De Islaam

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie van de Islaam,
Ik walg ervan omdat het naar mijn mening een geweldadige, niet liefhebbende, onderdrukkende godsdienst is.
 

DeletedUser16896

Guest
---------
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie van de Islaam,
Ik walg ervan omdat het naar mijn mening een geweldadige, niet liefhebbende, onderdrukkende godsdienst is.

Wat weet jij daar nu van? Het is een godsdienst gelijk een ander. De mensen gaan er mss meer in op, maar dat is naar mijn mening niet slecht.

Jullie denken dat alle moslims aanslagen plegen , hun vrouwen slaan enz... . Dat noemt men veralgemenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je hier pas een mening over kunt vormen als je de Koran hebt gelezen.
En ik geloof niet dat jullie (de twee boven mij) dit ooit gedaan hebben.
(edit: ik doel dus op Blauwe Haring en Galantgti)

Zelf heb ik er geen mening over omdat ik er te weinig over weet.
Ik weet wel dat extremistische Moslims het voor de rest verpesten.

Net zoals de neo nazi's het verpesten voor de rest van het blanke ras.

Filmtip:
The Kingdom
 

DeletedUser16532

Guest
Ik heb een hekel aan elk geloof omdat geloven altijd de oorzaak zijn van een oorlog. Ik zeg niet dat geloof weg moet maar ik heb er gewoon een hekel aan.
 

DeletedUser

Guest
Er is trouwens al een topic over religie, geen reden om een apart topic over de Islam te maken.


*belt een modje*
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan je dit topic wel gewoon overlaten, omdat er geen ander (duidelijk) topic over specefieke geloven zijn...

Echter ben ik van mening, dat niet alleen 'extreemisten' gewelddadig zijn...
Ik leg het even uit, het is een vrij trots geloof, dus je kan het vergelijken met het nationalisme met als gevolg een vrij barbaarse manier van beschermen van hun mening...

Een voorbeeld zijn die spotprenten in Denemarken, in de strengste islamitische landen zijn de ambassades simpelweg afgebrand en afgebroken uit pure haat...
Als je dit vergelijkt met de handelswijze van andere geloven ben ik opzich geneigt om het eens te zijn met de stelling (zie eerste post)...
 

DeletedUser16896

Guest
----
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Kahvi, jammer maar helaas. Ik heb nl. wel de koran gelezen(niet helemaal). Dat was een min of meer verplicht(helaas). En wat daar allemaal uit naar voren is gekomen, daar wordt je niet vrolijk van. Het komt er gewoon op neer, dat ze IEDEREEN die NIET geloofd, of een ander geloof heeft, moeten bekeren tot de islam, zo niet vrijwillig,dan maar met geweld....:mad:

is waar we hebben hier de koran ook thuis (best vreemd want we zijn christenen) en ik heb er wat in gebladerd en een paar pagina's gelezen egt erg hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je hier pas een mening over kunt vormen als je de Koran hebt gelezen.
En ik geloof niet dat jullie (de twee boven mij) dit ooit gedaan hebben.
(edit: ik doel dus op Blauwe Haring en Galantgti)

Zelf heb ik er geen mening over omdat ik er te weinig over weet.
Ik weet wel dat extremistische Moslims het voor de rest verpesten.

Net zoals de neo nazi's het verpesten voor de rest van het blanke ras.

Filmtip:
The Kingdom

Heb ik wel, vreselijk boek
 

DeletedUser

Guest
Tegenwoordig past iedereen zich maar aan aan de islam in NL. Over een tijdje mag sinterklaas niet meer worden gevierd
 

DeletedUser659

Guest
mee eens. ik zou het liefst alle geloven weg willen hebben.
 

DeletedUser

Guest
liever niet de dicht bij mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je hier pas een mening over kunt vormen als je de Koran hebt gelezen.
En ik geloof niet dat jullie (de twee boven mij) dit ooit gedaan hebben.
(edit: ik doel dus op Blauwe Haring en Galantgti)

Zelf heb ik er geen mening over omdat ik er te weinig over weet.
Ik weet wel dat extremistische Moslims het voor de rest verpesten.

Net zoals de neo nazi's het verpesten voor de rest van het blanke ras.

Filmtip:
The Kingdom

ik heb het nooit in een gewone boekenwinkel zien liggen :(
ik zou het graag willen lezen, kan ik het met de bijbel vergelijken enzo, ik ben niet gelovig maar kheb de bijbel ook al gelezen
 

DeletedUser

Guest
ik heb het nooit in een gewone boekenwinkel zien liggen :(
ik zou het graag willen lezen, kan ik het met de bijbel vergelijken enzo, ik ben niet gelovig maar kheb de bijbel ook al gelezen

ik heb het bij een speciale actie van een krant gevonden :rolleyes:

en ik wou eens weten wat er in dat (o-zo belangrijk) boekje staat :p
 

DeletedUser3750

Guest
@ Kahvi, jammer maar helaas. Ik heb nl. wel de koran gelezen(niet helemaal). Dat was een min of meer verplicht(helaas). En wat daar allemaal uit naar voren is gekomen, daar wordt je niet vrolijk van. Het komt er gewoon op neer, dat ze IEDEREEN die NIET geloofd, of een ander geloof heeft, moeten bekeren tot de islam, zo niet vrijwillig,dan maar met geweld....:mad:

Hetzelfde staat in de islam.

Wat dat betreft heeft elk geloof wel zwarte pagina's..... Persoonlijk ben ik Katholiek opgevoed, maar geloof in god, meer niet. De bijbel hoef ik niet te volgen (zou zo 4 vrienden moeten stenigen) en ook de koran zou ik niet willen volgen.

Wat islam betreft is het niet erger dan het christendom, helaas zijn beide geloven erg.
 

DeletedUser

Guest
een van de meest vredeliefende godsdiensten= orthodox christendom

en kijk nou eens naar kosovo.... wat gebeurde daar? elk geloof kent zijn extremisten. daar kan je niks aan doen. Islam heeft terroristen, Chr. heeft de VS en Europa heeft hooligans.
 
Bovenaan