor dat de werelden groter worden (meer bb's / leukere beloning bij spelers inviten / werelden iets uitrekken dmv grotere afstanden en meer bb's ertussen leggen etc). Make tw great again :eek:

Elke nieuwe wereld is het eerste wat ik check de ledenlimiet, ik hoop nog steeds op de 5 max wereld. (of een 10max waar nog eens meer dan 4 continenten zijn maar die tijd is helaas voorbij vrees ik.)

En johhny nu is het dus een probleem dat ik de katas aanhou, maar niet langer een probleem dat zij me aanvielen met katas?
dreamstime_xl_32184821_fly_fishing_500k_out_of_500k.jpg


Exclusieve footage van het zoeken naar nieuwe argumenten.
Plots is het mijn schuld dat ik de katas aanhaal maar wie ze oorspronkelijk gebruikt is niet meer van belang :D
G E N I A A L (heb je een nachtje over moeten nadenken wss :D )
 
Reactiescore
533
Elke nieuwe wereld is het eerste wat ik check de ledenlimiet, ik hoop nog steeds op de 5 max wereld. (of een 10max waar nog eens meer dan 4 continenten zijn maar die tijd is helaas voorbij vrees ik.)

En johhny nu is het dus een probleem dat ik de katas aanhou, maar niet langer een probleem dat zij me aanvielen met katas?
dreamstime_xl_32184821_fly_fishing_500k_out_of_500k.jpg


Exclusieve footage van het zoeken naar nieuwe argumenten.
Plots is het mijn schuld dat ik de katas aanhaal maar wie ze oorspronkelijk gebruikt is niet meer van belang :D
G E N I A A L (heb je een nachtje over moeten nadenken wss :D )
Ik slaap omdat ik moe ben lol.

Jullie zagen over het feit dat er nog accounts als lolaap bestaan. Ik antwoord dat dit komt door de kata's en dat het dus zeker niet is dat Hunt mooi is. Jij komt af dat dgm vroeger dit heeft gedaan en dat je dat daarom doet.

Terwijl iedereen de echte reden weet maar jullie het niet willen uitspreken.
Maar ik ga er niet verder op in, om eerlijk te zijn het kan jou allemaal veel meer schelen dan aan mij hoor. (was ook te zien aan het feit dat je het erg vind een nachtje te moeten wachten op een antwoord)
 
Reactiescore
533
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Je moet wel tegen wat humor kunnen Dat is waar.
 
Reactiescore
207
Gewoon allebei stoppen :p.
Hier schiet je niks mee op. Gebrek aan feiten.
Gebrek aan feiten? Bij deze...

03-29 was de dag dat hij ging runnen, 28e deed hij nog een beetje moeite maar 29e was het acc al onbemand. Kijk eens naar de dorpen, je ziet afbraak aan punten dat muren idd neer werden gehaald.
c8c59470ef227b870fe70ce409383fb9.png



Maar de katas kwamen pas rond 4 april aan.

ed9b8934b6722ce59d6e63e3e9936ef2.png


Maar ja uiteraard stuurden we katas mee op boerderij de 29e he... man man volgende keer check aub de feiten, belachelijk is dit gewoon.

Wil je dat ik nog dorpen kopieer of heb ik nu zittten zoeken naar dat ene dorp dat net geen katas kreeg de 29e..
Dus het enige dat je kan zeggen is dat we nog steeds katas smijten, dit is waar. (en uitgelegd waarom, maar dit was zogezegd een uitvlucht..)

Maar zoals ik dus eerder zei, wij gooiden GEEN katas op boerderij zolang het acc bemand was.

Nieuw onderwerpje want dit lijkt me bij deze nu echt afgehandeld he?

Edit: Je haalt senor aan terwijl wij niks zeiden over het acc lolaapje? :p
En ja want dat van die nacht was niet duidelijk een mopje my bad..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan