De inwoners van Wereld Acht

DeletedUser16256

Guest
Aha ik ook, ik ben op mysterieuze wijze weer unbanned ... :D
Nee ik stak Gavyns ogen gewoon uit met mijn superkrachten.
Daarna drukte hij per ongeluk op 'unban' enzo ja ...

Zo zie je maar, never mess with Beurre :cool:

Sorry Gavyn kon het niet laten :D

Deleted User - 474863

Guest
Tja, sommige stammen in wereld 8 is één en al massa (NWA?), dat heb ik in wereld 1 maar 1x gezien en dat was SPQR...

even een play back...
wat er over NWA te zeggen valt:
NWA is geen gewone massa stam die stomweg recruteerd...
het is gewoon een fusie van 3stammen geworden met veel leden erin,
daarbij kan je er ook over zeggen dat het wel weet wat het doet.
je kan ze meer waardig stellen voor top 40 stammen dan andere die daarbij zitten,
daarbij kan je ook zeggen dat de meeste stammen opleidingsstammen hebben (FOG, CK) dan zie je dat die stammen eigenlijk ook heel groot zijn, wij hebben de opleidingsstam in ons genomen en kan dus ook veel voordelen hebbe...

zeg maar an,

DeletedUser12828

Guest
even een play back...
wat er over NWA te zeggen valt:
NWA is geen gewone massa stam die stomweg recruteerd...
het is gewoon een fusie van 3stammen geworden met veel leden erin,
daarbij kan je er ook over zeggen dat het wel weet wat het doet.
je kan ze meer waardig stellen voor top 40 stammen dan andere die daarbij zitten,
daarbij kan je ook zeggen dat de meeste stammen opleidingsstammen hebben (FOG, CK) dan zie je dat die stammen eigenlijk ook heel groot zijn, wij hebben de opleidingsstam in ons genomen en kan dus ook veel voordelen hebbe...

zeg maar an,

Verder is het algemeen bekend dat Massastammen het slechter doen dan normale stammen, 1 van de factoren zijn, veel spam, veel inactiefheid(waarom zou je je druk maken om 1 lid minder als je er toch nog 90 heb :eek:).

Deleted User - 474863

Guest
je zegt het zelf al "over het algemeen"

we hebben idd hier en daar een paar spelertjes die niet actief meedoen, maar dat weerhoud er niet van dat de rest wel goed meedoet.
van de 90 zijn er 80 die zoiezo serieus op het forum deelnemen dus we kiezen onze spelers heus wel uit...
we hebben er bewust voor gekozen om het zo te doen, dat is pas na veel overleg besloten.

DeletedUser

Guest
je zegt het zelf al "over het algemeen"

we hebben idd hier en daar een paar spelertjes die niet actief meedoen, maar dat weerhoud er niet van dat de rest wel goed meedoet.
van de 90 zijn er 80 die zoiezo serieus op het forum deelnemen dus we kiezen onze spelers heus wel uit...
we hebben er bewust voor gekozen om het zo te doen, dat is pas na veel overleg besloten.

Mee eens NWA is een actieve stam die het aardig goed doet in w8.
Klopt erzitten nogal veel leden in maar dat worden er ook met de dag minder zodat we over een maand een sterke hechte stam overhouden met enkel actieve leden.

DeletedUser

Guest
Sommige mensen hebben het niveau van een vistick. Ik gok dan ook dat je FOG gejoined bent....

het niveau van een visstick??jij het niveau van een euh... sprot??
FOG???maar wie van FOG??als het FOG zou zijn :)

Bovenaan