De inwoners van Wereld Acht

DeletedUser

Guest
Weet je welke stam er ook nog woont in W8?
CHIQ. een van de meest stabiele en consistente stammen van deze wereld.

Ook heel bescheiden ondanks het feit dat de statistieken er niet om liegen als je het over een topstam hebt....;)

Yup:), respect voor de stamleiding van CHIQ., daarnaast al een stabiele stam die al sinds het begin van de wereld draait en ondanks alle kritiek die ze hebben gekregen gewoon lekker door is blijven gaan.

DeletedUser16256

Guest
Door wie zouden we ons moeten laten doen? Krepox? xD

DeletedUser16768

Guest
Chiq. is inderdaad een redelijk stabiele stam.
Maar soms sta ik toch nog redelijk verbaasd over wat ik hoor en zie;)

Zo is de groei nou niet echt denderend te noemen de afgelopen tijd.

DeletedUser30660

Guest
Misschien moeten zij ook fuseren met een ander top 5 stam zoals anderen hen hebben voorgedaan? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Nou beste Storre dat gaat CHIQ. echt niet doen.
We proberen via selectief recruitment goede spelers binnen te krijgen.

Helaas voldoen niet veel spelers aan onze huidige toelatingseisen en als ze er aan voldoen gaan ze niet altijd akkoord met onze voorwaarden.

Zo is de bereidheid om ex stamleden aan te vallen bij de meeste spelers niet aanwezig. Dus dan gaan ze naar.... bv FOG........

Wisten jullie dat van de 27 mistige leden er ongeveer 16 de laatste maand zijn recruiteerd. Dus FOG is FOG niet meer als je het mij vraagt.

FOG denkt nu aan onze westkant een nieuw front te vormen.
Ons antwoord daarop kun je nakijken bij de de statistieken van Karen90.
Ik heb alle stamleiders (we hebben het over 14 stamwisselingen van Karen) altijd gewaarschuwd voor deze pittige dame, een soort van "paard van Troje".

Eens kijken hoe FOG dit "katje" gaat händelen.
Wij doen het niet meer met een fluwelen handschoen.......

De samenwerking daarbij met ~BOD~ is zeer vruchtbaar voor beide partijen.
Het aanvalsplan dat door de bananen is opgezet zit goed in elkaar en we zijn nog niet klaar.....

Met de hartelijke groeten van Gala

DeletedUser

Guest
Chiq. is inderdaad een redelijk stabiele stam.
Maar soms sta ik toch nog redelijk verbaasd over wat ik hoor en zie;)

Zo is de groei nou niet echt denderend te noemen de afgelopen tijd.
nee, die van gummi een tijd geleden:rolleyes: komen we wel weer bovenop;)

DeletedUser

Guest
eigenlijk best grappig...
er zijn echt speciale regio's in de wereld gemaakt...
net zoals hier in het zuiden met U.N, TM75, ~BOD~ enzo.
en in het midden met chiq. vib.
maar van een beetje de hoeken van de wereld hoor je weinig van

DeletedUser30660

Guest
en ook wel logisch dat je van de buitenkanten weinig hoort, aangezien daar nog kleinere stammen liggen die proberen hun plaats in deze wereld in te nemen...
en als je dan toch begint groot te worden, is het zéér moeilijk om richting het centrum te edelen, omdat daar al gevestigde waarden zitten
Maar kom, ik wil en zal het proberen ;)

DeletedUser16256

Guest
Damn..w8 word nu wel 'interessant':rolleyes:
Hoever dat ik weet(1ste keer dat ik hier nog es piep in 2 maanden tijd):Gummi beste spelers van Vip overgenomen of andersom.En FOG,Lone w,CHIQ. blijven stagneren.LOL

En jij blijft nog altijd een goede herinnering.

DeletedUser

Guest
Wat zijn jullie vermoeiend zeg, moet ik op mijn extra-zonnige-paas-dag hier nog infractions gaan staan te geven. :(

In ieder geval weten jullie weer dat ik geen waarschuwingen meer voor spam ga geven aangezien er veel te veel op W8 wordt gespammed. :)

Groetjes,

Gavyn

DeletedUser31042

Guest
Wat zijn jullie vermoeiend zeg, moet ik op mijn extra-zonnige-paas-dag hier nog infractions gaan staan te geven. :(

In ieder geval weten jullie weer dat ik geen waarschuwingen meer voor spam ga geven aangezien er veel te veel op W8 wordt gespammed. :)

Groetjes,

Gavyn

Sorry hoor, Gavyn, maar het gaat hier toch om inwoners van W8?
Jaag iedereen maar lekker van het algemeen forum... Er zit nu al geen volk op...
Hou het eens gezellig hier in plaats van iedereen dat post constant notifications te zenden omdat het zogezegd "spam" is...
Als je geen spam wil, verwijder dan gewoon het hele forum..

En geef mij hier ook maar een puntje voor als je geen kritiek kan verdragen!

met vriendelijke complimenten,

Radiance

DeletedUser

Guest
Sorry hoor, Gavyn, maar het gaat hier toch om inwoners van W8?
Jaag iedereen maar lekker van het algemeen forum... Er zit nu al geen volk op...
Hou het eens gezellig hier in plaats van iedereen dat post constant notifications te zenden omdat het zogezegd "spam" is...
Als je geen spam wil, verwijder dan gewoon het hele forum..

En geef mij hier ook maar een puntje voor als je geen kritiek kan verdragen!

met vriendelijke complimenten,

Radiance

goed gezegd!!
ik heb weeral 3 puntjes (hoe het ook noemt) gekregen omdat ik kritiek had op ViB
dan denk ik toch wel ff na hoe dat kan!!ik zeg men mening en krijg er puntjes voor

Bovenaan